Ik heb ook wel zin in vooral hartige snacks maar ben vast besloten om net als de vorig keer gewoon normaal te blijven eten en niet aan elke craving toe te geven. Wil namelijk net als de vorige keer niet teveel aankomen wat er niet aankomt hoeft er niet af Maar we gaan natuurlijk volgende week wel heerlijk van het paasbrood en duivenkater genieten!
Ik heb niet zo zeer cravings. Ik heb gewoon echt heel vaak honger. Ik kan ook echt niet anders dan eten dan, want ik voel me er echt beroerd van. En ik probeer ook vaak voor de gezondere optie te gaan, maar lukt niet altijd. Ik ben van mezelf al best wel slank en dan moet ik ook al aardig eten om gewicht te blijven. Ik zat te denken dat mijn lichaam misschien wat reserves wil aanleggen vanwege de zwangerschap. Maar kan het mis hebben hoor
Kijk als je het idd kan hebben geen probleem haha. Ik moet opgeven moment ook echt meer gaan eten hoor, maar idd dan kies ik voor de gezonde dingen. Heb lang borstvoeding nog gegeven man wat een feest kon alles eten wat los en vast zat haha en dat moest ook wel anders viel ik teveel af.
Ik ook. Was uiteindelijk iets van 3 a 4 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap haha. Dus maak me niet zoveel zorgen. 15 kg aangekomen toen. Zag wel dat er al een kilo bij is gekomen inmiddels
Ik had dat precies zo! Alleen toen ik stopte met de borstvoeding is het er ook weer aangekomen. Had afgelopen week gewogen en toen zat er een halve kilo bij.
Ik heb een bepaalt gewicht wat ik wil hebben dus toen ik daaronder kwam ben ik ook meer gaan eten. En moet zeggen gewicht is na het stoppen ook mooi stabiel gebleven. Voel me met die kgs lichter echt niet fijn zelf lichamelijk.
Nee dat ken ik. Ik ben na mijn scheiding ook nog wat extra afgevallen en dat was echt niet fijn. Nog 54 kg op 1,76 op het dieptepunt.
O jeetje nee dat is niet fijn ! Hier vorige keer eerst maanden 4 kilo afgevallen tijden me zwangerschap. Na 20 weken begon ik pas weer met eten want vond toen alles vies... totaal 12 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan. En heb ook steeds honger! Gewoon dat me buik ook knort! Maarja vind bijna alles al vies kwa eten. We gaan straks broodjes shoarma eten. Ben benieuwd ,,,,, En ik denk dat ik me zwangerschap broeken idd ook even opzoek morgen. Heb nu een rok aan met een normale legging maar zit voor geen meter !
Ik had dus weer totaal geen zin om te koken en zo'n zin in tempura garnalen dus ik heb sushi besteld. Niks rauws natuurlijk! En ook helemaal niet vega maar ik moet gewoon echt ff iets eten wat me echt smaakt. Hopelijk doet het dat ook.
OMG. Mijn vriend belt mij net op zal ik jou een big Mac meenemen? echt. He can read my mind! Dit is gewoon TE toevallig.
Geweldig!!! @Amelie lekker! Ik heb ook al heel de week trek in sushi. Ga het ook zeker een keer eten binnenkort
Ik had al heel lang zin in sushi en nu ineens dacht ik "ik heb wel wat verwennerij verdiend". En het mooie is, mijn vriend eet de lasagne die zijn moeder gisteren gemaakt heeft.
Hier naar bes gestuurd vanmiddag omdat ik niet meer vooruit te branden was. Net weer wakker gemaakt met de vraag wat wil je eten? Uh...... kom ik beneden heb maar een stokbroodje kip voor je besteld bij het doner centre is dat goed? Nou klinkt inderdaad best prima. Nu eerst even een stukje komkommer en een glas cafeïne vrije cola om mijn maag rustig te houden.