Vandaag bij gynaecoloog geweest heb bloed moeten laten prikken om te kijken of ik weer cholestase heb. Word gek van de jeuk. Kan me niet concentreren! Vrijdag de uitslag. Ben benieuwd.
Nee, ik koop de kaartjes bij een winkel i de buurt ik weet niet precies hoe lang het duurt als je ze online bestelt, maar dit zou sowieso toch te lang duren in vergelijking met die winkel hier. De dag van de geboorte zelf of de dag erna hebben we ze al. Als ons zoontje in bed zat, heb ik me inderdaad op de bank gelegd en ben er niet meer van gekomen denk dat ik mijn bedje maar eens opzoek nu!
Oke, als ik het zo lees heb ik geen nesteldrang. We zijn net begonnen met het kamertje schilderen en ik heb dus nog bijna niks gekocht en namen en geboortekaartjes zijn we nog niet serieus naar aan het kijken. Het is voor mij al een hele geruststelling dat we nu alles vooraf klaar kúnnen maken. Die laatste weken duren toch ontzettend lang dus er moet nog wel wat te doen overblijven.
Hier nog geen verf aangeraakt en ook geen geboorte kaartjes gekeken hoor Wel kleertjes ed gekocht natuurlijk! Dat is veel te leuk bij de eerste was het trouwens ook maar een maand van tevoren ofzo klaar. Newbornshoot is hier ook echt niet zo duur! 500 euro
Kleertjes kopen hebben wij dan nog weer niet gedaan. Ik kan echt alleen t shirtjes vinden en dat is niet zo handig in november dus daar wachten we nog even mee.
Ik twijfel een beetje of ik nog naar de huisarts moet er is een plek onder in mijn rug/bekken wat zoo zeer doet
Haha hier ook niet hoor... oh jawel de keuken gesaust maar das wat anders Geboortekaartjes uitzoeken is ook niks aan 9 vd 10 zijn niet mooi of je smaak. Zooolang zoeken. Dus als je een mooie gevonden hebt... stuur m even door
Ik ga zo nr de VK. Heb weer HELLP symptomen... gatver. Moet er toch niet aan denken om nu alweer elke week voor controle in een potje te piesen en bloeddruk meten...
Ow jakkes. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten hoe je dat opmerkt. Ik hoop voor je dat het meevalt en het geen hellp is!
Toen ik het had had jk veel hoofdpijn en zag ik sterretjes En mega voeten van het vocht vast houden En veel last van harde buiken Mijn bloeddruk ging bijna niet omhoog
Ik had een hoge bloeddruk, zag ineens steeds sterren en had afgelopen dagen koppijn. Vorige keer had ik er een torenhoge bloeddruk bij en een bandgevoel om mn bovenbuik.
Oh ja en continue harde buiken. Maar gelukkig was mn bloeddruk nu weer normaal. Vreemd... zal wel stress zijn.
Wow wat is er ondertussen al veel gekletst ! Vind het echt vervelend dat ik geen meldingen krijg. Dus ik ‘moet’ vaker meelezen van mezelf nu. & wat zag ik al een mooie buikjes voorbij komen ! Die van mij word ondertussen ook echt bol. En ik voel mini ook best wel vaak ! Heel blij mee omdat ik mijn placenta aan de voorkant heb dus was er een beetje bang voor dat ik het dan bijna niet zou voelen.
Ik heb mij helaas niet kunnen bedwingen haha er is nog wel e.e.a. in de uitverkoop bij de H&M aan winter kleding dus daar heb ik nog wat gekocht. Ik. Kon. Het. Niet. Laten.
@bijnamama1988 oei dat is niet zo mooi meid!! Gaat dat nog over of blijft dat heel de zwangerschap zo?? Hier ook bijna geen leuke kleertjes gezien omdat het zomer seizoen is. Balen want wil shoppen nu ik al me ouwe goed weg gegooid heb! Na me vakantie ga ik wel eens even kijken voor leuke geboortekaartjes. Moet zeggen ben er nog niet zo mee bezig. Maar het gaat ineens zo snel! Morgen alweer 21 weken Pff! We zitten nu lekker in het vennebos en het weer is prachtig!