Wat goed al die mooie echo's. Ben zo blij voor jullie, dat jullie niet hetzelfde door hoeven als ik. Al gaat het heel goed hier. Ben er wel mee bezig nog en probeer er veel over te praten, begin nu eindelijk wat bloedverlies te krijgen das heel fijn. Hopelijk morgen goed nieuws. Verder zijn we nu met positieve dingen bezig. Morgenmiddag vlieg ik naar engeland voor 4 dagen,Volgende week vieren we onze verjaardagen (Die van mij is vandaag en die van mijn vriend in mei), gisteren heb ik het gemeentehuis gebeld om onze datum vast te laten leggen voor een geregistreerd partnerschap. 8 juni it is. afgelopen zaterdag hebben we onze ringen besteld nu druk online aan het shoppen voor een jurk, geen trouwjurk, maar wil wel een mooie jurk. Volgende week mag ik weer beginnen met werken bij de efteling, mijn ouders hebben gister sleutel van hun nieuwe huis gekregen. Dus genoeg om mezelf mee bezig te houden.
Ik ben er gisteren achter gekomen dat onze buurvrouw ook (pril!) zwanger is van een kindje. Hoe toevallig zeg. Ze stuurde mij gisteren een appje; Gefeliciteerd trouwens! Toen ik mijn blauwe kratten voor de deur ging zetten zag ik die van jou ook staan. Haha dit is echt leuk. Zij is nu 6,5 week dus wij gaan straks ongeveer gelijk op. Wel leuk om ook een lotgenote om de hoek te hebben. Letterlijk
@Elletje fijn dat je veel afleiding hebt! En logisch dat je er veel mee bezig bent. Het is ook zo'n verandering. Het ene moment ben je zwanger en het volgende moment gewoon niet. Je moet toch je beeld van de nabije toekomst weer aanpassen. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn! @Triesje91 nou dat is wel heel toevallig! Leuk zeg.
@Elletje gefeliciteerd met je verjaardag! wat fijn dat je afleiding hebt en zulke leuke dingen ook allemaal! hopelijk valt het bloedverlies mee en kan je genieten van je vrije dagen in Engeland en krijg je positief nieuws bij de echo!
Alles zag er goed uit! Ik ben zelfs een stuk verder dan verwacht! Ik ben nu 11 weken! Zo mooi om het al te zien bewegen!
Het heeft ook best een impact. Het is behoorlijk frusterend maar ik heb me er inmiddels maar over heen gezet. Hij komt echt niet sneller terug als ik potje boos ga zitten doen erover. het is gewoon even dubbel en maakt deze eerste periode van de zwangerschap extra zwaar. Ik vind het niet kunnen praten nog erger dan de misselijkheid. Ik ben wel vrij spiritueel en geloof dat niets zomaar gebeurd. Ik heb er ook erg veel van geleerd .
Wat een positieve dingen Elletje. Ga je er zomaar even tussenuit naar Engeland of is er een reden voor. Van alles om je even af te leiden dus. Fijn dat het toch goed met je gaat. Het is ook allemaal niet zomaar wat. Goed dat je er veel over blijft praten, praten helpt, gevoelens delen en stel je maar kwetsbaar op, dat mag!! goed om het zo te verwerken.
Hier maar weer koken. Ik heb steeds zin in aardappelen met groenten, lekker geprakt met jus! Heerlijk.
Het stond al in de planning, maar mijn vriend werkt heel veel in engeland. En een keer in de zoveel tijd vlieg ik dan na een paar dagen achter hem aan en maken we er een weekendje van en vliegen we samen terug. Binnenkort moet hij ook naar polen en is een het kijken of ik dan ook mee kan.
@pooh82 wow zeg!!! Dan vlieg je ineens een weekje vooruit!! Geniet ervan! @Elletje fijn meid dat het toch wel goed met je gaat. Idd even leuke en positieven dingen doen.dat helpt! Hopenlijk is alles ook moooi schoon bij de echo! @butterfly24 oww aardappels en groente!! Iew moet er niet aan denken! Eten iewwww . Eet echt heel weinig. Vind alles vies en wordt er misselijk van!
Ik heb ook ineens veel voorkeur voor aardappels. Pasta en rijst gerechten vallen een beetje te vet nu. Normaal niet zo'n aardappel fan.
Normaal ben ik van de Hollandse pot maar vind dat nu verschrikkelijk Ik heb naar chinees besteld hihi
@Elletje wat fijn dat je zoveel afleiding hebt en er goed over kan praten! En je zal zien, juist als je het druk hebt met van alles en je bent even niet bezig met "zwanger worden", zal het misschien hopelijk snel raak zijn! Ik krijg aardappels ook niet zo goed weg op het moment! Ben meer van de pasta! Net heel onverantwoord een hele pizza naar binnen geschoven ik had totaal geen zin meer om te koken na de goede echo dus vond dat ik mezelf wel mocht trakteren op eten aan huis
Ik heb gisteren ook nog even snel mogen spieken bij de verloskundige. Alles zag er nog goed uit! Bij mij is de misselijkheid heel wisselend. De ene dag denk ik het gaat wel de andere dag kom ik met moeite door. Vanavond om 22.00 nog een wedstrijd spelen. Daar zie ik dan wel weer tegen op. Dan lig ik liever op de bank of in bed