Hebben jullie ook nesteldrang? Ik heel erg maar mijn lichaam werkt helaas niet elke keer mee en dan vreet ik mezelf op hihi
Ja kinkhoest vaccinatie tijdens de zwangerschap gaat het om. Dan zou je kindje meteen een beetje mee krijgen. Vanaf januari zal dat er standaard bij zitten als je wilt. Nu alleen als je het vraagt en kosten zijn voor jezelf. Wat ik zo heb begrepen.
Ja denk het wel. Me dochtertje komt toch veel bij andere kindjes misschien neemt ze het mee naar huis en is toch gevaarlijk voor een babytje en als ik die kleine zo wat kan beschermen.
Zooo er is weer veel getypt! @laurazoey wat een leuke tegels zeg! En super leuk zo'n babynestje! Mooie echo @Vie87!! Ohh en al die draakjes die de warmte ook niet zo goed luisteren en jullie hebben het ook al zo warm... En de meeste beginnen nu toch wel een beetje aan het kamertje bij ons komen de spulletjes maandag! Mooi kamertje @Triesje91 Hier zijn we ook al uit de naam, gebruiken een koosnaampje, zodat we de naam niet verklappen haha Hoe gaat het nu @Amelie? Welkom terug @Adrianaj en @Silsil! Ik weet niet of ik de kinkhoestvaccinatie ga halen... Heb er hier ook niet over gehoord... Heerlijk vooruitzicht @pooh82 nu lekker 2 weken vakantie en dan nog maar 4 weken werken! Jeetje @Kaila gaat het al beter? @Stampertje1 Hier niet echt nesteldrang, meer dat ik denk ehh ik moet toch echt eens wat spulletjes gaan kopen haha gaat straks makkelijker als ik het op het kamertje kan opruimen denk ik. verder probeer ik wel een beetje bij te blijven met het huishouden, dat is makkelijker steeds kleine beetjes dan laten verslonzen en dan heel veel moeten doen... Hier nu (eindelijk) 3 weken vakantie, vanavond naar de zwangerschapsyoga les 3 gaat over ontsluitingsweeën... Met dit weer weinig puf om nog wat te ondernemen.... ik hou ook maar vast aan het feit dat ik nu niet hoef te bevallen haha (het kan nog erger hihi)
Bevallinglijst: Uitgerekend 1-15 november 2018 25 oktober Pooh82 - 3e kindje 31 oktober Cyd - 27 jaar - 2e kindje 1 november Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje 2 november Ldmx - 19 jaar - 1e kindje 3 november Adrianaj - 25 jaar - 1e kindje Laurazoey - 29 jaar - 2e kindje Wiedeltje - 27 jaar - 4e kindje Vie87 - 30 jaar - 2e kindje 4 november Dominique1991 - 27 jaar - 2e kindje 5 november AB25 - 25 jaar - 1e kindje Vrouwke87 - 31 jaar - 2e kindje 6 november Kaila - 31 jaar - 2e kindje 7 november LollyLolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje EliQue15 - 29 jaar - 2e kindje Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje Qwerty123 - 28 jaar - 2e kindje 8 november Stampertje - 26 jaar - 2e kindje Lila8 - 31 jaar - 6e kindje 9 november BabyLady87 - 30 jaar - 2e kindje Triesje91 - 26 jaar - 2e kindje Amelie - 30 jaar - 2e kindje 10 november Butterfly24 - 34 jaar - 3e kindje 11 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 12 november 13 november Poodle13 - 39 jaar - 2e kindje 14 november PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje 15 november Silsil - 28 jaar - 2e kindje Totaal: 26 jongen (6) meisje (12) verrassing (3) onbekend (5) * Elletje - 27 jaar - 1e kindje (ma 8+1) * Aniek83 - 34 jaar - 1e kindje * Dansprinsesje - 29 jaar - 1e kindje (ma 10) * Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje (ma 10+0) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken juli 28 rissie10 - 3D echo Afspraken augustus 1 Laurazoey - 3/4d pret echo 9 AB25 - controle VK 20 Cyd - echo 25 AB25 - 3D/4D echo 30 AB25 - controle VK 31 AB25 - groeiecho (30 weken)[/QUOTE]
Waauuw... verbaasd mij hoeveel er helemaal niet vaccineren... Ik ben echt pro vaccineren namelijk... Geen risicos lopen op enge kinder ziektes, maar dat moet een ieder voor zichzelf beslissen inderdaad
Wij zijn er mee gestopt omdat we twijfelen Er word nogal mee gerommeld de laatste tijd en er komen steeds nieuwe bij En aangezien de bijwerkingen niet goed worden aangegeven zijn wij er mee gestopt We willen wel de dktp prikken geven maar wel op een latere leeftijd. Ze zijn nog zo ontzettend klein en als je borstvoeding geeft zijn ze erg goed beschermt We weten niet of we voor altijd er mee stoppen maar op dit moment zijn we er niet over uit
@Stampertje1 Jaa hier ok wel nesteldrang! Wil alles schoonmaken maar ook een lichaam die niet zo mee wil werken ! En veelste warm poeh! @AB25 en hoe is de yoga?? Zal daar nu wel lekker warm zijn idd met dat schuine dakkie poeh!
