Ik heb ook wel vestjes en jasjes voor de kleine dame en ook een berenpakje maat 50. Vond het echt TE cute om niet te kopen. Gisteren verjaardag gehad van mijn vriendin en te horen gekregen dat een andere vriendin ook bezig gaat zijn om zwanger te raken. Super leuk!! Ze heeft haar vruchtbaarste dag gehad dus dat wordt nog spannend. Hoop het zo voor haar! Met alle slechte berichten van de laatste tijd (ze heeft MS en helaas gaat het nu een beetje snel met nieuwe "schubben") gun ik het haar zo!!
Ow spannend zeg! Hopen dat alles goed afloopt! @bijnamama1988 Nouja zeg mensen zeggen ook echt alles he ! Wat idioot om Dat zo te zeggen. Zou me er niks van aan trekken.
@Vrouwke87 idd maar proberen positief te blijven. Jammer dat zoiets dan net in je laatste trimester gebeurd. Even een vraagje hier, hoop dat jullie er een antwoord op hebben: Bij mn andere 2 kids heb ik voor mijn gevoel nooit echt harde buiken gehad, iig deed het nooit zeer of had ik er last van. Nu heb ik dat dus ook regelmatig. Mn buik voelt dan heel gespannen aan, als een soort harde bal, alleen heb ik er totaal geen last van. Is het dan een harde buik of niet? Dat gespannen gevoel houdt soms wel een kwartier tot half uur aan. Ik hoop dat 1 van jullie hier een antwoord op heeft. Ik dacht ineens: ik zal toch niet zo veelvuldig op 1 dag met een harde buik lopen?
Ik herken wel harde buiken maar die voel je echt samen trekken dat je denkt au of een naar gevoel. en dat blijft een minuutje dan voel je hem Ontspannen. Nu bij deze zwangerschap wel vaak het gevoel van een harde buik maar wat geen harde buik is. Wel gewoon een maar gevoel en het zit ook meer in me bovenbuik als een soort baksteen . En het gevoel te hebben dat ik me buik moet Ondersteunen, tegenwoordig heb ik dit gevoel als ik te veel gedaan heb en het een teken is dat ik moet rusten, soms Duurd het wel even Voor het zakt,
@Vrouwke87 spannend zeg! Hopelijk valt het allemaal mee. Balen dat je daar dan weer op moet wachten. @pooh82 ik ken het gevoel wel. Weet ook niet zo goed of het onder harde buiken valt. Denk in ieder geval niet dat het kwaad kan. Inderdaad te veel gedaan of dat hij weer wat gegroeid en zwaarder is geworden en het allemaal weer wat optrekt ofzo. Geen idee! @Triesje91 dat is wel leuk voor je vriendin! Hopelijk wil het een beetje snel lukken. Is het niet erg zwaar icm de MS? Snap wel dat als de wens groot is je toch ervoor gaat hoor. Mijn zus is ook chronisch ziek, maar zou een zwangerschap waarschijnlijk niet trekken.
@rissie10 @Vie87 "Fijn" dat jullie het herkennen! Vandaag lijkt het hier ook echt op zn toppunt, terwijl ik me juist vrij rustig heb gehouden Volgens mij is het ook erger als de kleine veel in beweging is. En vandaag lijkt ze gewoon non stop wakker Donderdag moet ik naar de VK, dan ga ik het ook even navragen. Maar ben al wat geruster nu ik weet dat ik niet de enige ben met dit gevoel.
Ik heb sinds een week die harde buiken. Vooral wanneer de kleine actief is. Het hoort er bij vanaf 30w. Vorige keer had ik ze al vanaf 23w. En ook meerdere op een dag. Zo lang ze maar niet regelmatig zijn in tijd
Ik heb ze niet regelmatig gelukkig, maar wel lang achter elkaar. Idd zo'n gevoel dat je je buik moet ondersteunen. Echt net of je een basketbal hebt doorgeslikt Ze doen gelukkig ook niet zeer, al is het wel een vervelend gevoel zo'n strakke buik. ( dat hoor je me na de bevalling waarschijnlijk nooit meer zeggen )
Harde buiken herken ik ook zeker wel! Het ene moment heb ik ze als ik weer eens teveel heb gedaan. Dan als ik te lang heb gezeten op werk en ga staan. Als ik te lang heb gewacht met naar de wc gaan.. en als ik lekker rustig lig en mevrouw besluit om uitgebreid een dansje te gaan doen. Soms heb ik ze ook zonder aanwijsbare reden. Voelt idd als een harde basketbal en niet pijnlijk. Alleen met een volle blaas kan het wel eens gevoelig worden.
Dat had mijn moeder ook bij haar laatste operaties. Ze zei dat ze steeds meer gaan nieten ipv hechten. Ik wilde inderdaad ook aangeven geen nietjes te willen. Ik heb ook regelmatig last van harde buiken. Vooral als ik teveel doe. En sowieso bij stofzuigen. Maar soms ook als ik alleen maar opsta. En het gevoel dat ik m'n buik vast moet houden herken ik ook. Spannend @Vrouwke87 . Ik vind afwachten tot de 10e wel erg lang duren! Gaan ze het in een team bespreken ofzo? Sta je nu onder controle van een gynaecoloog? Hopelijk is het iets onschuldigs!
Jaa ik heb heb het ok hoor. Zo’n hard gevoel. En soms trekt het niet weg. Vorige week woe had ik het en echt niet veel gedaan. En de hele dag zo’n harde huile. Baksteen gevoel. Het voelt irritant. Maar anders als een echte harde buik. Ik denk idd door groei en alles groter zwaarder wordt. @wiedeltje Oe ja idd tijdens en na het stofzuigen heb ik het ook! Niet meer stofzuigen dan whahha . Mag me man doen! Grapje haha
Uh neee denk het niet hahaha! Nee hoor doe het zelf alleen niet zoveel meer zo snel als anders . Op het gemak.
Haha nou hier doe ik niet alles zelf. Dikke piep. Hij mag mooi ook wat in huis doen maar gelukkig doettie dat ook zonder te zeuren. Hij mag denk ik wel steeds net wat meer gaan doen
Gisteren nog onze oude slaapkamer verder gestript en daar ook allemaal puin geruimd. Stond gisteren avond om 10 uur nog met de stofzuiger het laatste beetje op te zuigen. Na de tijd moest ik nog een beetje was opvouwen en toen was ik er ook echt wel klaar mee hoor! Na de tijd ook even goed last van de rug maar gelukkig niet zoveel harde buiken. Niet meer dan anders iig. Vandaag lekker uitrusten op werk Kunnen nu iig weer beginnen met opbouwen van de slaapkamer. Stroom verleggen. Plafond erin maken. Behang trekken. Schuren. Stucen. Behangen. Schilderen. Vloer leggen. Meubels van zoontje verhuizen en weer door naar de volgende slaapkamer! Nog 6 weken.. haha