Heerlijk lekker genieten ! Wij gaan 16 juli naar kempervennen een midweekje. En de week daarna 8 dagen Mallorca. Cant wait !
Wow wat wordt er veel geschreven. Op iedereen antwoorden gaat helaas niet lukken, Maar wat een mooie buiken zag ik voorbij komen! Mijne groeit ook al behoorlijk hard. @bijnamama1988 , hopelijk valt het mee! Wat vervelend al zo vroeg in de zwangerschap zoveel klachten. Hier ‘gelukkig’ alleen nog last in mijn onderrug/bekken. Wel heel heftig. Ken dit niet van mijn vorige zwangerschap. Hopelijk zakt het nog wat af, of in ieder geval niet erger. Wij hebben het geboortekaartje al klaar. De naam staat vast. Geboortesticker voor op het raam is besteld. De enveloppen zijn ook al onderweg én ik ben vandaag begonnen met schilderen ! Haha. Mijn man is helaas veel weg, waardoor we alles al zoveel mogelijk op orde wilden hebben.
Oei oei niet goed. Heftig zeker nu al zo vroeg in de zwangerschap extra stress is niet goed!!! Hoe was het bij de verloskundige?
Jaa het is heerlijk op zo’n park met een kind. Genoeg te doen. Midweek is alleen zo voorbij!! Wij waren hiervoor nog van zondag tot vrijdag bij me ouders op het park van landal warsberg. Heerlijk na Mallorca! @EliQue15 zoo de kaartjes en alles al klaar! Das vlot haha! Je hebt tegen woordig zulke leuke raamstickers!
Heerlijk @rissie10 ! Ik ben ook echt helemaal om, die parken zijn echt ideaal met kinderen! Wij gaan over 2,5 week naar Le Trois Forets in Frankrijk. Ziiiinnn in!!!
Onze baby is gemaakt in zon park dus ja hier ook fan In de zomer zijn wij fan van een sta caravan of huisje of tent op een camping maar meestal gaan we nog een midweek of lang weekend naar CP of Landal. Toch altijd heel leuk en vooral voor de kleintjes veel te doen waardoor je als ouders ook lekker tot rust komt
Ik vind het ook altijd leuk hoor zo'n park. Inderdaad lekker veel te doen voor de kinderen. Scheelt een mijl als zij zich een beetje kunnen vermaken!
Willen wij ook wel weer Maar in onze vakantie betaal je echt de hoofdprijs voor wat voor vakantie dan ook. Misschien kijken wij nog naar een last minute en dan idd weer een vakantiepark en anders slaan we gewoon over
Wij ook. Man zit gebonden aan de bouwvak... maar ja beetje zoeken en dan kunnen we toch weg voor een redelijke prijs
Jaa idd een beetje zoeken. En in de box van prenatal geloof ik. Zat een 40% korting bon voor centerparcs. Scheelt volgens mij niet heel veel met andere aanbiedingen maar hey alle beetjes helpen.
Ook last minuut geboekt ook nog via een bon! Baal wel als ik straks aan de vakanties vast zit Maarja daar ontkom je niet aan. We kunnen gelukkig nog 2 jaar genieten ! @laurazoey oeps dus ik weet wat jij op vakantie gedaan hebt whaha ! (Grapje) niet stil gezeten dus