Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Duidelijker kan niet!! Mooi

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb wel gerommel enz in mijn buik, maar niet pijnlijk. Voel wel al duidelijk bandenpijn als ik nies oid. Het voelt in ieder geval aan als normaal en goed. Maar weet ook dat je aardig menstruatie krampen kunt hebben soms.

@rissie10 je bent nog niet eens 4 weken dus niet gek dat je nog vrij weinig voelt joh. Komt allemaal vanzelf. Ik voel alweer iets meer dan een paar dagen terug.

rissie10 vindt dit leuk.
  3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Mooi hoor!

4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Bij mij gaat het echt op en neer. Vanmiddag echt krampjes, Nu niks in mijn buik maar vooral licht in mijn hoofd. Terwijl ik voldoende gegeten en gedronken heb. Heb me voorgenomen om me geen zorgen te maken zolang ik geen bloedverlies en extreme pijnklachten heb. Ik denk dat ik over een paar weken terug verlang naar deze dagen.

rissie10 vindt dit leuk.
  5. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    @Dansprinsesje, wauw wat een duidelijke test! Dat geeft vast een goed gevoel ... Ik heb echt niet zulke knallers.... Ben 'als 5 weken, en daar maak ik mij dus wel zorgen over... maar blijkbaar maakt dat niks uit lees ik hier

6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

nope helemaal niks. De een maakt nou eenmaal sneller HCG aan dan de andere. HCG niveau zegt eigenlijk niet heel erg veel. Zolang het maar hoog genoeg is om je zwangerschap in stand te houden. En dan nog zegt het nog niet zoveel. Ik ben iemand die me helemaal in gaat lezen en informatie opneemt als een spons als ik me ervoor interesseer. Is een zegen en een last. Omdat ik daardoor ook de interesse heb in de minder goede verhalen en dat maakt het er niet beter op. Maar goed. Nu eerst maar genieten van het feit dat we zwanger zijn en de kans dat het goed gaat is vele malen groter dan dat het fout gaat. En hoe verder je komt hoe kleiner de kans is.

En nogmaals, als het fout gaat dan heeft dat echt een goede reden.

7. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    hey, het kan zijn dat je HCG al zo hoog is dat je test het niet meer aankan, komt ook veel voor

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Het is ook genoeg hoor! Bij mijn zoontje was het nu 32, dus ik sta vooral versteld dat mijn waarden dit keer 3x zo hoog zijn. Ik heb begrepen van mijn fertiliteitsarts dat de progesteronwaarde nu boven de 30 moet zitten en HCG boven de 50, anders is de kans dat het een miskraam wordt groter.

Cyd vindt dit leuk.
  9. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Hmm ... helemaal nog niet over na gedacht eigenlijk..... Ik moet het gaan loslaten. maandag nog een clearblue en dan is het gewoon goed en wachten op de echo een week later

10. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik wil zo graag slapen, maar mijn vriend is pas over 1,5 uur thuis en heeft geen sleutel bij. En de bel slaap ik doorheen.

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    @Dansprinsesje wat een knaller!

mijn ronde testje van vanochtend is wel duidelijker dan eerder. heb niet het idee dat deze echt gaan knallen zoals de kv maar de test streep is donkerder dan de controle lijn en dat was eerst ongeveer gelijk.

Bijgevoegde bestanden:

Cyd en Amelie vinden dit leuk.
  12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    heb ook nog een vergelijking foto ook al is er 1 heel droog inmiddels

Bijgevoegde bestanden:

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    hopelijk ben je wakker kunnen blijven en was het een fijn weerzien samen.

14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hartstikke mooie streep toch! Geen zorgen meer maken hoor.

laurazoey vindt dit leuk.
  15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Oh vreselijk om zolang wakker te moeten blijven. Ik lig momenteel vaak om half 10 op bed, zo moe. Ben door de hormonen ook steeds al heel vroeg wakker dus het is ook echt wel nodig :D

Ik test vandaag ook niet meer. Ik heb nog 6 dipsticks ofzo en 2 kv testen, maar ik vind het wel prima. Veel donkerder dan gisteren zal het denk ik niet meer worden. Misschien gebruik ik ze nog wel op een zwak moment haha en anders geef ik ze gewoon weg!

Amelie en laurazoey vinden dit leuk.
  16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh wat naar zo lang wakker te moeten blijven. Ik ben ook echt tegen 10 uur helemaal op. Blijf sowieso nooit heel laat op maar ik merk nu al wel echt dat ik meer moe ben. Was het fijn je man weer te zien @Elletje?

Mooie test @laurazoey en nu stoppen met testen. Haha! :p Je bent echt hartstikke zwanger!

laurazoey vindt dit leuk.
  17. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat heb ik ook inderdaad. Ene kant zonde als de testjes ongebruikt in de kast blijven liggen maar ja. Kan altijd nog van pas komen. :)

18. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Okeeeee!! Ik mag niks meer zeggen. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Voor de vorm nog even een testje gedaan omdat vandaag mijn NOD is. Heel blij met deze test. Laatste test die ik deed was woensdag dus deze is echt mega opgelopen. :D:D:D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

laurazoey, Vie87 en rissie10 vinden dit leuk.
  19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heel mooi! Meer knallen kan niet he :D

Amelie vindt dit leuk.
  20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @laurazoey gelukkig een mooie test. Duidelijker kan niet als de teststreep donkerder is als de controlelijn,

@Amelie hele mooie test!!

@Elletje nog wakker kunnen blijve ??

Hier slaap ik steeds in de middag op de bank omdat ik moe ben.
    Maar in bed kan ik niet in slaap komen.heb dan ook jeuk benen....
    Of ik wordt s nachts wakker omdat ik moet plassen en kom niet meer in slaap,heel irritant.

Amelie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina