@Amelie jeetje zeg wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd! Wat een achtbaan moet dat zijn. Heel veel sterkte de komende tijd
@Amelie gecondoleerd en heel veel sterkte! @Dansprinsesje gefeliciteerd Wat een dubbel bericht is het zo. Geluk en verdriet ligt zo dicht bij elkaar ..... Vraag: hebben jullie ook zo last van jullie tepels zo iritant!
@Amelie wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte met het verlies. Heel begrijpelijk dat je even wat anders aan je hoofd hebt
Batterij van de telefoon was leeg dus weer een aantal berichten gemist! Dit is wel heeel erg gaaf zeg! Maar snap dat je dan wel wilt dat je buik een beetje mooi groeit
@Amelie, bah wat verdrietig! Heel veel sterkte. @ dansprinsesje ; wat ontzettend tof! Gefeliciteerd. Duim voor je dat hij/zij lekker blijft plakken
@Amelie logisch! Heel veel sterkte komende tijd. @Dansprinsesje gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook niet zo actief. Dinsdagochtend is mijn opa overleden, dus vooral daar even mee bezig nu. Dus ook voor mij geldt dat ik me binnenkort weer actief aansluit. Lees wel vluchtig wat mee af en toe tussendoor.
@Amelie Poeh... Ik weet (deels) door wat voor hell je nu gaat.. Heel veel sterkte @Vie87 Heel veel sterkte met verlies van je opa! @Dansprinsesje Gefeliciteerd, ben blij voor je! Ik kom de dag afsluiten met slecht nieuws. Gisteren avond gebeld dat ik meteen naar het ziekenhuis moest komen. Mijn vader ligt op de Intensive Care, hij zou de nacht niet halen. Een sepsis, boven op de lage weerstand die hij al heeft zou die niet overleven. Gisteren en vanacht was vreselijk. Hoe neem je afscheid? Vanochtend was die toch weer wat bij, maar we weten niet hoe dit afloopt... Ik ben dus ook even wat minder actief... Voor nu lig ik uitgeput en verdrietig op de bank.
Dankjewel! Jij heel veel sterkte toegewenst Ik hoop voor jullie dat er toch een wonder gebeurd en dat je papa beter word
Van harte gefeliciteerd @Dansprinsesje ! Hopelijk gaat het goed en heb je een goede zwangerschap. Gecondoleerd @Amelie, wat erg voor jullie. Een vader wil je niet missen en zeker niet voor hij opa van je kindje kan zijn. Heel veel sterkte! Ook jij gecondoleerd @Vie87 . Ik weet uit ervaring hoe erg je een opa kunt missen. Sterkte ook! En voor jou ook heel veel sterkte @Dominique1991 ! Hopelijk komt je vader er toch bovenop en mag hij straks van jullie kindje genieten. Morgen krijgt mijn moeder uitslag van de scans. Hoop zo dat het meevalt! Morgen krijg ik een echo met 3d. Zo'n zin in! Ik doe mee met een onderzoek waar ik dod echo voor krijg.
Jeetje mina wat een nare berichten.. @Vie87 jij ook gecondoleerd. Heel veel sterkte! @Dominique1991 ik hoop dat je vader er bovenop komt! Sterkte!!
@Dominique1991 heel veel sterkte en hoop dat je vader er weer bovenop komt en van je kleine wonder kan gaan genieten !