Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Ik had een afspraak toegevoegd hihi

2. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Ohhh ik denk dat jij tegelijk met Vie hebt geplaatst, zij heeft hem na jou gepost en daar staat de jouwe niet bij, ik voeg die even aan het lijstje toe, dan zijn we weer bij :D

Stampertje1 vindt dit leuk.
  3. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Idd lekker rustig op de bank liggen en gewoon op je af laten komen. Denk aan je!

4. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    @Stampertje1 afspraak van 6 april toegevoegd klopt het nu? :)

5. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Ja dat klopt!

AB25 vindt dit leuk.
  6. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Sterkte @Elletje ! Hoop voor je dat het mee valt.. :(

Ergens baal ik toch wel dat ik een week terug ben gezet. Een week is natuurlijk niet niks. Ik hoop echt dat het ligt aan een late eisprong en dat ik daarin gelijk heb. Raar idee om ineens 7 weken zwanger te zijn terwijl je hoofd staat op 8 weken zwanger morgen.

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Elletje als je er zo relaxed in kunt blijven staan komt het vast goed! Hopelijk valt het allemaal mee. Gelukkig zijn er mensen in de buurt.

@Triesje91 kan me voorstellen dat het een gek idee is! Maar verder ging het goed toch? Goede hartslag enz?

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat lijkt me ook wel gek inderdaad. Dat zal nog wel ff wennen blijven de komende week. Eigenlijk wil je veel liever een week vooruit gezet worden natuurlijk.

9. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    @Vie87 verder was het wel goed idd. Hartje klopt ook dus dat is helemaal fijn. Opzich blijft dat nog steeds wel een geruststelling.

@Amelie Ja idd zou liever vooruit gezet willen worden haha dat zou fijner zijn

10. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hoe voel je je nu @Elletje ?

@Triesje91 dat is dan idd weer even omschakelen he! Maar gelukkig wel een kloppend hartje gezien op de echo, das erg fijn!

Morgen hier lekker een rustig dagje. Dochter hoeft niet naar school en verder geen plannen dus hopelijk kan ik een beetje "uitslapen" :)

Vind het toch wel spannend om het zondag te vertellen. T klinkt heel gek, maar ondanks dat ik nu op 2 echo's heb kunnen zien dat er echt wat groeit in mn buik, geloof ik het gewoon nog niet ofzo!
    Komt denk ik omdat ik vrijwel nergens last van heb op het moment. Het enige waar ik het aan merk zijn mn borsten en mn buik die nu wel gaat uitzetten. Verder geen misselijkheid meer, ook niet meer echt moe. Maarja...het bewijs dat het wel goed zit heb ik gisteren nog gehad. T rijmt nog niet echt in mn hoofd denk ik. En misschien komt het ook dat het de 3e is. Ben toch wel druk in de weer in huis met de andere 2, en dan ook nog 3 dagen werken. Dat zal er ook nog wel een reden voor zijn dat het niet echt tot me doordringt.

Sorry voor het lange verhaal haha...is er iemand die zich een beetje herkent in mijn verhaal?

11. Elletje

Elletje Fanatiek lid

@pooh82 gebeurd nog vrij weinig. Heb wel wat buikpijn, maar verder nog weinig effect. Heb net wel besloten dat als er morgenochtend nog niks gebeurd is. Ik de tweede dosis ga halen. Dan heb ik dat vast in huis.

12. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ik heb ook veel minder het besef van zwanger zijn nu bij de tweede. Ook omdat je inderdaad gewoon veel drukker bent met je andere kindje(s) en werk etc. Denk dat het wel komt als je het straks begint te voelen

13. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Elletje ik hoop dat het “meevalt”. Ik had cytotec en vond het erg heftig. Baarmoeder had toen echter wel al de grootte van veertien weken. Ik had echte weeen en heeeel veeeel bloedverlies. Meer dan na mijn bevalling. Ook donderdag ingebracht en zondag verloor ik nog stolsels van flinke omvang

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Heb het om 19.30 ingebracht. Maar gebeurd nog vrij weinig.

15. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Zo, ik ben niet kleinzerig. Maar dit is niet grappig. Krampen begonnen om 23.30. Eerste bloedverlies om 0.30. Nu poging doen om te slapen. Maar zal niet veel worden.

16. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hopelijk viel het nog mee uiteindelijk vannacht? Desnoods vandaag overdag wat rusten.

17. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik vind het ook nog wat vreemd, aangezien ik minder misselijk ben. Zondag vertel ik het mijn zus, maar het voelt zo vreemd:roflmao:
    Misschien geloven we het wel pas als we iets beginnen te voelen.

18. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hoe is het nu @Elletje ? Nog een beetje kunnen slapen?

19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik heb dat ook wel een beetje. Wij gaan het zondag aan mijn familie vertellen en eigenlijk hadden we dan dinsdag pas de echo, maar nu hebben we vorige week die spoedecho gehad dus ik weet dat alles goed is en de kwaaltjes zijn er bij mij ook wel echt naar dus ik weet dat ik zwanger ben maar het voelt nu nog niet echt als happy zwanger zijn. Het voelt nu meer als heel zwaar. Dus het voelt ook heel gek om blij nieuws te gaan vertellen als dat voor jezelf nog niet zo voelt. Maar waarschijnlijk als de reacties komen, is het toch wel heel leuk. Ik denk als straks de kwaaltjes een beetje weg zijn, iedereen het weet, mijn buik flink gaat groeien en ik trapjes ga voelen, dat het dan pas écht gaat voelen.

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Elletje hoop voor je dat het later in de nacht nog wat beter is geworden en je wat hebt kunnen slapen.

Ik herken me meer in het verhaal van @Amelie, dat je je steeds niet goed voelt en maar moeilijk blij kunt zijn. Kan niet wachten tot ik me weer wat fitter voel. Nog een paar weken... De eerste 3 maanden zijn gewoon niet zo leuk door al die klachten en onzekerheid. Daarna gaan we een potje genieten joh :p

Amelie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina