Gefeliciteerd! Wat mooi oplopende data. Ik ga er wel vanuit dat ik weer langer moet lopen maar ik hoop niet zo lang.
Hoi! Ik kom mij ook weer eens melden. Wow wat kletsen jullie veel, er is veel gebeurd in de groep leuke maar ook minder leuke dingen... maar met onze baby's is alles goed. Er zijn al mooie spulletjes gekocht (kamertjes, kinderwagens en kleertjes) en wat worden er veel meiden geboren eind van het jaar!! Zo af en toe heb ik een beetje meegelezen, maar ik zat een beetje met mezelf in de knoop en was wat onzeker, dus even afstand genomen. Hier gisteren de 20 weken echo gehad, alles was goed, vanaf nu echt verplicht gaan genieten. Zal misschien met vlagen actief zijn, maar ik hoop weer wat meer gezellig met jullie mee te kunnen kletsen
Ik dacht al waar is ze toch! Vervelend om te lezen dat je zo onzeker was. Gelukkig was alles met de 20 weken echo goed en dan is het idd nu verplicht genieten hoor! Straks is de baby er al bijna en krijg je spijt dat je niet hebt kunnen / durven genieten. Dat zou jammer zijn. Leuk dat je er weer bent!
@wiedeltje gefeliciteerd met je neefje.! Grappig die datums! @AB25 welkom terug: gelukkig is ook alles goed met jullie kleintje. @laurazoey Pff lekker dan die harde muziek!! Zou gek worden! Hier eigenlijk altijd luiers van kruitvat en werken goed. Amper door gelekt. Zwitsal geloof ik wel eens zo proef pakketje gehad. Maar rook er weinig guur aan. Zooo het kamertje is geverfd. Morgen de vloer scheuren en in de lak. Afwerk latjes langs plafond en dan kunnen de meubels komen 3juli! En dan de aankleding natuurlijk! Ondertussen draait de was flink van onze vakantie en ga ik morgen de tassen weer pakken want maandag nog een midweekje centerparcs met zijn 3tjes!
Ik ga de eerste periode denk ik weer gewoon voor pampers. Vorige keer daarna Etos gebruikt, beviel me goed. In de nacht nog wel lang een babydry van pampers gebruikt. Ik ga niet extra betalen voor een Zwitsal geurtje iig haha. Vrees dat er geen Zwitsal tegen die poep geur opgewassen is. Welkom terug @AB25 fijn dat het allemaal goed was. @wiedeltje gefeliciteerd met je neefje!
Gefeliciteerd wat een leuk nieuws. Hoop ook dat je niet zolang hoeft te wachte. Ben je al daar geweest?
Weet even niet hoe ik moet zitten of liggen Heb zo wie zo een kleine lengte verwchil van mijn benen maar tis nu de andere kant waar ik last heb in plaatst van mijn zwakke plek Heb wel veel gestaan vandaag we hebben gewinkeld
Aii @Stampertje1 das nie fijn! Hopelijk helpt de kruik wat @AB25 fijn dat de echo goed is! Wat kan de tijd snel en langzaam tegelijk gaan hé? Super leuk om te lezen alle baby voorbereidingen! Ik ga zo beginnen met het schetsen voor het kaartje. Mijn man had een super schattig idee dat ik graag wil uitwerken
Ik heb die uitstraling naar mijn benen helaas dagelijks. Kan je weinig aan doen behalve rust nemen en een warme kruik tegen de bron aan. Wij zijn vandaag naar de efteling geweest, dus ik heb het ook niet makkelijk nu haha. Lekker alleen maar liggen nu en morgen opletten dat ik wat rust pak. Ik had op den duur zo'n bekken en bandenpijn toen ik daar liep pfff. Was echt geen pretje. Beter niet meer dagjes uit waarbij ik zoveel moet lopen.
Ben ook even 2 daagjes niet zo actief geweest en heb gelijk weer een hoop gemist! @Zwitsal luiers: ik vond het helemaal niks. Ze waren heel snel verzadigd en mn zoontje was er echt heel vaak nat door! Hier houden we het dus op Kruidvat of pampers! Zo schattig, mijn dochter heeft de kleine vanochtend voor het eerst voelen schoppen! Ze vond het gek en grappig tegelijk. Ze wil ook telkens weten hoe en waar de baby dan uitkomt En ik moest op haar arm laten voelen hoe pijn het doet als er een kindje uit moet (moest ik doen dmv knijpen, maar heb maar even uitgelegd dat ik dan dr hele arm eraf zou knijpen om het aan te kunnen duiden) Blijft mooi he die kinderlogica soms haha
Toevallig een nettorama in de buurt? Hier zijn ze al een jaar standaard daar in de aanbieding. 1 pak voor 5 euro ipv 10
Zakte gister ok een paar keer door me been bilspier echt kut. Misschien helpt het als je ligt . Je ene bene over de Andere kruist in soort kleermaker zit vorm. En dan je ben na voren duwt naar je toe. Dan voel je het even goed trekken in je bil spier. Deed de fysio altijd bij mij. Of op je rug liggen en dan je bekken omhoog in een bruggetje ja ok wel even lekker .