Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Wat heb je een mooie buik! Ja bij de 2e is het Anders. Je draagt alles ook makkelijker in de zin van de kwaaltjes. Je kan ze beter hebben. Je hebt genoeg afleiding en je weet wat er komen gaat.

2. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Ik hoop niet dat dit mijn laatste zwangerschap is
    Maar als het aan manlief ligt wel

Dit is mijn buik

Bijgevoegde bestanden:

Silsil, Spoetnik, Poodle13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Hier ook de laatste zwangerschap... Ik pronk graag met mijn buikje, maar met 3 kids van 1, 2 en 4... Is het echt wel heeeeul erg zwaar :)... Nog even flink genieten... Ook die periode van wanneer het zou gaan gebeuren vind ik zooo spannend en ik hoop dit keer dat ik gewoon mag bevallen zonder keizersnede... Die ervaring... Lijkt mij geweldig ondanks de pijn! Nog 11 weken en 6 dagen... Stiekem aan het aftellen

Silsil, Kaila, Amelie en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier gaat de knip erin bij mn man na deze zwangerschap. Vind de tijd ook echt super snel gaan hahaha. Maar vond het met die hitte wel zwaar. Zou het zelf lichamelijk niet nog eens willen en mijn man zegt 2 is genoeg geestelijk ;) dus hier klaar

rissie10 vindt dit leuk.
  5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Zo ik ben weer een beetje bijgelezen, maar t is teveel om op iedereen persoonlijk te reageren...ik lees iig dat het met een ieder nog goed gaat gelukkig :)

Nog 3 daagjes hier in Drenthe en dan zit onze vakantie er weer op. T is zo heerlijk Hier! Uitslapen, echt de tijd voor elkaar en de kids. Hadden we ook even nodig!

De kleine wordt denk ik een Lieke Martens in de dop:roflmao: man, die kan me een partij schoppen in mn buik!
    Hele aardverschuivingen vinden er plaats lijkt wel haha.
    Ik geniet echt dubbel op van deze zwangerschap omdat dit echt definitief de laatste is. Met 3 kids zijn we mooi compleet vinden we zelf:)
    Vind de tijd ook alleen zooo hard gaan! Over 2 dagen alweer 30 weken!

Het slapen is alleen momenteel echt een drama, bij jullie ook? Ik kan eigenlijk alleen maar op mn 2 zijkanten liggen. Op mn rug krijg ik het heel erg benauwd. En dan lig ik net geïnstalleerd met een kussen tussen mn benen op mn linkerzij, besluit ik na 2 minuten dat ik toch liever op mn rechterzij wil slapen pffff:rolleyes:

Heb ook even een buikfoto erbij geplaatst:)

Bijgevoegde bestanden:

Silsil, Triesje91, qwerty123 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Stampertje1

Hier ook lastig met slapen en slaap je uiteindelijk heb je wel last van neefjes grrrr
    En onze peuter is al een aantal dagen tussen 6 en half 7 wakker en Ho maar dat ze nog even rustig wil liggen
    Ben moeeeee

Bij jullie ook zo’n snert weer?
    Heb nu ook wel weer zin in de zon hihi
    Je kan nu niet echt buiten iets doen ofzo
    Even naar de speeltuin bijv

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik vind. 2 een mooi aantal ok kwa financieel . Wij doen graag veel leuken dingen en toch alles kost geld!
    Ook de ruimte in huis zou met 3 te krab worden vind ik. En me lichaam
    Vind een 3e zwangerschap niet leuk denk ik. Als ik zie hoe ik er nu soms al bij loop. Maar mag morgen weer ostheopaat dus hopenlijk weer een stapje vooruit!

@pooh82 geniet nog van je vakantie!

@Stampertje1 hier viel het weer wel mee. Vond wel ff lekker beetje fris. Maar idd je bent snel gewend aan lekker weer en zon. En is het meteen zo deprie weer Bleh!
    Haha het is ook nooit goed he!
    Denk trouwens dat het nu wel lekker is. En schijnt een gezellig zonnetje en zie klein beetje wind. En niet te warm.

