Wij gaan trouwens alleen de 2e naam vernoemen als het een jongen wordt. Dan wordt hij vernoemd naar mijn vader. Dat hadden we al besloten voordat alles rondom mijn vader ging spelen. Als het een meisje wordt dan kiezen we gewoon namen die we mooi vinden. Maar hij / zij krijgt hoe dan ook 2 namen, dat heeft ons dochtertje ook.
Ik zie ook geen foto! Wel mooi om hem naar je vader te vernoemen! Wij vernoemen ook niet. Al kan je de tweede naam wel afleiden van mijn opa zijn naam en mijn eigen doopnaam. Maar dat is niet expres zo gedaan. We hadden hem ook al voor mijn opa overleed, maar vind de gedachte nu wel mooi dat het eigenlijk toch een beetje op elkaar lijkt.
Hier staat de naam van ons dochtertje ook vast. Ik heb een briefje bij papa in de kist gedaan nog voor het sluiten van de kist.... ♡
Ik vind het heel jammer dat ik de naam niet heb verteld toen die zo ziek was in het ziekenhuis, maar wilde ook niet geloven dat het zo snel mis zou gaan. Op deze manier hoop ik het hem toch mee geveven te hebben.. dankjewel meiden ❤
Toch wel echt heel mooi dat je het zo nog hebt kunnen doen. Wij wilden eigenlijk graag nog een echo doen met mijn vader waarbij hij als enige het geslacht te weten zou komen mocht hij de geboorte niet halen, dat hij het in ieder geval toch wist. Maar het ging ook zo snel bij ons.
Pfff dat zou ook een prachtig idee geweest zijn, maar wat ik wel heb gemerkt is... Dat er niks zo veradelijk is als de dood... Je ziet het nooit helemaal aan komen. Was je vader ziek?
Heel verraderlijk! Hij werd zondag opgenomen in het ziekenhuis, kregen woensdag te horen dat ie longkanker had en en hij is die zaterdag overleden. Er was overal te weinig tijd voor eigenlijk. Verschrikkelijk.
Jeetje... zaterdag 29 juni? Ongelooflijk zo snel! Helemaal als je daarvoor niks wist. Hier ook zo snel... Dinsdag 3 juli gezellig geluncht in het ziekenhuis, woensdag avond werd die niet meet wakker, donderdag weer een redelijke dag met wat eten en drinken en vrijdag ochtend 6 juli overleden... We waren er helaas ook niet bij...
Echt bizar snel zeg! Dan moet je wel heel snel afscheid nemen zonder dat je het ziet aankomen. Bij m'n opa ging het ook snel, binnen 48u. Maar hij was dan ook een oude man waarvan het lichaam op was. Makkelijker te accepteren. Je houdt er altijd een beetje rekening mee.