Jaa ze zijn zwaar van de kerk! Hier zijn in de hoekschewaard wel meer bedrijven waar zelfs op zondag de website niet werkt. Vind het ook jammer soms. Maar best veel babywinkels zijn van de kerk. Van asten ook en dacht babydymp ook. Ik ga zaterdag ff met me moeder wat dingetjes halen bij de nieuwe in Barendrecht. @Triesje91 super knap dat je gestopt bent!! En leuk zeg zo’n kanootje! Zeker als je het niet meer verwacht. Ken je lekker shoppen van je bon. @Vrouwke87 oe vervelend zeg als je te lang in de zon zit je misselijk wordt. Hier krijgt ik het gewoon benauwd en ga er snel uit.
Van asten heeft wel koopzondagen hoor en babydump ook. Dat een winkel zondag dicht is prima, maar een website ook vind ik zo vaag
Jaa vind het ook vaag! Haha maar het heeft denk te maken dat er dan toch online bestellingen gedaan worden en dat er toch werk verricht moet worden ofzo. Tenminste ik denk zo iets.
Ja maar dan zet je de bestellingen dicht of je zet erbij alles wat besteld wordt, wordt maandag pas verwerkt. Zodat je iig wel kan kijken. Het is 2018
Ja ik vind dat ook echt irritant, dat ze de site dichtgooien op zondag! Vanuit hun overtuiging snap ik het wel, maar ik denk dat ze er echt klanten mee mislopen. Maar goed, dat kunnen ze blijkbaar hebben @Triesje91 Wat lief van je collega's, en goed van je dat je gestopt bent! Zijn jullie ook zo toe aan vakantie? Ik zit echt af te tellen. Eind van het schooljaar is altijd zo hectisch, ik word normaal al gek, nu helemaal. Nog 2 weken... En echt gek: na de vakantie hoef ik dan nog maar 6 weken te werken tot mijn verlof!
Jaaa toe aan vakantie!!!! Nog 4.5 week te gaan. En ook daarna nog maar 6 weken te werken maximaal heeerlijk vooruitzicht! Gaan jullie nog weg?
Ik ben ook zeker toe aan vakantie!! nog 2.5 week werken en dan heerlijk 3 weekjes niets. Wat werk betreft dan hoop alleen dat het dan ook nog zulk mooi weer is als nu..
@Vie87 heel veel sterkte Wij genieten volop van onze vakantie. Ik heb vandaag een lange zwangerschapjurk besteld voor een zwangerschapfotoshoot Vind het zo speciaal om van elke zwangerschap foto’s te maken Heb er zin in!
Efteling was echt leuk! Drukte viel wel wat tegen voor een doordeweekse maandag. Was alleen echt gesloopt toen we thuis waren. Mn man kon op zn telefoon zien dat we uiteindelijk 8 km gelopen hadden in dat park! Dat voelde ik wel een beetje in mn bekken! @Vie87 sterkte met je opa! Dikke knuffel! @hier: morgen weer op controle bij de VK! Donderdag ben ik alweer 24 weken pfff...waar blijft de tijd! En we moeten nog steeds zoveel doen in huis! Komen er gewoon niet aan toe! Ik las ook veel meiden die zo moe zijn. Dat heb ik op het moment ook wel erg, slaap ook niet al te best met die warmte helaas.
Ja we gaan direct die maandag naar CP in Frankrijk voor een weekje! Samen met 3 andere stelletjes met jonge kinderen. Heerlijk, echt zin in! Hoop inderdaad dat het mooie weer een beetje aanhoudt... @Vie87 oh jeetje jouw bericht even gemist, heftig! Veel sterkte!!
Ik kom hier even inbreken want ik heb goed nieuws! Na regen komt zonneschijn ❤️❤️❤️ Blijf je plakken lieverd
Wat goed! Gefeliciteerd meid. Maar.. ben je niet verder dan 3 weken en 3 dagen? De streep is zo duidelijk
Merci Ja ik twijfel ook haha , heb pregnyl gezet op 22/6 , toen had ik een eitje van 22mm. Dus mss toch de dag zelf nog gesprongen
Hier toch maar een afspraak gemaakt bij de bekkenfysio Ik kon vanmorgen nauwelijks m'n bed uitkomen aiaiai. Hebben jullie ervaring met een bekkenband? M'n collega zei dat ik de hare maar eens moet proberen, maar ik denk dat ik even de fysio afwacht
@Dansprinsesje Gefeliciteerd! Deze moet blijven plakken!! @Vie87 Wat heftig! Heel veel sterkte gewenst. @Silsil Een bekkenband helpt echt enorm! Proberen waard toch? Heb er dit keer (nog) geen last van.