@laurazoey ow ach arm mannetje haha een knippie whaha! (Grapje)

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha wil die zelf hoor! Hij zegt jij bent elke maand ongesteld, nam jaren de pil en prikpil, moest de kinderen in je buik laten groeien en bevallen. Dit is de taak van de man.
    ;)
    En daarbij is dat voor hem goedkoper dan voor mij.

Hier ook gewoon 2 kids vanwege dat het nu allemaal makkelijk is. Alles past in de auto. Ik kijk ook idd naar ons huis (al gaat mn man daar van alles in doen). Op vakantie kan het makkelijk en qua studeren later kunnen we geld apart zetten. Als ze niet willen studeren hebben ze een mooi zakcentje maar de eerste optie is een studie en ja we weten dat die nou eenmaal duur zijn en wie weet alleen maar duurder worden

rissie10 vindt dit leuk.
  9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Op alle praktische vlakken vind ik 2 kinderen ook genoeg hoor.
    Moet alleen nog even afwachten of het gevoelsmatig ook gaat kloppen :D

Slapen gaat gelukkig nog wel goed hier! Maar op mijn rug liggen gaat inderdaad bijna niet meer. Zo benauwd!

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Slapen is hier ook een beetje een dingetje. Lig niet lekker, zenuwen in mijn been worden afgeklemt als ik op mijn zij lig en op mijn rug drukt de kleine te veel. Om nog maar niet over die karate kicks te hebben. Haha! Het is wat. Maar ach, het is maar tijdelijk. Straks ga ik dat ook weer missen als de kleine geboren is.

Ook even een fotootje. Ik vergeet het steeds om foto's te maken. Vandaag 27 + 4

Bijgevoegde bestanden:

Bezige bij, Silsil, qwerty123 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ow dat is wel balen van je been!!
    Gelukkig is het tijdelijk en voor het goeie doel!!
    Vergeet hier ook foto’s te maken! Echt erg!

Zal ook even een foto plaatsen

Bijgevoegde bestanden:

Silsil, qwerty123, Poodle13 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Heb precies hetzelfde met slapen ! Nja me zenuwen afgeklemt.. ik word snachts wel 2 x wakker met zulke kramp in me kuit ! Is soms echt om te janken. Dus er weer uit en loop ik soms midden in de nacht een rondje met de hond.
    Zal morgen ook weer even een foto maken !
    ( zie héle mooie buiken ! )

13. Stampertje1

Wat een ontzettend leuk shirtje heb je aan!

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dankje! Is een top van mamalicious

Stampertje1 vindt dit leuk.
  15. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh ja de kramp was ik al bijna vergeten. Dat begint ook weer op te komen, gelukkig nog niet heel erg maar ik ga wel vast weer magnesium nemen. Ik had het bij mijn dochtertje ook zo verschrikkelijk in de nachten. Auw auw auw!

16. Stampertje1

Super leuk!
    Ben bang dat hij mij niet staat snik ben heel bleek en bruin haar

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ze hebben hem ook in andere kleurtjes. En ik denk dat het na de zwangerschap ok
    Nog wel past.

Stampertje1 vindt dit leuk.
  18. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Mooie buiken allemaal! Ik krijg steeds opmerkingen dat ik al zo dik ben, maar als ik vergelijk met jullie buiken is het gewoon vergelijkbaar.

De verloskundige belde net met de bloeduitslagen. Hb is te laag, daar krijg ik medicijnen voor. Vit D is al een stuk hoger, maar nog te laag. Blijven slikken dus. En de baby is positief :O. Onze andere 3 kinderen zijn ook negatief, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dit kindje ook negatief zou zijn. Maar helaas. Moet nu dus een spuit de volgende afspraak bij de VK.

19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat hoor ik ook steeds. Vooral de opmerking "weet je zeker dat het er geen 2 zijn?". Moet wel zeggen dat mijn buik in het echt wel groter oogt dan op de foto. Balen van die spuit zeg!

20. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Hoor ik hier ook. Nou jij Word ook elke dag dikker!

Balen van je hb. Voel je je ook moe? Hopelijk helpen de medicijnen voldoende. Bale van de spuit:(

Deel Deze Pagina