Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Wij hebben nier echt co ouderschap, hij is meerendeels bij mij. Hij gaat om het weekend en woe op do.
    Dit is al vanaf het begin, dus ik weet ook niet beter.
    In het begin heb ik lopen huilen, maar zie nu de voordelen ervan ook wel ;)
    Het blijft akelig maar probeer het beste ervan te maken.

Oh ja en papa woont hier achter me, dat helpt ook.
    Papa van dochtertje woont 4 straten verderop :roflmao:

2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Herkenbaar! Hier ook flink ziek. Koorts, hoofdpijn, buikgriep klachten. Lang geleden dat ik me zo ziek gevoeld heb. Hopelijk is het morgen weer wat beter

3. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Toevallig dit ! Hier ook ziek, moest vannacht echt rennen naar beneden omdat ik over moest geven. Heb het ook echt superbenauwd. @Stampertje1 hopelijk snel beter en dat het toch een leuk weekend word.

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @bijnamama1988 handig dat ze zo dicht bij wonen. Lijkt me heel vervelend om je kind idd aan de vader mee te moeten geven. Maar het heeft idd ook zo zijn voordelen. Heb je zelf even wat tijd voor je zelf.

Denk dat de griep heerst bleeh

5. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Griep heerst heel erg hoorde ik al
    Onze docjter begint ook al
    Zie de bui al hangen dat we thuis moeten blijven snik

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier draag ik echt tot eind mijn teenslippers. Ik krijg nog geen schoenen aan. Moet zeggen heb ook maat 44 in mn schoenen dus de keuze is niet reuze maar ik draag slippers met of zonder regen dus beetje nagellak maakt t dan wel zo gezellig

Amelie, rissie10, qwerty123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Elk jaar weer, na de schoolvakanties ineens iedereen weer aan het hoesten, snotteren en ziek zijn.

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Zo,ik ben weer een beetje bijgelezen:)

Qua bevalling zie ik er niet tegenop, maar ik zit er ook niet echt op te wachten:D
    Dit wordt dan de 3e keer, en mn andere 2 bevallingen waren er 2 uit een boekje (duurde een paar uurtjes en geen rare dingen meegemaakt)
    Ik heb gewoon nog even geen zin in die pijn! Al probeer ik mijn gedachten dan vaak te verzetten en het gevoel naar voren te halen dat die kleine op je buik gelegd wordt...daar doe je het uiteindelijk allemaal voor:)

Vervelend zoveel zieken! Beterschap allemaal!

Haha, dat er mannen bestaan die het leuk vinden om nagels te lakken
    Ik denk dat mijn man me keihard uit gaat lachen als ik het hem vraag!

En die dromen van vreemdgaan heb ik ook veel! Als ik dan eenmaal wakker wordt wil ik hem soms bijna een ram verkopen, maar kom ik gelukkig telkens net op tijd achter dat ik gedroomd heb :D

Net bij de VK geweest. Kleine is nog niet ingedaald, lag met haar rug weer de andere kant op:rolleyes:

Nog 3 ochtendjes werken en dan heb ik verlof!!!!!!joehoe!!!

Adrianaj, laurazoey, Amelie en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Stampertje1

Ja zo stom

10. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Een ram verkopen :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @bijnamama1988 ja ik zie nu ook wel de voordelen ervan in hoor, je moet ook wel om het draaglijk voor jezelf te maken!

@Stampertje1 jammer zeg!

Ik heb trouwens ook last van een verstopte neus in bed. Ik gebruik zoutoplossing neusspray, dat helpt wel een beetje en dat mag gewoon.

12. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Hopelijk dar je je morgen beter voelt. Waar ga je heen?

Morgen bruiloft pff zie tegen op, hopelijk kan ik geregeld zitten. Over 1.5 week naar Portugal. Benieuwd hoe dat gaat zijn.

13. Stampertje1

Naar de Huttenheugte

Pff dat word ook een zware dag!

Ga je vliegen naar Portugal mag dat nog met deze termijn?

qwerty123 vindt dit leuk.
  14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Nou mijn man zou ook zeggen ben je gek!!! Maar toen ik paar weken geleden aan het doen was zei die volgende keer moet ik het doen zeker . Ik dacht huw ???? Whahha . Hij zei wil het best doen voor je. Heb altijd nagel lak op me tenen anders voel ik me kaal. Winter of niet maakt niet uit.

Heerlijk dat je nog 3 daagjes hoeft te werken! Jaloers hihi.!

@qwerty123 o een bruiloft super leuk maar ook zwaar! Ik over 2 weken! Dan trouwt me zusje poeh. Weet dat ik veel kan zitten gelukkig. Maar moet om half 8 al bij der zijn om der haar te doen. Daarna door naar een vriendin om mijn haar te laten doen. Zie er ook wel een beetje tegen op.

Dat je nog durft te vliegen. Zou dat wel eng vinden denk ik. Maar wel heeeerlijk gewoon nog ff naar de zon! Zou ook nog wel zin hebben! Zonnetje relexen en eten eten eten!!!

qwerty123 vindt dit leuk.
  15. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Tot 36 weken. Ja ga vliegen met de auto is dat niet te doen. Is daar gelukkig nu niet te heet.

16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou, mijn 'verlof' is ook begonnen! Vandaag laatste halve dagje gewerkt. Nou ja, gewerkt... spullen ingepakt en uit geluncht met mijn team. Heb allemaal lekkere Zwitsal cadeautjes gekregen dus de kleine zal heeerlijk ruiken de eerste tijd. :D

Balen dat je ziek bent @Stampertje1, hopelijk trekt het snel weg.

Wij gaan dit weekend ook een weekendje weg. Ik kan alleen bijna niet meer op of neer met mijn bekken maar ja, zolang ik me maar in en uit de auto kan hijsen is het goed. Gelukkig gaan we met mijn familie dus genoeg oppas bij de hand. :thumup: En we hebben een bad in het huisje dus daar ga ik dit weekend wonen. :p

Adrianaj, Triesje91, Silsil en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente

Oooww wauw bijna verlof! Lekker hoor!
    En geloof me ik had dit zeker niet van mijn man verwacht hoor. Tis echt een bouwvakker en zit vol met tattoos dus eigenlijk de laatste van wie ik het verwachtte :roflmao:

Silsil, Amelie en rissie10 vinden dit leuk.
  18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Geniet van je weekendje weg! Heerlijk! En van je verlof. Ik ben jaloers ;)

Amelie vindt dit leuk.
  19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Oww ben ook jaloers op iedereen die nog ff lekker weg gaat. Of al verlof heeft lijkt me heerlijk!!

Triesje91, Amelie en qwerty123 vinden dit leuk.
  20. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    HAHA ja. Zo kreeg ik gisteren ook de vraag van mijn vriend of hij dat in het vervolg maar ff moet doen.. Ik stond namelijk onder de douche en zei na de tijd goh dit is de eerste keer dat ik niet meer kon zien waar ik nu eigenlijk aan het scheren ben :roflmao::roflmao:

qwerty123, Amelie, Adrianaj en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina