Ik ben bij de fisio geweest heb wat oefeningen gekregen Ik heb verkramping in mijn spieren Gelukkig niet mijn bekken
Ik had een laar dgn geleden ook erg veel last van mijn buik, vooral aan 1 kant. Nu is het weer over. Gok groeipijn
Ik ben niet geweest ik moest werken tot 5 uur en spreekuur was van half 6 tot 6. Normaal geen probleem maar wij moesten ook om 7 uur alweer op de peuterspeelzaal van ons zoontje zijn voor een ouderavond. En we moesten nog eten daar tussenin en het was gelukkig alweer afgezakt nadat ik de hele dag rustig aan heb gedaan op werk.. Had mij voorgenomen om vanochtend alsnog te bellen als ik er weer last van zou krijgen maar dat is gelukkig (nog) niet zo. Heb de huishouding dan ook laten liggen ben vandaag vrij
Bij mij op school ook zieke collega's en kinderen. Beterschap! @Triesje91 gelukkig geen last meer nu! Lekker rustig aan.
Beterschap @Dominique1991! @Triesje91 ik hoop dat het rustig blijft goed dat je een chill dagje neemt! Hier is mijn dochtertje van 3 ineens ziek geworden. Heeft in de stad alles onder gespuugd vanmorgen... Niks voor haar. Ligt nu te slapen op de bank dus ik hoop dat ze zich straks wat beter voelt. Zijn er nog meiden die een 20wk echo moeten? Of ben ik de laatste? Ik moet morgen om 09u
Niet leuk!! Heel veel beterschap!! Ik ben heel zenuwachtig voor morgen. Krijg ik uitslag van bloedonderzoek. Ze hebben gekeken hoeveel galzouten er in me bloed zitten. Aangezien ik zo vreselijke jeuk heb en vorige zwangerschap cholestase heb gehad. Dus waarschijnlijk nu weer
Aii @qwerty123 hopelijk valt het mee! Ze houdt nog steeds niks binnen, maar kan gelukkig weer wat kletsen. Zenuwachtig valt wel mee. Hoop natuurlijk dat alles goed is, maar vooralsnog gaan we daar wel van uit. Wel heel veel zin om eens goed te koekeloeren
Hier was het zelfs lang geen 15 minuten maar zo lang alles goed is, dat is het belangrijkste Succes morgen @Silsil !
@Dominique1991 beterschap ! Balen zeg met dit weer ziek! @Silsil Ah beterschap voor je dochter! En veel succes morgen bij de 20 weken echo! Hier duurde het super lang! Echt wel 45 min. En voor me gevoel heeft ze de helft niet gedaan van wat ik toen nog van me dochter weet. Maar het zal wel goed wezen. Dat zei ze tenminste alles is goed. @qwerty123 Oo spannend! Hopenlijk valt de uitslag mee. Hebben ze daar iets voor?? Of tegen wat helpt. Zo naar een heerlijk midweekje morgen helaas weer naar huis! Geen zin bah! Thuis weer die stomme was. Een weekend vol stomme verjaardagen. En dan maandag weer een drukke werk week voor de boeg! Nog wel van het weekend ff 1x de baby kamervloer in de lak. Dan is het verven lakken klaar. En dinsdag komen de meubels! Dat is dan wel weer leuk!! Jeej.
@rissie10 heb je het leuk gehad? Vind ook altijd weer vervelend dat dan de gewone dingen weer door gaan. Er is een medicijn die een beetje werkt. Het is vooral in de gaten houden vorige keer 2 keer in de week Hartfilmpje en inleiden optijd. Maar plan hangt af van de waarden en of het gaat stijgen. Dus geregeld bloed prikken.
Ja het was super leuk! Wil er nog wel een keer heen hoor! Dochter vond het ook helemaal leuk. Oke gelukkig helpen die medicijnen. En is het goed te doen met een zwangerschap.
Wat raar zeg een 20 weken echo van 15 minuten. Zelfs toen ik voor een 2e ronde moest duurde het 15 a 20 minuten en dat was voor maar 1 onderdeel! De eerste ronde duurde iets van een uur en toen moest ze echt verder met de volgende. Beterschap aan iedereen! Het heerst enorm door het weer en veel mensen snipverkouden door de airco en het weer. Rissie fijn dat je vakantie geslaagd was. Nu weer aan de bak maar maak het niet te druk met dit weer hoor!
Ah ja 15 minuten is wel heel kort! Hier ook 3 kwartier. Was wel inclusief een dansje ons omdat onze boy zich steeds verstopte in een hoekje. Alles was gelukkig goed
Dat is wel heel kort idd! Hier zeker een half uur ook. @qwerty123 spannend, hopelijk valt het mee. Met hoeveel weken was je vorige keer ingeleid?