Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik vind dit al niks. Donderdag en vrijdag ben ik niks waard hoor haha.

qwerty123 vindt dit leuk.
  2. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    ik wil ook nog zoveel, maar er komt niets uit m'n handen haha

3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Erg he. Ik was even de kamer van m'n zoontje aan het schoonmaken, ben nog niet eens klaar maar lig nu met een koelelement op m'n voorhoofd haha.

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Het is vreselijk die hitte men!! Ff een wasje opgevouwen en zweet al!
    Toen een oudje geföhnd waar het 27 Gr binnen was. De zon lekker op de achterkant scheen.. ze had de deur open en geen ventilator aan. Werd gewoon naar!
    Verder vanmiddag vrij gelukkig! Lekker binnen blijven.of evt in zwembad met me dochter ! Maar verder ga ik niks maar dan ook niks doen!

5. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Het is ook altijd het uiterste in Nederland of bere koud of stik heet
    Voel me er letterlijk niet goed van!

Gelukkig heb ik thuis een airco!

Meiden goed drinken hoor en denk ook om je zout!
    En niks willen deze week
    Komt wel weer!

rissie10 vindt dit leuk.
  6. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Even lekker afkoelen @Vie87!

Lekker warm @rissie10... Gelukkig ben je de middag vrij!

@Stampertje1 je weet hier idd nooit waar je aan toe bent hihi
    Heerlijk zeg een airco! Mijn vriend heeft er een geregeld voor mij voor in de woonkamer zo'n mobiel ding hih

Ik geef mezelf lekker vrij om half 3, het is hier binnen ook niet uit te houden...

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Vanochtend ff boodschappen gedaan en doe niks meer. Keer een doek door de wc. Ik werk liever met dit weer. Op kantoor in de airco is wel te doen.
    Hier nog 7 dagen werken en dan vakantie en dan hopen dat het na de vakantie beter te doen is

Wat is de in de wolken beurs? Was jij dat die dat noemde @AB25 ?

AB25 vindt dit leuk.
  8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Stampertje1 en @AB25 ooow jaloers op een airco!! Wil er ook een!!

Ik werk heel de week de middag niet hoor. Wel s avonds ! Vind best! En al die achterlijke mensen willen naar de kapper op laatste moment. Hartstikke druk Pff!
    Je gaat nu toch niet met 34 Gr met je hoofd in de verf onder zo’n warm kleed zitten. En dan ook nog mensen die met meters uitgroei lopen. Nooit weg gaan of op vakantie gaan willen opeens nu! Ken je. Ook wel een week wachten hoor!’ Hormonen hormonen whaha !

En wil zo graag ff lekker ligge. Of slapen. Maar de kleine draak hierzo die gaat sinds ze vorige week een groot bed heeft niet meer slapen tussen de middag. Ze komt er gewoon uit. Maarja ze is echt heeeeel vervelend. Janken huilen. Niks is goed. Waarschijnlijk ook last van de hitte!

Stampertje1 en AB25 vinden dit leuk.
  9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik ga 6 weken van tevoren ipv 4 weken. Dit is ook niet haalbaar met dat tillende werk wat ik doe.
    13 september is mn laatste werkdag! En ben overmorgen ook al 27 weken, dus gaat nu echt opschieten!
    Vandaag gelukkig 4 "grote" kids die redelijk zelf kunnen klimmen in de stoel. Donderdag zou ik 7 kinderen hebben in mn 1tje, maar heb gevraagd of ik iemand erbij kan hebben. Ga dat niet doen met 34 graden en dan ook nog eens de hele dag tillen.

Ik ben ook bang dat dit een kleine nachtbraker gaat worden zeg!o_O iedere nacht ligt ze salto's en koprollen te maken in mn buik lijkt wel! En dan s ochtends voel ik haar bijna niet tot ergens rond het middaguur. Dat wordt er straks zo 1 die je de hele nacht wakker houdt en vervolgens wel de hele ochtend slaapt:rolleyes:

BabyLady87, Amelie en AB25 vinden dit leuk.
  10. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Klopt :)
    https://www.indewolkenfestival.nl/2018/

Georganiseerd door Ouders van Nu :D

Ik zou nu ook geen zin hebben om naar de kapper te gaan en dan heel m'n hoofd vol met folies @rissie10, maar geloof wel dat heel veel mensen toch nog even snel voor de vakantie willen... Al hadden ze dat ook een aantal weken eerder kunnen bedenken hihi
    Denk dat je kleine meid ook last heeft van de hitte idd, slaap zelf ook beroerd het koelt gewoon echt niet af..

