Whaha ook zo iets lastigs he !! Maar dat blijf ik zelf wel ff doen hoor. Dan maar op gevoel maar zie me man dat echt niet doen whaha
Ja inderdaad haha eerder kon ik de buik nog wel iets aan de kant "drukken" maar dat lukt nu echt niet meer. Had ook een harde buik dus dat speelt misschien ook nog wel mee maar dan nog. Ik ga het ook gewoon zelf blijven doen hoor dan maar op gevoel idd en miss ik misschien een enkel haartje maar ach. Dat hoort er dan maar bij
Haha ja hier en daar een haartje is toch niet zo erg Ze zijn trouwens wel wat gewend in het ziekenhuis hoor dus tis meer je eigen gevoel. Maar zolang je het toch niet ziet weet je ook niet hoe erg het écht is
Nog steeds heel ziek Ben wel op vakantie gegaan maar heel rustig aan doen en hopelijk snel opgeknapt Jij ook heel veel beterschap
Wij vliegen morgen terug naat nederland. Met 32 weken. Toch ook ergens wel weer een prettige gedachte om weer in Nederland te zijn mocht er wat zijn!. Gisteren avond is mijn zoontje van de achterbank van de taxi gevallen. Hele avond in het ziekenhuis geweest. Paar hechtingen er in en nu gaat het gelukkig weer. Ze waren onwijs lief.. Toch beval ik liever niet in Turkije haha
Jeetje, hoe heeft hij dat nou voor elkaar gekregen? Gaat het nu wel weer beter met hem? Ben heerlijk aan het rommelen in de babykamer. T begint nu eindelijk een beetje ergens op te lijken. Straks komen er wat vriendinnen met kids eten (de mannen hebben een vrijgezellenfeest) gezellig eten. Ik ga in week 37 van mn zwangerschap nog een weekendje weg. Vind het toch best spannend hoor! Al is het een klein uurtje rijden van ons huis, dus gelukkig niet super ver weg. Heb het trouwens nog aan de VK gevraagd over die gespannen buiken die best lang aanhouden. Ze zei dat het wel gewoon harde buiken waren, maar zolang ze geen pijn doen zijn ze onschuldig. T kan soms wel een uur dure zei ze. Nou dat klopt in mijn geval ook wel. Mocht ik er menstruatie achtige krampen oid bij krijgen, dan moet ik even aan de bel trekken. Gelukkig heb ik er geen last van, op dat gespannen gevoel na dan. Toch wel een teken dat je iets teveel gedaan hebt volgens de VK. Nog maar meer rustmomenten inlassen dus
Mijn harde buiken zijn op dit moment ook veelal een signaal dat ik weer eens te veel gedaan heb. What else is new op dit moment. Vanmiddag op handen en knieën door onze oude slaapkamer om de plinten te schuren. Daarna niets meer gedaan en continue harde buiken. Mijn nesteldrang is overdreven erg op dit moment maar dat komt ook wel omdat het allemaal nog (lang) niet klaar is boven. Gisteren kon ik er even niet meer tegen en ben ik gebroken. Behoorlijk op mijn donder gekregen van mijn vriend dat ik te veel over de top doe en daardoor nu helemaal gesloopt ben. Maar toch gewoon dom door gaan.. maar goed. Nog 5 weken werken en dan verlof en dan wil ik geen schuurpapier of kwast of behang meer zien. Alleen nog maar wasmachines en kleertjes en quality time met ons zoontje. Dat heeft hij ook wel verdiend. Voor de rest gewoon blijven ademen en niet zoveel stressen. Uiteindelijk komt het vast goed haha. Ben echt behoorlijk stress bestendig maar soms kan het echt wel even te veel worden. Blijkbaar.
