Nog meer dames last van aambeien? Ik ken dit niet van de eerste zwangerschap.. en heb er nu toch wel last van. Ook dacht ik dat het een kleintje was maar mijn vriend zei nou dat is wel een beste ik vind het zo gênant om ermee naar de huisarts te gaan dus zijn er dames met ervaring die weten wat ik eerst kan proberen?
Gelukkig geen ervaring mee maar het is wel iets normaals tijdens de zwangerschap wat misschien door een bezoekje aan de huisarts makkelijk verholpen is...
Heb het bij mijn tweede gehad, en ben ermee naar de husarts gegaan. Zalfje gekregen en maakte dat het gng bloeden en branden. Toen zelf maar gegoogled en heb het volgende gedaan wat hielp: - Vezelrijk eten - Pruimensap dagelijks - Warm zitbad na de ontlasting...elke keer weer. - Paardekastanje zalf (link)
Gelukkig ook geen ervaring mee, ik zou zelf wel langs de huisarts gaan, mogelijk ben je er dan snel vanaf! Zo vriendlief is blij, nu definitief een kinderwagen besteld haha Heerlijk groot die Babypark in Barendrecht, straks in de vakantie (als we het kamertje klaar hebben) nog lekker shoppen daar hihi Ben wel blij als het weekend is zeg, ik kan niet zo goed uit bed komen (maakt niet uit hoe laat ik naar bed ga.…) ik had gehoopt dat ik vanaf 20 weken meer energie zou hebben, maar helaas….. Jullie nog plannen voor het weekend??
Oo balen zeg! Kan je zelf geen aambeienzalfje halen bij d drogist? En misschien smoothies drinken en vezelrijk eten voor een goeie stoelgang. Gelukkig zelf geen last maar wel eens zo’n sneetje als de poep lastig gaat. Dat is ook al irritant! @AB25 oo leuk. Welke wagen is het geworden?? Jaa is de winkel mooi?? Ik ga morgen!
Een Silver Cross, wilde eerst een Joolz, maar zag ze overal en twijfelde sowieso al een beetje of dit 'm echt was... Toen keek ik later in het foldertje van BP zag ik deze wist meteen bij die Silver Cross dit is 'm hahaha De winkel is echt mooi, heel ruim en licht! en veeeeeeeeeeeeeeeeeel keus! Vond alleen de openingsactie wel tegenvallen staat een klein bordje bij de ingang dat je op kleine artikelen (geen kinderwagens en meubels) 10% korting krijgt… En als je daar niet om vraagt krijg je 't niet… Even opletten hihi anders had ik geen korting op de verzorgingstas en adapters voor de Maxi Cosi
Mooie plaatjes Cindy en apelmoess! Ik ben even uit de fb groep gegaan hoor. Ben toch bang dat een besloten groep te zien is en een geheime groep niet. Moeten jullie ook echt er voor zitten om goed uit te plassen ? Ik ben best lang bezig om te plassen maar heb geen zin in een blaasonsteking.
Hoi! Ik denk dat je berichtje in het verkeerde topic is gezet Maar een besloten fb groep is inderdaad niet geheim. Dit kunnen jullie wel eenvoudig omzetten zodat niemand van buiten de groep jullie kan vinden en mee kan lezen