Ja ik heb dat ook dat ik heel onrustig slaap. Aan de ene kant heel vast en aan de andere kant alleen maar aan het draaien en zweten. Zei ook al tegen mijn vriend, het voelt echt alsof ik koorts heb ofzo. Dan slaap ik ook altijd zo onrustig.
Ik heb ook weer een poosje wakker gelegen vannacht. Moet ik eerst plassen en als ik dan lang genoeg wakker lig krijg ik honger en moet ik echt wat eten haha. @Amelie snap dat dat bloed in de wc niks is! Hopelijk snel klaar.
@Amelie snap idd dat je nu ook wil dat het over is. Ik heb juist wel goed geslapen maar heeeeel diep en voel me nu echt juist moe en heel duf bizar eigenlijk. Mijn banner is idd ook blijven hangen. Even afwachten anders gewoon weer even een nieuwe maken
ahh wat vervelend @Amelie lijkt me echt vreselijk. ook al weet je nu dat het wel goed zit. hier al sinds 06.45 aan het werk. of eigenlijk dus al 05.45. op zich geen ramp want ben op tijd gaan slapen maar toch heb ik het moeilijk. vandaag gelukkig de hele dag social media doen en niet bellen. dan kan ik naar de wc rennen waar nodig. morgen ga ik toch eens vragen om andere medicijnen. vorige keer werkten deze ook minder. toen kreeg ik andere die echt beter hielpen
Goedemorgen allen. Nou, meer dan klokje rond geslapen pfff. Gisteren rond 9 uur op de bank in slaap gevallen tot 11 uur. Toen half 12 naar bed en net om half 11 wakker.. schandalig lekker haha
@Amelie dat is idd schrikken steeds de wc vol bloed!! Ik raak al in de stress bij een veegje bruin ofzo!! Hopenlijk stopt het snel! Ja hier blijft de banner ook hangen! Heerlijk geslapen hoor! Kan de hele dag wel slapen haha !
Nog beetje hetzelfde eigenlijk. In principe is alles oke maar het is even aankijken hoe het gaat. Vind dat bloedverlies echt niet fijn dus ik ben toch niet helemaal gerust tot dat voorbij is of ik een baby in mijn handen heb. Maar ik heb gelukkig helemaal geen krampen, geen stolsels en het hartje klopt dus we bekijken het maar gewoon per dag nu. 3 april weer echo en de officiele intake. Als ik blijf bloeden ga ik wel vragen of ik extra echo's mag krijgen.
Jah ik ook, heb gezocht naar andere, maar blijf bij deze uitkomen. Begin hier langzaam toch wel wat spanning te krijgen voor woensdag. Maar heb de dinsdag en de woensdag ochtend volgepland zitten. Moet alleen vandaag en morgen nog even door zien te komen.
Ach ja kan maar beter zo denken, je moet die dagen toch wachten dus jezelf gek maken zorgt er niet voor dat het sneller gaat. Veel afleiding zoeken inderdaad.
Is absoluut waar, maar tot nu toe was ik eigenlijk vrij relaxed en had ik mezelf emotioneel redelijk onder controle. Misschien ook omdat mijn vriend veel weg was en duidelijk aangegeven er niet mee bezig te willen zijn tot aan eind mei (hij heeft twee grote belangrijke projecten die hij in mei op moet leveren). Maar merk toch aan hem dat hij er steeds meer mee bezig is.
Ik zou je vooral niet te veel inhouden voor andere mensen hoor. Ik heb dat vorige zwangerschap ook gedaan en heb daar echt spijt van. Ik ben blij daar ik het nog eens 'over kan doen', maar als jullie maar 1 kindje willen zou ik proberen er zoveel mogelijk van te genieten. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk. Gewoon een tipje vanuit het hart. Snap dat je je vriend niet wilt 'belasten' als hij dat heeft aangegeven.