Ja het ging en gaat weer goed ! Heel vreemd maar allang blij dat er vandaag met het kraam bezoek niets aan de hand was. Ons zoontje deed echt alsof het zijn zusje was ofzo waar wij waren. Komt naar mij toe lopen toen de baby bij mij had geslapen en heeft hij haar een uitgebreide kunde en zegt: aaahhh mijn lieve babyyyyy. Nou dan smelt je toch!! Nu kan ik echt niet meer wachten hoor
Ik vind deze temperaturen echt heerlijk! Van mij mag dit wel altijd zo blijven! Of ben ik de enige? Haha
Poehh, normaal vind ik deze temperaturen heerlijk, maar nu kan ik er helemaal niet tegen. Ik doe echt bijna niks. Ben ook weer begonnen met extra vitamines. Ik vergeet die dingen altijd als het goed gaat. Maar zodra ik me weer moe etc begin te voelen slik ik ze weer. Vandaag in ieder geval werken. Daar kan ik heerlijk bij de airco zitten, gaat prima.
Wij hebben beide keren als eerste de nieuwe attractie gepakt. Daar stond al snel een rij de laatste keer dat we er waren. De rij bij de droomvlucht vind ik super snel gaan. Dit weer vind ik normaal ook prima maar heb nu alweer last van vasthouden van vocht. Opgeblazen voeten vooral en daar kan ik slecht tegen
Ach schattig hè!! Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt! Ben ook zo benieuwd straks naar de reactie van me dochter!! Iedereen lekker in zijn klaagmoment haha . Moet zeggen met de deur dicht en ventilator aan is het prima te doen binne werken! Ben wel moe. Amper een oog dicht gedaan vannacht door die stink hooikoorts. Moest alleen maar niessen snuiten en snotten. Nu is het gelukkig gezakt!
Grr ja de hooikoorts komt bij mij ook weer terug, was er even vanaf! Gelukkig helpen de pilletjes wel.
Ooo gelukkig helpen de pillen. Hier werken ze niet!! Teminste misschien is het nog wel erger zonder pillen dat weet ik niet want slik ze preventief.normaal gebruik ik ook prevalin neusspray.nu mag ik die niet helaas,,,,,
Hier gisteravond bericht gekregen dat het niet zo goed ging met mijn opa. Vannacht om 2 uur uit bed gebeld dat het erg slecht ging dus gauw daar naartoe gegaan. Ging toen heel slecht en in de ochtend een opleving, toen weer slecht en weer een opleving. Dokter weer geweest, maar is wel een aflopende zaak. Ben sinds vanmiddag weer thuis, want was echt kapot. Continue met zijn allen daar zitten schiet ook niet op. Ik heb in ieder geval afscheid genomen mocht het snel gebeuren. Het kan ook nog een paar dagen gaan duren. Morgen maar gewoon proberen te werken en na werk even langs.
Bedankt voor de tip! Ik heb haar even een berichtje gestuurd Ohh een aantal van jullie heeft een vakantie in het vooruitzicht, heerlijk zeg!! @Lila8 en @Silsil Super fijn dat alles in orde was bij de 20 weken echo Mijn 20 weken echo was ook maar 18 minuten, jammer hoor.... @ allen die het ook zo warm hebben, van mij mag het ook wel een paar graadjes minder hihi je wordt er zooooo slooooooooommmm van hihi @bijnamama1988 zooo ik ben ook zo moe... Het maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga, moet er sowieso 2x uit, kan 's morgens m'n bed niet uitkomen en overdag maar gapen hihi @Vie87 Sterkte! Altijd zwaar om een dierbare snel achteruit te zien gaan Drukke week voor de boeg. Morgen bij het bevalgedeelte van het ziekenhuis kijken, ben benieuwd! Donderdag naar Babypark, die gaat open bij ons in de buurt, ben benieuwd of ze nog leuke acties hebben. Ben inmiddels weer aan 't twijfelen over de kinderwagen, dus we gaan nog even een andere bekijken hihi (m'n vriend wordt er gek van hahahahahaha) Hebben jullie allemaal een week of meerdere weken vrij van de zomer? Ik kan echt niet wachten tot ik lekker thuis aan de slag kan, 40 uur werken breekt een beetje op nu hihi
Hè jeetje zeg wat rot!! Heel veel sterkte!! @AB25 jaa moet je echt even doen een berichtje sturen. Zei maakt echt mooie foto’s ! En ze doet het zo mooi! Gewoon in je huiskamer met allemaal spulletjes. Met zo lief rustgevend muziekje op. En het is zo mooi om te zien hoe zacht en lief ze met die baby’s om gaat. Het is bijna om te janken ! Haha kwam toen vast door de kraamtranen! Oo hehe gaat de babypark hier eindelijk open!! Das mooi kan ik me laatste aankopen daar doen hihi
Heerlijk dat ze aan huis komt, ben benieuwd! Op haar site ziet het er goed uit! Ja eindelijk, ik hoop nog op leuke openingsacties hahaha
Hoe was het in de Efteling? Was het erg druk? Ik vind dit weer ook heerlijk! Als ik vrij ben ook helemaal geen problemen mee en mag dit van mij de komende weken/maanden wel zo blijven. Alleen als ik te lang in de volle zon ben wordt ik wat misselijk wat ik normaal niet heb. Op het werk heb ik het wel zwaar. Erg heet en benauwd. Dan mag het van mij wel wat koeler zijn. Of gewoon minder intensieve werkzaamheden, een nieuwe gebouw met isolatie en of airco zou ook al wonderen zien
@Vie87 heel veel sterkte! Dat is nooit leuk.. @AB25 Mijn vriend kwam ook op het goede idee om binnenkort naar babypark te gaan in Enter. Normaal is hij nooit van dat soort winkels daarom vind ik het grappig dat hij er nu zelf mee is gekomen! Gisteren op werk nog een leuk cadeautje gekregen van 2 collega's!! echt super lief. In November vorig jaar ben ik gestopt met roken en toen zijn wij een weddenschap aangegaan dat als het mij zou lukken om 3 maanden te stoppen met roken, dan zou ik een cadeautje krijgen. Maar die 3 maand is nu allang voorbij (februari) en omdat ik nu zwanger ben hebben zij een prenatal cadeaukaart van 50 euro gegeven. Ik stond echt even met de mond vol tanden want dit had ik echt niet (meer) verwacht!!
Enige wat ik echt zo raar vind aan babypark is dat zelfs de website niet actief is op zondag. Dus zelfs even kijken zit er niet in.