Fijn @Dansprinsesje ! Wij zijn ook druk met klussen en klusjes. Manlief heeft nu al vakantie. Donderdag zijn de oudste 2 er een dagje niet dus hopelijk kunnen wij dan hun kamer behangen. Geboortekaartje heb ik af! Ik was er pas mee bezig geweest, maar toen ik hem af had en op wilde slaan was hij nergens meer te vinden. zaterdagavond wilde ik er opnieuw mee bezig en toen zag ik m ineens staan. Gauw opgeslagen dus!
Fijn dat je er weer bent. Hopelijk niks ernstigs aan de hand. Ik had vandaag de eerste van 3 groei echos. De baby loopt perfect qua groei dus niks te klagen. Ze lag er alleen een beetje vreemd voor haha. Morgen heb ik de 4d echo dus hopelijk ligt ze dan weer andersom. Ik had vorige week drukkend gevoel down under wat ik ken van het indalen van mn zoontje. Dat duurde een dag en toen was het weer over. De vk zei dat ze er nu ook nog zo bijligt met der koppie omlaag dus dat ik niet moet schrikken als ze vroeg gaat indalen. Ze zei "de weg is natuurlijk al vrij" Zou ik nog niet eens heel blij mee zijn. De vorige zwangerschap echt wel gaan waggelen daardoor en zoveel moeten plassen door de druk. Als ik dat nu een week of 10 moet gaan doen wordt ik niet blij hahaha
Ik sta met liefde onder de koude douche de laatste 4 weken. Geen straf. Nee grapje hoor!... Poeh, de tijd vliegt. We hebben eindelijk een stapelbed gekocht dus onze dame van 2 gaan straks samen met haar broer van 4 op een kamer slapen. Dan kan er eindelijk gewerkt worden aan de baby kamer.... ♡
Hoi meiden Ik reageer niet zoveel want mijn zwangerschap verloopt niet echt vlekkeloos vandaar dat ik meer mee lees dan schrijf. Dan zijn jullie even op de hoogte. Fijne avond nog meiden
Ik denk jongensnaam zijn we ook wel uit en meisjesnamen opzich ook wel alleen we moeten er nog even definitief een klap op geven. Net weer even over gehad dus vandaar dat het weer even top of mind is.
ik heb over twee weekjes groeiecho, hoop dat alles goed is. 4d echo wil ik ook gaan doen moet alleen nog even inplannen en kijken waar. deze week ook even puzzelen met het neerzetten van spullen... lastig zo onverwachts en maar 1 slaapkamer maar komt wel goed
1 slaapkamer is idd niet ideaal. Een 4d echo adviseren ze te laten maken rond de 26 a 28 weken. Zou daar niet te lang meer mee wachten. Het beeld is rond dit termijn het mooist
Zoo weer flink gekletst! Kan het soms niet bijhouden haha. @Stampertje1 zo balen zeg ! Dat lijkt me echt niet fijn en zeker als ze niks kunnen. @wiedeltje whaha dat heb ik ook steeds! Zeker omdat me man en ik de naam al vaak gebruiken. Bij me dochter hadden we een koos naampje die ok de familie gebruikte. Dit keer hebben we die niet dus extra oppassen.