Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Het voelt idd af en toe of de baby er zo uitvalt
    Lig op dit moment plat
    Slapen gaat ook moeilijker

Vinden jullie nog een goeie slaaphouding?

En knuffelen is ook bijna onmogelijk hihi

2. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Hier vandaag 30 weken en ben 8.5 kilo aangekomen ♡ .. Super blij mee, aangezien het al even stil staat. Bij mijn zoontje waarvan ik beviel met 38 weken waren het 18 kilo's.. het lijkt dus goed te gaan dit keer

Amelie en qwerty123 vinden dit leuk.
  3. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik eet echt nirt belachelijk veel, helemaal niet juist. Over de hele dag 1 boterham meer dan normaal maar minder avond eten omdat het niet meer fijn valt. Af en toe wel een koekje bij de thee ofzo maar echt niet buitensporig.

Grappig dat pakje had mijn eerste dochtertje ook. Niet als eerste pakje maar wel ook in de eerste dagen. Valt wel klein moet ik zeggen. En bij ons kon het bovenste knoopje niet dicht
    Ze was 3100 Gr en 49 cm

Stampertje ik had afgelopen week ook veel last van mijn banden. Dat is nu weer wat minder. Bekken voel ik goed. Tenminste ik denk dat het mijn bekken zijn. Als ik plat lig op mijn rug kan ik amper mijn been optillen

Stampertje1 vindt dit leuk.
  4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik heb dus, naar mijn weten, nog nooit een harde buik gehad. Ben zo benieuwd hoe dat voelt. Ik hoop dat ik dat nog wel een keertje mag voelen, gewoon zodat ik het weet. :p

5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh jeej! Welke maat had je dan?
    Dit is 56 dus ik ging er wel vanuit dat dat zou moeten passen. Ons dochtertje was 3845 gram en 53 cm en die pastte vrijwel geen maat 50 dus ik heb voor deze baby alleen maat 56 ingeslagen. En 1 truitje in maat 50 omdat die echt te cute was en niet meer in 56 op voorraad was.

6. Stampertje1

Wat een leuk pakje!
    Ik heb iets soort gelijks maar dan een vestje en broekje
    Ik heb maatje 50 gedaan onze eerste kon daar nog weken in en heb zelfs nog wat prematuur kleertjes toen gekocht omdat ze zo klein was.

Het voelt soms bij tijden dat de baby eruit valt hihi
    Zo beurs

7. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik had hem in maat 50 maar was echt het kleinste kledingstuk wat we hadden. Had ook een ander setje van noppies maat 50 maar viel echt groter

8. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Grappig! Ons eerste pakje lijkt er ook op :D leuk hoor! Ook van noppies.
    Ik heb wel maat 50 genomen. Hopelijk past het.

Ik kom nu ook steeds sneller aan. Inmiddels ook wel tegen de 10 kg in totaal denk ik.

Bijgevoegde bestanden:

qwerty123 en Adrianaj vinden dit leuk.
  9. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ja die hyperventilatie was idd wel eng. Ik ga het donderdag ook wel bij de verloskundige aangeven. Ik heb er gelukkig geen last van weer gehad daar ben ik allang blij van. Misschien ben ik wel te druk geweest dat kan ook nog.

Denk dat ik nu rond 9 a 10 kilo ben aangekomen. Valt allemaal nog wel mee Vind ik. Moet wel zeggen dat ik weer last krijg van vreet buien.. Helemaal op werk weer. Het is allemaal zo lekker:oops:

Een geboortepakje heb ik nog niet echt volgens mij. Heb al wel genoeg kleertjes gekocht dat wel maar nog geen speciaal eerste pakje.

10. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hier vanochtend toevallig gewogen....schade: 9 kilo.
    Bij mn vorige 2 zwangerschappen rond de 10 kilo aangekomen dus ik denk dat ik er dit keer overheen ga:confused: ( schrijf ik met mn ene hand in een zak chips:rolleyes:)

En cola! Ohhh...ik weet dat het niet goed is,maar ik kan de hele dag wel cola drinken:oops:

Adrianaj en Amelie vinden dit leuk.
  11. Stampertje1

Hihi cola ik moet er steeds aan ruiken

Wat een nacht was dat eerst dikke maagzuur en vanochtend tegen mijn ribben geschopt worden hihi

Bij jullie ook zo vies weer?

Zo even huisje netjes maken en vanmiddag even kijken of ik echt alles heb voor de baby alweer hihi

12. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Deze hadden wij ook bijna gekocht, alleen dan met een ander truitje. Ik vind die kleur van dat broekje zo leuk! Dat hebben we ook op de muur en in het babynestje. Maar ik dacht, dat broekje of mutsje kunnen we ook nog cadeau vragen misschien.

Vie87 vindt dit leuk.
  13. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hopelijk dat 56 bij ons wel past dan. Ik vind het sowieso met die pakjes altijd lastig. Vooral als er voetjes aan zitten. Bij mijn dochtertje waren de pijpjes vaak te kort.

14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Met dit truitje hadden wij hem gepast. Ik kon echt niet kiezen, zo lang staan dubben in die winkel. :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

qwerty123 en Vie87 vinden dit leuk.
  15. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zit nu in totaal ook op de 9 kilo. En dat van die chips en cola herken ik wel. Ben niet zo van de cola normaal maar heb de afgelopen week regelmatig een glaasje op. En verder ben ik vooral van de zoetigheid. Normaal wil ik altijd chips en hartig maar nu vrijwel alleen maar koekjes en snoepjes enzo. Had ik bij mijn dochtertje ook. :D:rolleyes:

Ik neem het er ook lekker van hoor. Vind het allemaal zwaar genoeg en dat gaat er straks allemaal wel weer af.

Adrianaj, pooh82 en Spoetnik vinden dit leuk.
  16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Leuk die geboorte pakjes ! Heb hier wel een leuke van jolein met een mutsje erbij. Twijfel nog of we die aan gaan doen of ik toch echt nog een setje haal. Het is maat 50. Mijn dochter was 2880 en heeft best lang nog maat 50 aangehad . Heb pakjes in maat 50 en 56.

Hier vanmiddag naar de vk. Ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben.
    En vrijdag de groei echo. Misschien dan even kijken welke maat pakje ik nodig heb haha

Amelie vindt dit leuk.
  17. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Oh cola! Echt verschrikkelijk.. ik drink normaal ook nooit cola maar nu doe ik er een moord voor pfff. En ik maar zeggen. Nee ik heb niets waarvan ik denk dat moet ik NU hebben deze zwangerschap. Tot er nu over cola wordt gesproken haha. En dan vooral cherry cola. En MC Flurry's. Yummie!

qwerty123, Amelie, Vie87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    That's the spirit :D:D

Amelie vindt dit leuk.
  19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik ook!! Drink NOOIT cola en nu wil ik alleen maar Cola Cherry zero :confused:

Adrianaj en Triesje91 vinden dit leuk.
  20. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Nu heb ik ook zin in cola :roflmao:

Deel Deze Pagina