Wat goed @Stampertje1 fijn dat de baby okay is! Ik moet nog 12 dagen wachten tot intake VK met termijnecho. Wordt er gek van. Voelt echt alsof deze zwangerschap voorbij kruipt. M'n andere leken voorbij te vliegen.
ahh oke. ik dacht al dat je misschien nog helemaal geen echo hebt gehad. maar klopt inderdaad. het biedt geen garantie. maaar we hebben een deal met zn allen dat niemand meer afvalt
@Stampertje1 fijn dat alles goed was! Garanties heb je nooit! Na de 12 weken ook niet. Ik probeer er niet teveel over na te denken, helpt toch niet. Af en toe denk ik wel even van Ohjee, maar dan zeg ik tegen mezelf dat de kans het grootste is dat het gewoon goed komt.
We hebben in Januari net een kleintje verloren en dat zit nog heel vers in m'n geheugen, en een vriendin heeft net met 12 weken de baby verloren. Er niet aan denken zou makkelijk zijn, maar dat lukt niet.
Oo jeetje zeg.hoor het toch steeds vaker dat het niet goed gaat. Maar idd maar zo denken het gaat vaker goed als fout. Ook vind ik het toch nog spannend die echo donderdag. En idd we hebben een deal niemand valt meer af! We gaan gewoon met zijn alle voor mooie babys in november.
Snap je helemaal hoor ! Vorig jaar 2 kleintjes verloren 1e met een MA en tweede x me kleine meisje met 13 wk en 3 dagen door een stomme hematoom ! Dus idd niets is zeker maar blijf gewoon superpositief 3e x is scheepsrecht !!! Vind ook elke echo spannend en elke keer traantjes als ik het hartje zie en ukkie zo vrolijk zie bewegen. En we hebben in november gewoon allemaal een prachtige baby ! Geloof ik helemaal in.
Ik zal ook zo blij zijn als het volgende week donderdag is! Vorige zwangerschap zat er nooit zoveel tijd tussen 2 echo's, maar nu lijkt het wel een eeuwigheid te duren... En dan maak je jezelf soms gek door alle verhalen die je leest. Met een beetje geluk heb ik dit weekend de doppler van mijn zus (als ze weer niet tegenwerkt...) Hopelijk vind ik het hartje dan (vorige keer rond 10w gevonden). Als ik het niet vind, dan weet ik dat het gewoon te vroeg is en dan is de echo ook niet meer zo ver af en hoef ik me ook niet onnodig ongerust te maken. Maar dat wachten is zooooo vervelend
Dat wachten is echt waardeloos he Al met al is het dan altijd toch wel snel voorbij gevlogen als je er op terug kijkt. Alleen heb je daar nu niks aan Ik heb besloten dat ik vanaf volgende week (als ik de bloeduitslag van mn combi test heb) VOLLEDIG ga genieten! Het is voor ons echt zeker weten de laatste dus ik vind van mezelf dat ik dat verplicht ben haha. Al moet ik zeggen dat ik stiekem na de echo van gisteren al een heel stuk geruster ben en al langzaamaan de zorgen naast me neer leg. Weet je wat het is: iedere dag kunnen er zoveel verschrikkelijke dingen gebeuren en daar sta je ook niet altijd bij stil. Waarom dan wel bij een zwangerschap, wat zo'n mooie tijd hoort te zijn!
hier ook de laatste en ik ga met je meedoen. we gaan ervan genieten! goed idee ik ga er gewoon vanuit dat de misselijkheid minder en minder wordt dus dan kan ik er idd ook oprecht van genieten ♡♡
Ik ben "al" 35 dus niet meer de jongste. En 3 vind ik een mooi aantal Ben ook heel standvastig dat er hier echt geen vierde komt. Manlief is het volledig met me eens
Snap ik helemaal! Ik ben nog maar 26 en ik zeg nooit nooit Maar zwanger zijn vind ik erg pittig Elke keer weer