Ben jij dan bam moeder of heb ik iets gemist? Ik had die dromen heel erg tijdens de eerste zwangerschap maar bij deze niet gelukkig
Ja toen ik 3 maand zwanger was ongeveer. En moeilijk... het was mn eigen keus. Mn zoon is van een andere papa en die heb ik ook alleen opgevoed. Dus ik weet wat me te wachten staat.
Herkenbaar alleen Dan niet in me droom maar in het echt! Terwijl ik dit nooit gehad heb! Zullen de hormonen wel wezen Pff ! @AB25 heb je al een ui geprobeerd ? In begin van de zwangerschap ook zo verkouden geweest en zetten een ui op me nachtkastje. Voor ik ging slapen snoof ik eraan net zolang tot me neus open was haha. Mijn man had ook al voorgesteld om me nagels te laten. Laatste keer nog zelf gedaan.maar merk dat de baby nu al hoger zit. En het denk nu wel lastig wordt om zelf te doen! Dus volgende keer mag hij lakken hihi!
Beetje op en neer. Op dit moment gaat het wel redelijk, maar hij heeft een behoorlijk tempramentje dus ik hou me ook wat afzijdig. Heb geen zin in geouwehoer en we moeten het toch samen doen voor de kleine.
Oh jeetje dat heb ik niet meegekregen. Sterkte zeg! En respect dat je toch die keuze maakt. Hopelijk lukt het om er samen een beetje uit te komen.
Ik heb dit nog nooit geprobeerd maar het lijkt me echt heel vies. Dan ruikt je hele slaapkamer toch naar ui?
Ja klopt alles ruikt naar ui. Maar het helpt! @laurazoey als het zover is maak ik zeker een foto!! Dat moet vast gelegd worden natuurlijk whahaha @bijnamama1988 O jeetje respect dat je dit kunt.
Wij gaan morgen nog even een weekendje weg Had ik zo zin in En baal zo dat ik de griep heb! Vanochtend alles eronder gespuugd snik
Het slipper weer is bijna voorbij dus die teennagels bekijken het maar lekker haha. Vingernagels lakte ik sowieso al niet. Zit het er gelijk af te krabben dan als bezigheidstherapie haha. @bijnamama1988 je eerste ook vanaf het begin alleen gedaan? De vader van mijn zoontje en ik zijn gescheiden toen hij net twee was. Was niet mijn keuze, maar het alleen opvoeden vond ik niet zo problematisch. Op het moment dat het co ouderschap werd en ik hem bijna de helft van de tijd moest gaan missen vond ik veel rotter. Het went wel, maar vind het nog steeds niet leuk.
@Amelie je kunt het ook met toco-tholin doen! Daar heb je een soort etherische olie van. Als je een paar druppels op een zakdoekje ofzo doet en daaraan ruikt, gaat je neus ook weer open. Dat is menthol/pepermunt achtig dus stinkt lang niet zo als ui. Dat kan je ook bij je bed in de buurt leggen. Een drogist heeft dat wel. Ik vind het ideaal spul! Hier gisteren naar het ziekenhuis geweest. Ben niet veel wijzer geworden. Over 2,5 week weer controle van ligging placenta en dan worden er pas definitief plannen gemaakt. Heel irritant, VK zei dat er een wonder moet gebeuren wil het geen keizersnee worden, hun zeiden, kan echt nog opschuiven, maar kan ook niet gebeuren, we weten het niet. Dus eigenlijk is het voor mij nog onduidelijker geworden. Ik moet gewoon 2,5 week afwachten. Wel is duidelijk geworden dat de baby nu niet in kan dalen, want de placenta is ook aan de rand dik en die ligt er dus voor.. Ik vind het echt jammer dat ik niet meer naar de VK ga, maar onder controle van de gynaecoloog sta. Voel me daar echt een nummertje. Komt ook omdat ik er niemand ken. Alle gezichten zijn nieuw. En iedereen heeft er zijn eigen taak. Nr 1 moet je je bij melden. Nr 2 doet bloeddruk en gewicht. Nr 3 doet echo. En nr 4 maakt het praatje. Dus iemand leren kennen is ook nog eens lastig.. Voor sommigen zal dit trouwens wel normaal zijn misschien, maar voor mij is het echt helemaal nieuw.
Balen zeg die onzekerheid en dat wachten. Maar dat het een keizersnee word is wel heel groot. In het zkh bij de gyn lijkt me idd ook niks en zo onpersoonlijk. Ben er vorige keer toen ook geweest met me dochter.