Hier ook het laatste kindje, en ik merk wel dat ik er meer van geniet nu. Na mijn werk de doppler gaan halen. Als ik thuis kwam wou ik het zo snel mogelijk proberen, veel te nieuwsgierig na zeker 10 keer mijn eigen hartslag te mogen horen, uiteindelijk het juiste hartslagje gevonden
Ik sluit niet uit dat er nog 1 komt, maar ik denk dat dit waarschijnlijk de laatste keer is. Fijn dat je de hartslag gevonden hebt @Cyd!
Was benieuwd hoe jullie hier over denken. Ons vorig kindje wat overleden is heeft de naam Remi gekregen Nu vind ik die naam nog steeds leuk
daarom zou ik een overleden kindje niet mijn nr 1 naam geven als er kans is dat een evt volgend kindje die krijgt... zijn toch 2 aparte kindjes die een eigen naam horen te hebben naar mijn idee
Je zou hem als 2e naam kunnen geven aan dit kindje? Dan is het meteen een soort eerbetoon aan jullie vorige kindje.
Ja zo zat ik ook een beetje te denken Wil we ook geen naar beeld bij krijgen Elk kindje is uniek natuurlijk
Doe met je mee voor mij de 1ste en wil er heel graag later ‘ergens haalt me de woorden uit de mond, precies dit.
Ik hoop dat het voor ons nog niet de laatste is. Maar je weet het nooit. Ik vind het een goede afspraak dat we in november allemaal ons wondertje in ons armen hebben.
Voor ons zou dit de laatste kunnen zijn maar we sluiten ook nog niet uit dat er misschien nog eentje bij komt hierna. Dat ligt er denk ik ook heel erg aan hoe de zwangerschap en bevalling verloopt en hoe dit kindje gaat zijn. Als het een makkelijk kindje is dan zou er best nog eentje bij kunnen komen. En misschien dat het geslacht nog mee kan spelen. Als het weer een meisje is dat we nog 1 keer zouden proberen voor een jongen. Maar ik vind dat dat niet de enige reden moet zijn. Wel grappig trouwens: iedereen die het tot nu toe weet, denkt dat het weer een meisje wordt. Ik heb het gisteren mijn collega verteld met wie ik heel goed ben. Die vond het super leuk voor ons. Alleen nog even geheimpje voor de rest van de collega's.
Hier denk ik wel het laaste kindje. Ik vind 2 denk ik wel een mooi aantal! Ik denk dat wij een jongetje krijge . Maar het zou okk zomaar een meisje kunne zijn hihi.we zien wel over 4 weken! @Stampertje1 idd als 2e naam vind ik heel mooi als eerbetoon!
Mee eens! Vind niet dat je namen moet hergebruiken. Maar als 2e naam gebruiken is een mooi eerbetoon inderdaad.
Als alles goed mag gaan wordt dit ook echt de laatste. Nooit meer gewild en moet er niet aandenken om weer het hele ivf circus te moeten doen.
Hier hetzelfde @Lila8. Ik hoop ook dat dit niet mijn laatste kindje is. Ben nog zo jong (27), kan me niet voorstellen dat ik nooit meer zwanger ben.. mijn man roept wel dat dit de laatste is, maar dat deed hij na nr 2 en 3 ook. Hij is erg blij met al onze kinderen, en kijkt ook erg uit naar dit kindje. Wel herken ik ook jou verhaal @Stampertje1. Zwanger zijn is gewoon niet makkelijk. Ik vind het ook erg zwaar. Alhoewel deze zwangerschap tot nog toe prima gaat. Ik houd het doel maar voor ogen, dat helpt... Namen is hier ook een ramp. Tenminste, als het een jongetje is. Wij vernoemen onze kinderen. Mijn schoonvader moeten we alleen nog vernoemen. Die wil mijn man perse exact vernoemen. Hebben we bij geen van de kinderen gedaan. Ik vind dat een vreselijke naam en mijn man heet hetzelfde als zijn vader. Dus 3 redenen voor mij om er iets anders van te maken. Maar met manlief valt niet tot een overeenkomst te komen. Ik denk dus dat het een jongetje is. Mijn kinderen hebben het alleen maar over een zusje. Hoop voor de naam dat ze gelijk hebben. Het maakt me verder niet uit. Ik heb ook volgende week donderdag de termijnecho. De datum staat nu op 3 november. Dat betekent dat ik 11 weken ben vandaag. Ik sta trouwens nog niet op de lijst, maar krijg het niet voor elkaar..
Wij doen altijd 2 namen van familie En dan de roepnaam wel heel anders. Zo zijn ze toch een beetje vernoemd. Ja een jongensnaam vind ik ook zoooo ontzettend moeilijk. Helemaal omdat mijn man en ik een totaal andere smaak hebben
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 november 2018 31 oktober Cyd - 27 jaar - 2e kindje 1 november Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Adrianaj - 25 jaar - 1e kindje Laurazoey - 29 jaar - 2e kindje Wiedeltje - 27 jaar - 4e kindje 4 november Dominique1991 - 27 jaar - 2e kindje Lila8 - 31 jaar - 6e kindje Vrouwke87 - 31 jaar - 2e kindje 5 november AB25 - 25 jaar - 1e kindje 6 november Kaila - 31 jaar - 2e kindje Stampertje - 26 jaar - 2e kindje 7 november LollyLolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje EliQue15 - 29 jaar - 2e kindje Vie87 - 30 jaar - 2e kindje 8 november 9 november BabyLady87 - 30 jaar - 2e kindje 10 november Amelie - 30 jaar - 2e kindje Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje Butterfly24 - 34 jaar - 3e kindje 11 november 12 november Qwerty123 - 28 jaar - 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje 14 november Silsil - 28 jaar - 2e kindje 15 november Triesje91- 26 jaar - 2e kindje Totaal: 22 jongen (0) meisje (0) verrassing (4) onbekend (18) * Elletje - 27 jaar - 1e kindje (ma 8+1) * Aniek83 - 34 jaar - 1e kindje * Dansprinsesje - 29 jaar - 1e kindje (ma 8+4) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken april 16 Dominique - intake vk + echo 16 BabyLady87- termijn echo 16 Amelie - extra echo 17 Vrouwke87 termijn echo 18 Vie87 - termijn echo 19 Rissie10 - 2e echo.termijn 19 Cyd - 2e echo + nipt 23 Rissie10 - controle vk 23 Amelie - termijnecho 23 Adrianaj - 3e echo 24 qwerty123- controle + echo 24 bijnamama1988 - termijnecho 25 Lila 8 - intake vk + 3e echo 25 AB25 - controle VK 26 Triesje91- controle vk 30 Tries je 91 - termijn echo Afspraken Mei 8 Laurazoey - controle echo 9 Vie87 - geslachtsbepaling 9 AB25 - geslachtsbepalingsecho 11 BabyLady87- Geslachtsbepalings echo 22 Vie87 - controle vk
Namen zijn altijd lastig! Ik wacht maar even tot ik weet wat het wordt voor ik me daar echt fanatiek mee bezig ga houden haha. Heb wel een lijstje in mijn telefoon waar ik alle leuke namen inzet die ik tegenkom.