Ik laat de kleine straks wel gewoon vaccineren, alleen nu heb ik nog niks gehoord over de kinkhoest hier dus dan zit het niet echt in m'n systeem hihi De yoga is wel leuk, veel informatie, wel handig zo bij de eerste (voor mij dan hihi) alleen de eerste keren juist onrustig geworden van de les, gisterenavond ging het beter gelukkig. Maar het is toch wel veel om je op vrijdagavond nog daarheen te slepen (zo ervaar ik het...) en zeker met dit weer hihi ze hebben airco, maar die zet ze uit tijdens de les.....
Jaa je krijgt heel veel info. Vond het soms wel is te veel geklets. Dacht gaan we nog oefeningen doen?? Ik heb heel vaak gehad dat ik Naar werd daarzo? Heel apart.heel moe en steeds gapen. Spoort hyperventilatie. En ging dan ff na de wc. En het was bijna iederen keer. Oww dames wordt nu zo gek van de hitte. Helemaal naar. Ook steeds harde buiken . Zie erg tegen maandag Op om te werken pfff
Naar he, die hitte! Ben het ook zat. Wij vaccineren ook gewoon hoor. Ik geloof nog steeds niet dat vaccineren schadelijker is dan niet vaccineren. Heb er het een en ander over gelezen en misschien laat ik me wel gewoon inenten tegen kinkhoest ook. Ik heb een proefdruk van een kaartje binnen. Zijn er erg blij mee! Dus denk dat we er uit zijn.
Zo wij zitten in het eerste hotel. Maandag rijden we naar de camping. Het geboekte hotel had waterschade dus hebben ze ons in een soort welness centre onder gebracht. Helemaal niet verkeerd uiteraard. Het uitzicht is genieten. Morgen naar de dierentuin van Salzburg en even Salzburg zelf bekijken. Wij doen ook aan enten. Ik ben ook van mening dat wel enten minder kwaad kan dan niet enten op den duur.
Veel plezier Hier even geshopt bij de prenatal en onder anderen deze kleertjes gekocht En de babykonijntjes groeien als kool!
Hebben jullie mooi geluk mee @laurazoey! Heel mooi uitzicht hoor. @Stampertje1 fijn dat de konijntjea het goed doen. Leuk pakje!
Ohh ik dacht dat het aan mij lag, die andere meiden hebben nergens last van. Ik hoef dan niet echt weg te lopen, maar ik merk wel dat ik ook veel gaap en moeite heb om er in m'n hoofd bij te blijven... Fijne vakantie, lekker genieten @laurazoey Wij gaan morgen langs de drukker om boeken op te halen voor geboortekaartjes. Morgen middag komt m'n bestelling van Babypark (kamertje, maxicosi enz.) kunnen we alles in elkaar zetten Hier ook wel echt klaar met de warmte... Zag dat ze voor dinsdag weer 35 opgeven... M'n bloeddruk is ook erg laag... Morgen bloedprikken en donderdag weer voor controle.