Wat fijn al die kloppende hartjes!! Ben zo enorm zenuwachtig voor morgen Mijn lichaam veranderd wel Wou het even showen hihi 6 weken en 7 weken foto
Oh wat kan thee met speculaasjes opeens lekker zijn. Gisteravond zijn mijn ouders even geweest om te helpen om het huis schoon te maken en op te ruimen. Wij wonen best wel groot en ik heb gewoon de energie niet om alles op te ruimen en schoon te houden nu en mijn vriend zit heel veel in het buitenland op moment en kan mij dus ook niet helpen. Daarom hebben mijn ouders aangeboden af en toe even te komen helpen tot ik me weer wat beter ga voelen. *doopt nog een speculaasje in de thee*
super @Dominique1991 ! ben je precies geen week terug gezet (als ik naar je banner kijk) of ligt dat aan de aperatuur? Mijn man zeurt ook serieus om sex. Hij vind 1 a 2 keer per week niet voldoende maar heb echt geen zin en energie. Moet toch leuk blijven vind ik
Hier ook ruim een maand geen seks meer gehad hoor. Moet er niet aal denken op moment. Maar die van mij snapt het wel heel goed. Voordeel is wel dat hij grootste deel vd tijd in het buitenland zit.
Ja klopt... Al hoewel die 7 weken en 6 dagen was aan de hand van een cyclus van 4,5 week. Dus dan zou je uitkomen op 7 weken en 3 dagen. Dan ben ik voor nu 4 dagen achteruit gezet, maar de gyneacoloog had het er over dat echt 1 mm lengte al een dag kan schelen, dus dat ik mij daar niet druk om moest maken.. Laat het dus nog even zo staan tot aan de termijnecho. Heb 3 april intake en echo en 9 april termijnecho. Word flink verwend met echo's ...
Mooie echo!!! @Dominique1991 @Stampertje1 mooi buikje al hoor hihi. @Elletje oww het huis schoon maken ook zo geen zin en puff voor.met die kleine die ook steeds ene troep maakt heeft het ook geen zin , Ben al blij als ik de was, wc en een stofzuiger door de kamer haal, Gelukkig konden je ouders even helpen,altijd fijn.
He dames!! Wat kletsen jullie veel, ik heb helaas afgelopen week niet veel mee kunnen lezen. Werken, daarnaast mijn twee meiden natuurlijk ook en ik ben nog steeds herstellende van de griep. Ik ben al bijna 3 weken mijn stem kwijt. Zwaar frustrerend omdat ik een prater ben en nu me stil moet houden en dus fluister. Dat wil maar niet verbeteren! Heb dit eerder meegemaakt en was hem een maand kwijt. Dus pittige weken ga ik doorheen, dat maakt het allemaal zo dubbel, je wilt blij zijn maar je voelt je lichamelijk zelf nog niet oké. @Kwaaltjes, de bekende moeheid en vlagen misselijkheid. Ook steeds trek dus probeer steeds kleine beetjes te eten en wil het zo gezond mogelijk houden. Tuurlijk ook de lekkere trek dingen wel maar dat probeer ik niet te doen. Ben zelf al veel met voeding bezig, zo puur mogelijk, en dat verdien ik nu ook! Maar het is wel moeilijker om eraf te blijven merk ik. @Koken, bereid de maaltijd al in de ochtend voor. Als ik de kinderen uit school haal en op de bank plof is mijn energie in een keer op. Ik kan me dan niet zetten tot koken dus het moet klaar staan zodat ik er weinig aan hoef te doen. We zijn aan het klussen thuis, dus alles staat steeds op de kop. Wordt daar wat kriegelig van en kan er slecht tegen maar het is even niet anders. Ik wil vanavond eigenlijk proberen een uurtje rustig te sporten. Beetje fietsen in de sportschool en wat fitness oefeningen, kijken of dat lukt. Wil ook wat fit blijven.
Vandaag denk ik toch iets van misselijkheid te ervaren, maar niks ergs nog steeds. Wel is mijn huid echt heel slecht. De ene dag super droog en de volgende hartstikke vet en pukkels.
Zelfs die momenten heb ik niet. Ik voel me echt de hele dag door enorm beroerd op het moment. Ik heb het er voor over, zeker, maar verder geen polonaise. Ik doe alleen wat echt moet en verder hou ik me koest.