Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ldmx

Ldmx Lid

26 apr 2018
    56
    153
    33
    Vrouw
    gisteravond 4D echo gehad was super leuk!! vandaag intake gehad met de kraamzorg en volgende week controle en een groeiecho bij de vk! zin in:)

Adrianaj, qwerty123, Spoetnik en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    De box staat hier ook nog altijd van mijn zoontje, hoewel hij er al 3/4 maand niet meer in zit. En het dient nu ook meer als 'opslag'ruimte. Het zit vol speelgoed, maar voorlopig laat ik het zo, ik heb de energie niet om het op te ruimen :p

3de werkdag vandaag, en ik heb het een beetje gehad...Mijn rug wil helemaal niet meewerken door dat lange zitten en als ik 's avonds thuis komt, zie ik het steeds maar minder zitten om nog eten te maken, te strijken, bezig te zijn met een aanhankelijke peuter. En ik zei nog 2 weken geleden tegen ml, deze zwangerschap gaat echt vlot, behalve mijn rug heb ik amper klachten! Had ik toen maar gezwegen :p

Nog 1,5w en wij mogen ook weer eens spieken, eindelijk! Zal dan al bijna 30w zijn, de tijd gaat echt wel snel!

3. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Hebben jullie ook van die vreetbuien?

Ik heb net ijs, dorito's (met kaas, ieuw) en oja ook nog cake gegeten :roflmao:

Adrianaj, Amelie, Cyd en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    @Silsil aaahhh cake, daar heb ik al weken zin in! Ik heb ook vreetbuien, maar ik probeer me in te houden, uit vrees voor de kilo's. Telkens als ik naar de VK moet heb ik het schrikbeeld van die weegschaal. Alsof ik bij een lijnclub op de weegschaal moet. Vreselijk!

@Cyd ik heb ook last van die hele dagen zitten op mijn werk. Probeer dingen staande te doen en regelmatig ff stukje lopen. Wc aan andere kant van het gebouw bijvoorbeeld. Gelukkig heb ik nu 3 weken vakantie en dan nog maar 8x werken en dan verlof.

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O jaaa ik herken die vreetbuien! En die wil ik niet!!! Wil niet te veel aankomen omg! En dat terwijl ik paar weken geleden nog niks lusten en eten haten!

@Amelie heb gekeken bij keutel dingens haha. Maar vind de prijzen erg duur!!
    Heb Ook iemand gezien die dekentjes zelf maakt en daar betaal ik 16€ voor een lakentje. Vind niet echt duur. Maar vind die van de prenetal ook erg leuk!

De box hebben we nog niet staan. Neemt zoveel plek in geslag. Wacht tot het laatst . Vroeg genoeg.

Hier de suiker test ook weer overleeft! Bah werd er misselijk van! En gister voor het eerst naar de ostheopaat geweest. Wel enorme last nu. Maar dat had hij gezegt. Volgende week nemen ze ook me stuit in behandeling. Hoop dat het gaat helpen.

6. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Hier staat de box ook nog. Maar dochter zit er ook nog geregeld in. Moet volgende week nuchter bloedsuiker prikken, ijzer en de galzouten weer. Aan de hand daarvan Word bepaald of ik definitief over moet naar de gynaecoloog. Volgende week ook 3d echo:).

Zo blij dat het een beetje is afgekoeld.

7. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Nee totaal niet ik moet juist zorgen dat ik eet
    Kon ik maar een beetje van jullie overnemen hihi

Hier gaan we de box pas neer zetten als de baby begint te bewegen tot die tijd lekker in de kinderwagen in de kamer

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hier staat de box er ook nog steeds van mijn zoontje. Ook meer als opslag, maarja... dan ligt al z’n speelgoed on ieder geval op 1 plek haha.

En het weer vandaag: zaaaalig! Ik was die extreme hitte ook zo zat. Ons zoontje sliep vannacht gelukkig tenminste ook weer goed. Hij zit alleen echt van top tot teen onder de muggenbulten, zo sneu.

