Ja ik ga morgen even een afspraak maken voor de echo!! Ja is lastig met 1 slaapkamer maar we maken er wat van!
Wat dat betreft wel handig dat wij het geslacht nog niet weten, verspreek je je ook minder makkelijk. Wij hebben nu ook weer een koosnaampje inderdaad. Ik ben gevloerd door een te lage bloeddruk, ook geen pretje. Advies van de verloskundige om even paar dagen bedrust te houden.
Oei ben je gewoon omgekiept? Zal wel schrikken zijn geweest? Nergens pijn? Rustig aan hopelijk gaat snel weer beter met je
Ik ging ook van mn stokje maandag door een te lage bloeddruk!! Moet meer zout eten, bleee. Ik ben juist bekend met en (te) hoge bloeddruk, dus verbaasde me toen ze dat zei.
Veel ziekenhuizen zijn nog niet hoed bekend met hellp en pre eclampsie Ligt misschien ik ook aan de mate waarin je dit hebt gehad Ik ben dood en dood ziek geweest
Ik had geen hoge bloeddruk toen ik pre eclampsie had Ze moeten je juist extra in de gaten houden als je het al een keer hebt gehad
Nee niet omgekiept maar ben er wel heel naar van. Hoop dat het snel bijtrekt inderdaad. Zal ook met het warme weer te maken hebben. Heb normaal ook lage bloeddruk (100 / 60) tijdens de zwangerschap maar hij is nu nog verder gezakt (86 / 52). Maar dat moet allemaal vanzelf weer goed komen met een paar dagen rust. Mijn lichaam moet gewoon even rap wat extra bloed aanmaken. Genoeg tijd voor geboortekaartjes dus!
Ja ik was juist wat voorzichtiger zout aan het eten omdat ik vocht vasthoud dus ik dacht dat ik goed bezig was. Ik ben in ieder geval blij dat mijn bloeddruk niet te hoog is. Dat zou veel erger zijn.
Wij hebben gisteren onze 4d echo gehad. Gelukkig werkte ons meisje mee. We zagen een kopie van onze zoon. Echt zo leuk om te zien. Ons meisje weegt ongeveer een kilo en heeft in verhouding wat langere benen dan gemiddeld. Gisteren kreeg ik een babynestje van mijn schoonmoeder. Super lief. Ze zei erbij: als jullie dochter er niet meer in past kan die zo door naar je schoonzusje. Zij loopt ongeveer 3 maanden achter op mij dus kan zo mooi door naar haar. Oow de foto's zijn gedraaid
Dames na een heerlijke rust tijd te hebben gehad.. im back ! Ik lees straks alles terug want jeetje moet 12 pagina’s doorlezen . Heb er in ieder geval echt van genoten me vakantie en deze week weer aan het werk viel me echt enorm zwaar. Veel geprobeerd bij te slapen. Hoe gaat het met jullie ? Heb jullie wel gemist mijn lotgenoten Haha zaten allemaal in hetzelfde schuitje met deze hitte.
Vandaag een plekje in de woonkamer maken voor de commode en een kastje voor de kleine meneer.. het is even krap maar goed moet wat over hebben ervoor haha
Hai meiden, even weer terug van weggeweest! Drukke vakantieweken gehad hiero. Ik heb wel met jullie meegelezen en meegeleefd Ik zit inmiddels voor 50% in de ziektewet en ik moet zeggen dat het me enorme rust geeft De tijd gaat sowieso snel zeg! Hoe houden jullie je hoofd koel met dit warme weer dat maar niet ophoudt?
Welkom terug ♡... Lekker binnen bij de airco en rustig aan doen. Gisteren weer een bevalling gefotografeerd. Ik kan nu niet meer wachten tot de bevalling!!
Welkom terug meiden Hoe hou je je hoofd koel... hier hebben we daar de jacuzzi voor en op werk airco. Thuis hebben we van die rolluiken aan de buitenkant van het huis en die laten we overdag dicht. Daardoor is het "maar" 25 a 26 graden in huis. Dus wel te doen. Savonds beetje open en kan het iets afkoelen maar ja dan komen de muggen. Voeten in voetenbak met koel water? Tegen de opzwelling?
@laurazoey maar 26 Gr poeh hahah ! We zeggen het al of het niks is Hee. @Dominique1991 dat lijkt me erg mooi en ontroerend werk om te doen! Ik vind bevallings series al altijd erg mooi! Welkom terug van vakantie dames!! @bijnamama1988 oei dat is niet zo mooi! Let goed op je zelf hoor. Met die hitte wordt je snel naar!