Ik heb exact hetzelfde, ik voel me echt belabberd vorige helemaal niet. Mn dochter slaapt bijv nu nog en meestal lig ik dan ook nog heerlijk te pitten maar was al om 630 wakker en behoorlijk misselijk nog tot 715 geprobeerd verder te slapen maar dat lukt dan echt niet. Dus dan maar wat eten want dat is enige wat helpt. En ben ook zoooo moe en wil echt slapen wat dan vies tegen valt. Idd op na de 12 weken hehe. Wij hebben vanmiddag de eerste officiële echo ben heel benieuwd. Echter wel in het ziekenhuis dus de kwaliteit zal een stuk minder zijn dan ik hier langs heb zien komen.
Ja ik heb dat ook dat ik het soms echt niet kan beseffen! Vooral toen ik de echo had donderdag en je dan naar een beeld aan het kijken bent want dus allemaal in je buiken zit!! Als ik even misselijk ben dan weet ik het wel weer haha. Maar vind ik Echt nog spannend tot de volgende echo pas over 3 weken. @Elletje ow Meis hoop dat het een beetje gaat met je? Hopenlijk het ergste al gehad? Hier naar gedroomd over bloed. Pff voel me dan meteen naar!! En heb een baal moment. Ineens een gaatje in me kies! Dus ken de tandarts weer gaan bellen. Ow wil niet boren zonder verdoving! Maar wil ook geen verdoving omdat de meningen daarover verdeeld zijn tijdens zwangerschap! Ook enorm last van me bekken wat al door trekt naar me bil en been! En vandaag een super drukken werk dag. Denk dat ik vandaag maar even aan de bel trek bij de fysio voor volgende week! En misschien me werk meer verdelen. Anders heb ik er een hard hoofd in! Wil het liefst door tot 34 weken heb een eigen bedrijfje ! Sorry voor me geklaag!
Pfff heb even weer een dip. Mijn borsten doen niet pijn Wel lage rugpijn en mega moe maar maak me weer zo zorgen Baal er van
@stampertje, wanneer mag je weer voor een echo? Heb vertrouwen meis. Je bent al een heel eind gekomen ♡
Hoe gaat het met je @Elletje ? Buikje is beter hier. Niet meer misselijk wakker geworden, oef. Mag ook eens een rustig dagje zijn
Update: Ik heb een hele heftige nacht gehad. Om 19.30 heb ik die tabletten ingebracht. Na een half uur voelde ik een eerste samentrekking, maar dat was niks, Na en uur weer wat. Vanaf 23.30 kreeg ik echte menstruatiekrampen. In een half uur namen die zodanige vormen aan dat ik vriendlief gevraagd heb om een kruik voor me te maken. Om middernacht ongeveer heb ik paracetamol ingenomen, maar het enige wat dat deed was me tussenpauzes geven. Maar snel daarna was er geen paracetamol meer tegenop gewassen. Om 0.30 kwam het eerste lichte bloedverlies. Zijn nog een tijdje beneden gebleven, maar toen de krampen even afnamen is vriendlief naar boven gegaan en heeft het bed helemaal klaar gemaakt. Doosje paracetamol en een glas water er naast. Kruik erin, handdoek onder het hoeslaken, toilet voorzien van voldoende papier en maandverband en toen heeft ie mij naar boven geholpen. Ik liep op dat moment letterlijk krom vd pijn. Eenmaal in bed werd het alleen maar ergens tot een hoogtepunt rond 1.45. Toen ben ik letterlijk over mijn nek gegaan vd kramp. Daarna nam het snel af en ben ik zelfs even in slaap gevallen. Rond 3.30 was de kramp over, en ben ik nog een keer naar de wc gegaan. Het bloedverlies was nog niet veel erger geworden. Dus ben daarna maar weer naar bed gegaan en heb uiteindelijk nog van 4.30 tot 8.30 geslapen. Nu zit ik inmiddels na een fijne douche op de bank en ben net een heel groot 'stolsel' verloren. Ik ga er voor nu vanuit dat dat de vruchtzak was. Aangezien het niet van een andere substantie was dan ik gewend ben. Ik heb nog wat na kramp op dit moment, maar na vannacht verbaasd het me dat ik dat uberhaupt nog voel. Het enige wat ik nu nog kan doen is afwachten tot 5 april, als ik op controle moet bij de gynaecoloog.
ohh wat naar @Elletje ik hoop dat je je gauw beter voelt en 5 april schoon bent op de echo zodat je er weer voor kan gaan! ik denk aan je
@Elletje dat grote stolsel zal inderdaad vast het vruchtzakje geweest zijn. Als het goed is moet het bloedverlies nu steeds minder worden, gewoon als een normale menstruatie. Gelukkig kun je volgende week terecht om te checken of het echt helemaal weg is. Ook wel weer spannend zo'n afspraak, althans, dat vond ik toen wel. Probeer het rustig aan te doen vandaag en zorg goed voor jezelf ( of nog beter, laat je lekker verzorgen)
Zit hier even the passion terug te kijken van gisteren....ben alleen maar aan het janken leuk hoor die hormonen
Ik heb weinig bloedverlies verder, dat vind ik zo vreemd. Je leest al die horrorverhalen, maar valt hier heel erg mee. Twijfelde al vanmorgen of het wel goed was, maar toen verloor ik dat stolsel en dacht ik. Ok, wellicht heeft het dan toch gewerkt. Maar we zullen zien donderdag.
Bloedverlies viel bij mij ook heel goed mee, behalve een paar stolsels dan. Veel sterkte en rust maar wat!
Pffff ik zit hier alleen op kantoor op mijn werk. Over 2 uurtjes hebben een aantal collega's van mij al weer weekend en is het helemaal uitgestorven hier. Er is genoeg te doen maar ik kan mij er totaal niet toe zetten. Status: Ontzettend moe en SUPER cranky. Ook gebeld naar de echopraktijk voor een nieuwe afspraak voor de termijn echo. Maandag 30 april om 14.45 uur. Zegt mijn kerel, dan kun je mooi jouw moeder meenemen. Dan kan ik niet weg. Nou het is helaas het laatste moment op de dag die week dus je regelt maar wat. Jij gaat mee. Als je niet "elke keer" weg kunt voor een controle afspraak bij de verloskundige is tot daar aan toe maar met een echo ga je gewoon mee. Punt. Dus ik ben erg benieuwd of hij alsnog wat gaat regelen op werk. Lijkt mij dat dit gewoon moet kunnen. Het is maar 3 (hooguit 4) keer in een zwangerschap als alles verloopt binnen 9 maand tijd. Doe al zo mijn best om het zo laat mogelijk op te dag proberen in te plannen zodat hij alsnog mee kan. AAARGGGHHHH. Helpt prima hoor voor je humeur zoiets. Meer dames de bezem weer uit de kast gehaald vandaag?
Dat stelt heel erg gerust. Heb inderdaad wel bij elk bloedverlies stolsels. Er zat ook geen vrucht bij mij he. Dus dat schijnt ook echt te schelen.
Ben aan het twijfelen of we zondag aan me ouders en broers/ zus vertellen dat ik zwanger ben of dat we nog even wachte aangezien we dinsdag pas de eerste echo hebben.