Ow wat fijn zeg dat toch alles goed is !!! Snap dat het even omschakelen is omdat je op het ergste voorbereid was. Maar toch maar lekker gaan genieten. En wat is verschil in kwaliteit zeg van de echo!! Dacht echt dat die van jou inwendig was genomen. Maar bij mij zei ze wel dat ze slecht beeld had door me darmen hihi!
Oh ik vond dit juist niet zo heel goed beeld eigenlijk. Ik denk dat wij een beetje verwend zijn bij het echocentrum wat wij vorige keer hadden want daar hadden ze echt mooi beeld vond ik. Maar daar maakte ze ook inwendig met deze termijn, dat scheelt wel veel. Toen konden we met 8 weken al armpjes zien zitten enzo.
Ik ben echt enorm in de war. In mijn hoofd had ik al helemaal uitgedacht hoe we het gingen vertellen aan iedereen die het al wist en dat we dan nu maar even pauze in moesten lassen en dat ik vanavond een flinke borrel ging drinken enz. enz. Ik had er ook gewoon al vrede mee dat het fout zat omdat ik de kans zo klein achtte dat het toch nog goed kon zijn.
Kan ik denk ook dat wij verwend zijn. Idd bij de inwendige echo bij dat bureau was het echt loep zuiver! Idd bij 7 weken Ook al stompjes te zien met armen en beentjes hihi. Snap dat je even van slag bent! Maar het komt allemaal goed! Even omschakelen en probeer te genieten!
@Amelie yes! Dus ook misschien wel een bloedpropje dat er nog uit moest! Snap je gevoel heel goed! Ik ging toen ook met lood in mn schoenen ernaartoe met het idee een vlek in beeld te zien zonder knipperlichtje....als ze dan zeggen:" ja hoor het hartje klopt!" Dan staat de wereld weer even stil! Dat omschakelen was bij mij gelukkig een kwestie van een paar uur hoor...snel weer op je wolk
@Amelie wat moet dat schrikken zijn zeg! Zo bizar hoe snel je in crisis modus gaat en gelijk praktisch gaat denken bij een situatie als dit. Dat schakelen mag er best zijn hoor! Is ook een achtbaan. Bij mijn dochter met 9 weken ineens ook bloedverlies gehad. Ik was al half in de rouw toen bleek dat alles gewoon in orde was, en toen was ik helemaal in de war. Gelukkig zit ze nu naast me op de bank bijdehand te zijn
1. Ik kan niet wachten tot mijn echo donderdag. 2. Ik kan niet wachten tot 1 april en wij het de opa's en oma's hebben verteld. 3. Ik kan niet wachten tot 3 april dat ik mijn collega's op werk de mooie echo heb laten zien en zij de bevestiging van hun vermoeden hebben gekregen. 4. Ik ben niet vooruit te branden. 5. Ik heb zin om te eten maar heb geen honger. 6. Ik zit al 3 kwartier tegen de tas met boodschappen aan te kijken die nog uitgepakt moet worden. 7. Toen ik thuis kwam van de boodschappen gelijk mijn veel te strakke spijkerbroek weet uit gedaan. 8. Ik voel mij dik. 9. Ik ben moe. 10. Zucht. 11. Grotere zucht..... verder gaat het prima hoor
Whahaha heel herkenbaar!! Hier zoo’n honger maat ik vind alles vies!! Niks smaakt! Gister bloemkool gegeten bij schoonfamilie echt vies zeg!! Normaal vind ik het heerlijk! Baal wel want heb zo’n honger. En ook steeds dorst.! En drinken is ook vies pfffff
Fijn @Amelie! Gelukkig dat het goed is. Heel herkenbaar, honger hebben en tegelijkertijd nergens zin in hebben en van de gedachte aan eten al misselijk te worden..
Hahaha! Ik wil ook zo graag weer genieten van eten. Ik heb hele tijd wel honger maar nergens zin in en niks smaakt lekker.
Normaal heb ik geen zin in eten Nu juist wel Maar poeh die darmen van mij doen zo zeer steeds Dikke verstopping en niks helpt
Haha heel herkenbaar. Al heb ik nog wel dingen die best smaken als ik ze eenmaal eet. Helaas zijn de ongezonde dingen het lekkerst! Ik voel me ook echt schuldig over hoeveel ik eet, maar ik kan niet anders! Vandaag ook voor het eerst maar positie broek aangetrokken hoor. Jammer dan haha.
Haha @Vie87 ik heb ze ook uit de kast getrokken, boeie ziet toch niemand! Het zit gewoon zo goddelijk Ik heb ook de hele tijd zin in Macdonalds en cola... Hoe slecht kan het zijn. Ik drink alleen nog cafeïne vrije koffie dus k mag van mezelf 1 glaasje cola per dag, en die big Mac... Sjah die wordt steeds vervangen door stom gewoon avondeten wat ik ineens niet meer te vreten vind. Ik heb het gevoel dat ik deze keer miljoen kilo ga aankomen