Jouw verlof komt al dichtbij @pooh82! Heel goed hoor dat je iemand erbij hebt gevraagd voor donderdag, niet te doen anders...
    Fijn dat de kleine je 's nachts wakker houdt, hier is dat ook begonnen sinds het weekend... Het lijkt wel of hij opeens veel harder kan trappen dan eerst :O

laurazoey vindt dit leuk.
  11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou wij gaan straks na werk toch nog maar even zo'n mobiele airco scoren hoor. Niet te doen joh! Ben echt blij dat wij op werk gewoon airco hebben anders zou ik het echt niet trekken. Op een andere vestiging hebben ze geen airco en daar is het nu dus 32 graden binnen. Dan zou ik echt zeggen "De ballen! Ik kom volgende week wel weer terug." Mag Arbo technisch ook helemaal niet volgens mij.

Ik zat er ook over te denken om nog naar In de Wolken te gaan maar ik twijfel of ik dan nog hele dag wil rondsjouwen. Heb dan al wel verlof dus zou opzich wel makkelijk kunnen.

AB25 vindt dit leuk.
  12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ziet er leuk uit. Heb dan net verlof haha
    Maar of ik dan nog zin heb... even denken ;)

AB25 vindt dit leuk.
  13. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ben ik dan de enige die dit weer heerlijk vindt? Hihi. En natuurlijk ben ik dan wel blij dat ik vakantie heb en lekker met mijn zoontje de hele dag in het zwembad kan zitten.. nu nog heerlijk in ondergoed achterthuis in een windje zitten en zo het bed maar eens opzoeken. Het is 30 graden boven dus het zal mij benieuwen hoelang ik kan slapen voordat meneertje wakker wordt. Heb zijn slaapkamerdeur stiekem open gezet eerder vanavond en dat is hij niet gewend..

14. Stampertje1

Ik vind dit echt verschrikkelijk
    Voel me constant ziek door dit weer
    Kan er wel tegen als ik niet zwanger ben

Ook zo zielig voor de konijntjes hoop dat ze het allemaal gaan redden

Fototje van 1 van de 5 konijntjes

Bijgevoegde bestanden:

pooh82 vindt dit leuk.
  15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ahh schattig! Ze zullen het idd wel moeilijk hebben met dit warme weer!

Ik vind dit weer ook heerlijk hoor! In combinatie met werken is het alleen niet zo fijn (en slapen is een drama haha)
    Vannacht zo vaak wakker geweest! Leek wel of ik opvliegers had ofzo!

Mn dochter gaat zo zwemmen met haar tante en de kleine man ligt nog steeds op bed!( 9:34!). Normaal is hij echt wel rond 7:30 wakker!
    Ik ben vandaag vrij, dus ik ga er een rustig, relax dagje van maken!:)

Triesje91 vindt dit leuk.
  16. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Mijn laatste werkdag is 4 oktober, ik zou graag (als mijn lijf dan nog meewerkt haha) vrijdag 5 oktober naar in de wolken willen, maar moet ook tegen die tijd kijken haha

Ahhh @Stampertje1 wat ontzettend schattig!!

Ik vind het weer best lekker hoor, maar wel als ik vrij ben hihi
    Nu slaap ik slecht door de warmte, maar de wekker gaat wel vroeg... Wij hadden vanochtend weer een buitje voor het stof, heerlijk!

laurazoey vindt dit leuk.
  17. Stampertje1

Hier regent het helemaal niks
    Verlang er naar hihi

Ons huis is ook gewoon heel warm en mijn lichaam houd de warmte vast ik kan het niet kwijt

18. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Ja vreselijk hier zelf tegen de 37 graden en in de nacht ook niet onder dr 20 grade. Echt niet leuk meer pfff. Leuk een 3d echo. Wanneer ga je die laten doen?

AB25 vindt dit leuk.
  19. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Jeetje 37!!! :O

25 augustus staat de echo gepland ben dan 29W5D :D

rissie10 en qwerty123 vinden dit leuk.
  20. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahh so cute! Die zullen het ook wel zwaar hebben ja.

Stampertje1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina