Had ‘t al gezegd in je topic. Maar nog een keer gefeliciteerd ! En we duimen voor een vette plakbaby deze keer !
Mooie aanbieding wij vonden alleen de Bugaboo wat laag voor ons hihi Hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen en geeft de behandeling verlichting Ik vind het zelf wel een fijne winkel, breed assortiment en eerlijk advies Super goed zeg dat je al zo lang gestopt bent met roken!! En leuk dat je wat kreeg hihi Ik vindt het ook wel vervelend dat je op zondag niet op de site kan... Dit is bij babydump ook zag ik een aantal weken terug, erg vervelend als je dan een moment hebt om rond te kijken hihi Hier nog 4 weken en 1 dag werken tot de vakantie, kan niet wachten!! Al is het ook gek dat ik na de vakantie (3 weekjes) nog maar 6 weken hoef te werken, dan komt het ineens heel dichtbij hihi @Dansprinsesje Waauuwww, gefeliciteerd! Hopelijk een plakkerd!! Ik ga voor je duimen!
Heb echt exact hetzelfde. Over 4 weken en 2 dagen vakantie voor 3 weken. Dan nog 6 weken werken tot verlof
Ik ook niet, komende week nog een extreem drukke week, daarna beetje afbouwen naar vakantie, al moet ik dan weer denken aan m'n overdracht als ik met verlof ga drukdrukdrukdruk Ook als ik maandag dan weer ga werken de 27e ben ik 30 weken zwanger ook een gek idee haha
Gelukkig heb ik geen overdracht. Weg is gewoon weg. Wel lekker. Ik heb 1 augustus eerst nog een pret echo die krijgen we gratis bij de kraamzorg
Oh dat is lekker zeg hihi Ook een leuk vooruitzicht is dat een gewone echo of 3D? ik moet wachten tot eind augustus dan 3D echo In oktober ga ik een bellyprint maken, ben wel benieuwd (en ik hoop dat m'n buik een beetje normaal groeit hahahaha)
4d echo Bellyprint.. is dat dat ze je buik bekleden met van dat gips? En dat je dan een mooie afdruk ervan krijgt? Dat is wel erg mooi. Had jij die niet ook @rissie10 de vorige keer? Of ben ik mer iemand anders in de war
Ooo zo rot die bekken. Heb vandaag ook enorme last. Ik heb 4 weken terug een bekkenband gekocht en moet zeggen het Bied echt ondersteuning. Draag hem tijdens me werk en als ik veel of lang moet lopen. Vandaag precies weer vergeten met gordijnen shoppen. Enorme stuit pijn. Trekt door naar me bil en been pff . Had vanmiddag gewoon weer harden buiken. En moest net nog even werken dus kan nu niet op of neer . Net een oma! Zo vaag de ene dan of week gaat het super.. andere week denk ik niet God hoe kom ik de periode door! @Dansprinsesje nogmaals gefeliciteerd !! Heerlijk vooruitzicht dames die nog vakantie hebben en kort eens verlof! Hier nog 3 maandjes werken en dan verlof!! Ach das zo!!
Ow dit is apart! Heb ik nog nooit gezien!! Wel mooi zeg. En eens is wat anders dan een shoot of gipsbuik. In ndorp zit er eentje die maakt van 3d gipsbeeldjes van handen en voeten. Ook onwijs mooi. Van me dochter toen ok laten doen toen ze 1 was. Wil van de kleine straks ook een handje en voetje hebben.
He meiden! Was / ben even afwezig. Ik had vorige week verteld dat het ineens erg slecht ging met mijn vader. Inmiddels is hij overleden. Het bleek een zeer agressieve vorm van longkanker te zijn en het was binnen een paar dagen over. Als ik weer een beetje bijgekomen ben, sluit ik me weer aan. Voor nu eerst dit verwerken en de verdere afhandeling regelen. Het zwanger zijn staat nu even een beetje on hold.
Jaa tuurlijk. www.bodybeeld.nl Ze hebben ook fb! Zie je heel veel mooie voorbeelden! @Amelie jeetje zeg , gecondoleerd! Wat een rot ziekte is het toch ook!! Veel sterkte !