Zo weer even heeeeeel veel bijgelezen! Er is een hoop "gezellig" gekletst @Vie87 fijn dat het een mooie uitvaart was! Hier ook 1 met een negatieve bloedgroep! Beide kids ook. Mijn man is ook negatief, dus snap niet zo goed waarom ze me dan toch willen prikken de volgende keer bij de VK. Misschien voor de zekerheid ofzo... We zijn dus lekker een negatieve familie Verder hier een klein beetje last van mn bekken op het moment. Het leuke is dat ik vanaf volgende week veel alleen werk (werk met kinderen). Sta dan soms met 7 kids alleen en allemaal moeten ze getild worden in de stoel enz Ik kijk het wel aan of dat goed gaat, anders moeten ze toch echt wat gaan verzinnen!
@Cyd lijkt me echt heel vies zo'n drankje blegh! Hier krijg je trouwens standaard met 30 weken een groeiecho. Ben wel benieuwd. Op de 20 weken echo zette ze me ook alweer een paar dagen verder dan ik was en m'n baarmoeder was met 22.6 op formaat 24 weken. Nu weet ik dat een grote bm nog niks hoeft te zeggen hoor! Vorige keer heel gemiddeld kind met 3510g en 53 cm. Wel andere partner nu. Kortom, ben benieuwd haha. @pooh82 jeetje dat kan toch niet! Al die 7 kids steeds zelf tillen. Wel op tijd aan de bel trekken hoor!
@Vie87 Fijn dat het een mooie begrafenis is geweest... En nu komt het verwerken... Hier Donderdag de uitvaart. Zie er enorm tegen op... Zon week sloopt je wel zeg..
Nou he! Echt wel heftig. En dan is het bij mij nog m'n opa die 96 was en waarbij het gewoon mooi is geweest. Lang leven gehad en niet hoeven lijden. Je vader op te jonge leeftijd is nog veel heftiger. Heel veel sterkte donderdag!
Groot gelijk je moet echt aan jezelf denken. Die kids zijn zwaar. Misschien vakantie kracht die jou kan ondersteunen met tilwerk en extra aandacht voor de kids.
Haha dat weet ik dan wel zeker! Gelukkig vanaf morgen weer het betere weer als het goed is.. Nog anderhalve week werken en dan lekker 3 weken vakantie dus hopelijk is het dan ook lekker warm
Dankjewel lieve meiden ❤ Ons zoontje was vanacht veel aan het huilen.... Vandaag gebeld door de opvang dat die koorts heeft. 38.1 graden... Geen handige timing. Normaliter zou die morgen naar de opvang gaan, nu druk bezig met een back up plan.. De arme schat
Morgen ben ik ook vrij dus zou mij ook goed uit komen! Oh dat is inderdaad rot en geen goede timing.. sterkte ermee..