Vandaag een groeiecho gehad.. kleintje loop anderhalve week achter in de groei.. over twee weken nog een groeiecho om te kijken hoe die groeit.. maak me een beetje zorgen hierom iemand ervaring hiermee?
Mijn dochter liep vanaf week 28 ofzo steeds bij iedere echo 2-3 weken achter op groei. Als ze gewoon steeds mooi in het lijntje op eigen tempo groeien is dat gewoon goed. Even afwachten op je andere echo straks . Mijn dochter woog 2880. En alles was goed . @Dansprinsesje WoW mooie echo! Nu kan je gaan genieten!
Zou me niet teveel zorgen maken hoor! Ik moest vorige keer ook een keer extra, weet niet eens meer precies waarom. Volgens mij ook achterstand oid. Uiteindelijk gewoon een kind van 53 cm en 3510g. Komt vast goed! @Dansprinsesje heel erg fijn!
Dusss even een updateje hier. Vannacht opgenomen geweest in het ziekenhuis met (nog steeds) onverklaarbare krampen. Gelukkig nog geen ontsluiting of bevalling op gang gekomen en met de baby is alles goed. Ben nu net weer thuis met antibiotica tegen eventuele ontsteking en blijf nog even onder controle in het ziekenhuis. Ze hebben nog wat dingen uit staan bij het lab waar ik later deze week nog uitslag van krijg. Voor nu lig ik plat tot het hopelijk vanzelf weer over gaat.
Gelukkig nog geen bevalling die op gang komt en dat alles goed is met de baby! Zal wel schrikken zijn zeg! Hopelijk gaan de krampen snel over en kan je weer verder gaan genieten van de zwangerschap.
Wat een toestand! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! De kleine moet nog wel even blijven zitten hoor! Heb je een beetje hulp thuis?
@Amelie he bah wat vervelend ! Nou hopen dat de uitslagen van het lab: goed zijn en je kramp snel afneemt. En dat je baby lekker veilig binnen zit en nog even blijft zitten ! Beterschap.
@Amelie jeetje, dat is schrikken! Hou je maar rustig inderdaad en lekker blijven zitten waar je zit kleintje. Hopelijk alle uitslagen verder oke.
Ik wil graag wat eten maken voor de kraamweek en dat invriezen. Heeft iemand nog leuke makkelijke recepten?
@Amelie oei dat is schrikken! Hopenlijk blijft die kleine lekker binnen. En zijn je uitslagen goed en de krampen weg! Hopenlijk heb je wat hulp? @Stampertje1 Uhmm ik ben niet zo’n keukenprinses met avond eten haha. Ben beter met toetjes en taartjes. Dus kan je niet helpen helaas.
Dit heb ik idd ook de eerste keer gedaan maar ik kon in de kraamweek helemaal niks vandaar dat ik wat dingen in de vriezer wil hebben dan hoeft mijn man het alleen maar op te warmen
Jazeker maar voor dat hij thuis is van het werk zijn we weer een uur verder En alvast van te voren invriezen vind ik veel makkelijker geen omkijken meer na