Ah toch wel een hardenbuiken! Dacht ik al wel. Alleen dan een blijvende harde buik. Zo irritant. Kan er niet tegen om rustig aan te doen. Ik wil te veel. Vandaag gelukkig een goeie dag.! @Dominique1991 ach beterschap voor je zoontje. En idd bevallen in buitenland wil je niet!! Oei
Oh jeetje @Dominique1991, dat is even eng. Ik kan er zo slecht tegen als die kleintjes pijn hebben. Dan breekt mijn hart. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik de laatste weken ook wat harde buiken heb gehad maar weet het nog steeds niet zeker. Het was dan als ik liep ofzo of met mijn dochtertje tillen. Beetje strak gevoel en dan werd mijn buik en beetje zo puntig naar voren. Maar ik weet het nog steeds niet zeker. Haha! Rustig aan @Triesje91, je moet straks ook nog een bevalling doen he.
@Triesje91 ik herken je gevoel hoor. Hier is ook nog niet alles af en ik merk dat ik daar steeds onrustiger van wordt. Ik ben gisteren ook op handen en knieën bezig geweest om alles een beetje op te ruimen boven. Wat ik wel doe is voor mezelf na een half uurtje een pauze inlassen. Meestal ga ik dan echt even 20 minuten zitten op de bank. Gisteren een huis vol vriendinnen incl kids. Was erg gezellig alleen sommige kids kennen niet echt regels pfff. Vind het altijd wel lastig om er wat van te zeggen aangezien ik het de taak van ouders (in dit geval mn vriendinnen) vind om er wat van te zeggen. Zoontje van een vriendin was gewoon de tuinaarde uit de tuin aan het graven en gooide het vervolgens door de hele tuin...daar heb ik hem uiteraard wel op aangesproken. Hebben jullie ook weleens kids over de vloer waarvan je denkt:" uhmmm...let iemand even op?"
Oh ja daar kan ik heel slecht tegen! Bij een ander thuis iets beter, maar in mn eigen huis vreet ik mezelf op joh. Overal aan te zitten en te rennen door het huis. Vreselijk
Haha ja maar die krijgen dan echt wel de opvoeding van mij aangezien het mijn huis is die ze overhoop halen
Oh ja dat herken ik wel. Vind dat toch wel lastig want vind het inderdaad taak van de ouders maar als ze in mijn huis zijn of mijn kind of spullen iets doen dan zeg ik er zeker wel wat van.
Nou ik had vandaag zo’n rare dag.. Zou op verjaardag gaan van mijn schoonmoeder kom ik daarbinnen. SUPRISE ! Was het mijn babyshower Nou die zag ik echt niet aankomen ! Helemaal verbaasd maar was echt een super geslaagde dag. Paar spelletjes gedaan en echt een heleboel gekregen. En nu ben ik op. En als er kinderen in mijn huis ‘vervelend’ doen dan zeg ik daar echt wel wat van als de ouders het niet doen. Is volgens mij niks raars aan en ik hou me spullen graag heel. Ze mogen best veel hier maar er is wel een grens.
@Adrianaj leuk hoor! Was echt een verrassing dus. Ik corrigeer andermans kinderen ook gewoon hoor, zeker bij mezelf thuis. Als mijn kind last heeft van kinderen in de speeltuin ofzo en hun eigen ouders zijn er niet of zeggen niets dan doe ik dat ook gewoon hoor. Zal ook wel de juf in mij zijn die zich niet kan inhouden haha. Ik hou me nog best vaak in moet ik zeggen
Super leuke verrassing!! En idd ik zou er gewoon wat van zeggen als het is mijn huis gebeurd wat me niet zint. Ligt er wel aan hoe of wat. Want er iets van zeggen vind ik ook wel moeilijk. Maar als het de spuigaten uit loopt dan zeg ik er echt wat van. Hier de zolder helemaal leeg geruimd! Alles weg gegooid. Ook meteen wat babyspullen van zolder naar de de babykamer gedaan zoals het badje en de kinderwagen. Ook weer een hoop babyspullen gewassen.
Heerlijk he, opruimen en spullen weggooien (of weggeven). Mijn zolder vorige week gedaan, voelde me 10 kg lichter (was ik helaas niet ahHa)