Uitslag suikerfeest en schildklier was hier goed, Yay! Hopelijk bij jou ook @rissie10

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja fijn he die hitte ff weg!
    Voel me meteen beter.
    Aach arm kind. Die krabt zich van kapot met die bulten!
    En fijn dat alles weer in orde was!

Denk dat hier ook alles wel goed zal zijn. De vinger prik die ze deed was goed Zei ze. De uitslag van daarna hoor je van de vk. Maar verwacht geen gekke dingen.

10. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Oh haha zie nu dat suikertest autocorrectie suikerfeest geworden is. Het was niet bepaald een feestje haha.

Nou als je bloedwaarden met de vingerprik gewoon onder de 6,8 zat is hef inderdaad goed. Fijn!

rissie10 vindt dit leuk.
  11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Oo haha had ik nog niet eens gezien dat je het verkeerd had getypt haha!

Maar idd de vingerprik was goed. Dus verwacht niks geks.

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Fijn dat alle suikerfeestjes goed waren :p
    Zeker lekker die hitte weg.
    Wij gaan morgen samen een weekendje weg. Dan als het goed is beter weer.

qwerty123 vindt dit leuk.
  13. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    En after bite voor kids al eens geprobeerd? Werkt hier goed

14. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook van die levens echte nare dromen? Dat er iets met je kind gebeurt? Te vroeg komt etc.

Adrianaj vindt dit leuk.
  15. Stampertje1

Wel levensecht dromen maar niks over de baby

16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja heb ik ook. Ik droom echt van alles, ook dat en ontzettend levendig

17. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Door alle drukte hier niet echt actief geweest.. (ook met de hitte) de hele zolder geschuurd, gegrond, gelakt en gesaust. Vandaag mijn eerste "rustdag" waarbij ik dus mijn achterstallige huishouden kan doen. Maar pfff ben kapot! Maandag weer werken helaas.. deze 3 weken zijn echt voorbij gevlogen.

En wat is het koud vandaag! Ben echt die warmte gewend dit is echt niets voor mij. Doe mij de hogere temperaturen maar weer terug.. Heb het dekbed ook weer terug gestopt in ons overtrek had het echt koud eergisteren nacht.

Hoe zit het nu met jullie buikjes? Die van mij gaat behoorlijk op het moment. Foto is van gisteren. Wat een raar idee.. 27 weken op weg! Nog 10 weken dan "mag" ze komen :eek::eek:

Bijgevoegde bestanden:

Poodle13, Silsil, laurazoey en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Stampertje1

Hier ook een dikke groeispeurt
    Merk het wel aan mijn banden zeg pfff
    En moet allemaal nieuwe kleren hebben hihi
    Wou gisteren een broek aan doen en kwam er niet meer in heb hem denk ik maar 1x aan gehad best balen

Ik vind dit weer heerlijk hier kun je je ten minste op kleden

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Behoorlijk actief geweest! @Triesje91 gaat vreselijk snel altijd he vakantie. Ik had 6 weken en nog maar 2 te gaan dus begin ook alweer er tegenop te zien haha. Vooral omdat t wel ff pittig wordt nog denk ik.

Mijn buik is ook echt mega aan het worden man. Verder geen last van kleding die te klein wordt. Heb je geen zwangerschapskleding dan? @Stampertje1

Ik vind dit weer ook heerlijk hoor. Lekker koel. Hier vandaag 28 weken. Derde trimester officieel begonnen!

Dromen vallen mee. Droomde laatst dat ik bevallen was en ging heel soepel allemaal. Was ook gelijk weer helemaal mobiel en verloor amper bloed ed Hahaha. In je dromen!

laurazoey vindt dit leuk.
  20. Stampertje1

Jawel maar mijn bh’s beginnen te knellen
    En broeken ook

Deel Deze Pagina