Ik ben sowieso iemand die eigenlijk de act altijd goed onder controle heeft. Je zal mij nooit echt betrappen op uitbundige emoties of uitlatingen. Zal nu wel gaan veranderen met de kleine onderweg en als die er straks is.
hier ook wel spanning voor komende donderdag. hebben de echo ook pas om 17.30 dus moet de hele dag nog overleven ben benieuwd of er een hartje klopt. mijn man is heilig overtuigd dat het er 2 zullen zijn haha
Omg whaha een 2ling! Zal wat zijn! Maar het komt vast goed! Eerste echo is altijd zo spannend! Zelfs nu een woensdag vind ik het nog spannend. En om dan bij 12 weken weer te mogen kijken of alles nog steeds Oke is daar binnen.
Oh dat zou wat zijn! Haha! Gister bij die echo was dat het eerste wat mijn vriend vroeg nadat we bevestiging hadden dat het hartje klopte. "Is het er maar 1?!" Haha!
Hoeveel mensen ook al niet tegen mij hebben gezegd dat ze mij echt het type vinden om een tweeling te krijgen. En aangezien ik met 8 weken al een buikje krijg maakt dat alleen maar erger.
Zegt helemaal niks hoor dat buikje! Spannend he, bijna woensdag. Ik ben er wel aan toe haha. Ik moet maandag en dinsdag werken dus dan gaat het wel snel. Hoe laat moet jij? Ik om 12.45u.
Zowel ik als mijn zus haar jongste waren aan het begin vd zwangerschap een uit twee. Maar mijn zus verloor met 7 weken een vruchtje en mijn moeder ook rond die tijd geloof ik.
Hoi dames Ik zit even weer in de stres Had was bruinverlies Ook wat krampen maar mijn darmen zijn ook weer bezig
Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Zolang het bruin is, is het nog geen nood. Kan zijn dat je darmen een beetje je baarmoeder irriteren ofzo. Wanneer heb je de volgende echo?
Oo jeetje! Kan komen door evt hard persen omdat je ontlasting niet lukt, heb het vorige zwangerschap ook gehad. Maar snap dat het eng is.hopenlijk stopt het snel!! Hier net voor het eerst overgegeven! Die misselijkheid en alles vies vinden kwa eten is echt niet leuk! Weet gewoon niet wat ik moet eten heb zo’n honger!
Wij gingen vandaag gourmetten.. heb echt alles wat los en vast zit gegeten en dan zo het toetje nog. Misselijkheid voorlopig ook nergens te bekennen. Volgens mij gaat het goed zo lang ik maar geen koffie drink. Dan maar thee! Ook lekker..
Volgende week pas maar mag altijd bellen als ik ongerust ben om eerder te komen Wat zijn de eerste 3 maanden toch slopend Was net even gerust na de goeie echo en nu dit Baal zo