Ik lees net op verschillende sites dat het 'oude' model uit 2015 (650 watt) wel werd teruggeroepen. Laat ik nou net die hebben. De 'nieuwe' van 450 watt schijnt wel gewoon veilig te zijn. Sjah ik heb niet echt een bon meer haha. Ik vraag denk ik een nieuwe voor m'n babyshower
Ik ben ook een beetje zenuwachtig voor de bevalling, juist omdat ik weet wat het is... ik droom er ook al over
Ik had een zensy die terug moest. Denk nu dat we gewone kruiken gaan gebruiken. Qua bevalling ben ik echt wel bang hoor. Maar laat het op me afkomen. Vorige keer nadat ik allang weer aan t werk was nog down under geholpen omdat het verkeerd gehecht was
Ik heb eens een buikfoto gemaakt. Let maar niet op mijn afgebladerde nagellak. Mijn man moet mn nagels nodig weer eens lakken. (Ja echt.. ik kan dat niet zelf)
Ik heb een zensy gekocht en nog kruiken liggen van me dochter. Ik zie wel wat ik gebruik tegen die tijd en of de zensy bevalt. Heerlijk dames al bijna verlof inzicht. Hier na deze week nog 4 weken werken of 5? Ben de tel kwijt! Haha Merk ook wel dat om me heen niet zoveel boeit alleen me zwangerschap . Vind de bevalling nu wel eng. Ondanks alles vorige keer super snel ging. Maar nu enorm last van die stuit en bekken heb. En de kleine daar toch langs heen moet heb ik wel zo iets van oei als het maar goed gaat! @wiedeltje O jeetje zeg! Nou ze zullen toch iets moeten regelen. Als je niet kan kan je niet ! Heb ik ook gezegd 4 weken voor de bevalling te stoppen . En me klanten daarop ingesteld en gepland. Maar als het volgende week niet meer gaat bewijze van dan is het klaar. En hebben ze pech! Het is onmacht en doe je niks aan.
He meiden! Jullie kletsen er wat van af zeg . Hoe gaat het bij iedereen? Ik zit een weekje met man en zoonlief in Turkije. Zondag vliegen we weer terug. Daarna lekker alled klaarmaken voor de bevalling. Heeerlijk ♡
Tsja, ik vind het opzich wel spannend omdat iedere keer anders kan zijn natuurlijk. Maar ik vind het wel minder eng dan vorige keer. Bij mij is het ook erg meegevallen toen dus dat zal een mijl schelen. Ik moet nog 4 weken ofzo na deze week. Ik ben inderdaad ook minder geconcentreerd en doe soms suffe dingen, maar hoort erbij. Komt wel weer goed over 2 jaar ofzo die slapeloze nachten zijn ook niet zo goed voor je concentratie.
Omdat ik ongeveer weet wat ik kan verwachten ben ik wel meer gerust gesteld ondanks dat elke bevalling anders is. De vorige keer ging erg goed en relaxed. Ik maak mij sowieso niet snel druk om iets dus dat zal ook niet zijn bij de aanstaande bevalling. Na deze week nog 5 weken werken en na vandaag nog 20 (of 21) dagen dus! Heerlijk vooruitzicht.
Mooie buikjes!! Hier toch neegelegd bij een ziekenhuis bevalling, misschien dat we bij een tweede wel thuis bevallen hiihi Ik heb kruiken geleend bij een vriendin, ook nog gekeken bij zo'n zensy, maar dit kon gratis (nouja alleen kruikzakken gekocht) Slapen gaat hier ook heel slecht... Liggen gaat nog wel goed, ik kan alleen niet in slaap komen als m'n neus verstopt zit en dat zittie al weken (overdag niet, maar als ik wil slapen wel)... Ben ook heel erg nieuwsgierig naar de bevalling, ja het zal pijn gaan doen, maar benieuwd naar het verloop. Kan ineens niet wachten om ons kleine hummeltje vast te houden. Het einde komt nu ook wel in zicht, alles steeds verder afgerond en (bijna) alle spulletjes binnen. Vandaag ook intake gehad bij de kraamzorg. Nog 21 dagen werken, het is al fijn dat daarna de wekker niet meer gaat om 6 uur... Weinig ongemakken nog verder, al merk ik dat ik steeds een beetje minder kan doen op een dag zeker na een dag werken... Wat heerlijk dat voor iedereen het verlof nu wel in zicht komt
Haha nou ik kan het niet. Hij zei op vakantie ineens tegen mij dat hij dat wilde oefenen voor als de baby straks groter is toen ik samen met mn zoontje een middag dutje deed in Slovenië ging hij nagellak kopen en savonds heeft hij mijn nagels gelakt haha. En nu zegt hij steeds: maak ze eens schoon dan kan ik ze opnieuw doen
Dat is zoooo schattig! Mooie buikjes hoor meiden! Als ik m'n meest recente vreetbui heb verteerd zal ik ook ff en foto maken En poh poh poh dat slapen Ik droom de hele tijd dat manlief de meest vreselijke dingen doet. Thema's zijn vreemdgaan, me in de steek laten, houden van een ander, een heel ander gezin erop na houden etc etc.... Zo stom haha. Ik ben daar in mn rationele leven niet eens bang voor maar in dromen blijkbaar heel druk mee
Dat droom ik ook, en ik heb geen eens een man. Ben dsn intens verdrietig als ik wakker word. Koekkoek