Laat het maar maandag zijn. ( voor het eerst in Mn leven dat ik wil dat het weekend voorbij is.) Wil zo graag even weer kijken vind het toch wel weer spannend. En dan heb ik de nipt gelukkig ook gehad.
Hahah snap ik!! Het is ook fijn om steeds te kunnen spieken. Ben ook benieuwd of de vk maandag het hartje kan horen met de dopler.en krijg dan ook papieren voor de nipt om bloed te prikken. Dus hoop ook dat dat allemaal goed is. Toch spannend die nipt!
Wij moeten ook dinsdagavond voor het counseling gesprek van de nipt. Eind mei pas weer normale controle bij de vk. Gelukkig 9 mei de geslachtsbepaling
Nou hier heeft onze dochter met klap op de vuurpijl sinds donderdag de vijfde ziekte. Ik dacht eerst zonneallergie. Mn ouders weten niet meer zeker of ik nou de 5de of 6de ziekte heb gehad. Dus dat zou ook nog de oorzaak kunnen zijn van Mn late miskraam.... en het kdv had nergens hangen dat de 5de ziekte rondwaart anders had ik wel even 2 keer nagedacht.
och jeetje! dat zou wel echt erg zijn. slecht dat ze sommige dingen niet duidelijk maken bij de opvang hoor!
Wow heb het even gegoogled. En dat zou idd kunnen. Wat schandalig dat ze daar op de kdv dan zo mee omgaan vind ik. Als het een gevaar kan zijn voor zwangere vrouwen.
Nee jeetje wat slecht ! Vind dat e veel dingen niet duidelijk maken. Er zoals die dierenboederij waterpokken enzo!
Me berichtje is een beetje in de haast getypt. Maar bedoelde dat veel dingen heel onzeker zijn. En waar ze wel is mee mogen waarschuwen. Zoals de kinderboerderij .waterpokken en 5/6 ziekte dus gevaarlijk zijn. Ik wist dit allemaal niet toen ik zwanger was van me dochter.
Van kinderziektes wist ik wel! Lammetjes wist ik vorige keer ook niet. Dit keer was ik toevallig vlak voor positieve test op een kinderboerderij waar een briefje ophing.
Mijn dochter heeft ineens ook overal van die kleine vlekjes en op der wang een grote en de andere wang ook. Vind het echt niks! Van waterpokken weet ik 100% dat ik ze gehad heb. Van de 5e ziekte niet? Ga dit wel vragen maandag of ze me even kunnen prikken of ik dat gehad heb ja of te nee. Moet toch al bloed prikken voor de nipt en de standaard dingen waarop geprikt word. Dus kan dit net zo goed even meee prikken. Al is het maar voor me gemoed rust.
Wat erg dat er niks van vermeld was bij de kdv. Hier vreselijke bekken/bandenpijn. We waren een lekker flink stuk gaan wandelen, maar kon nauwelijks meer terug bij de auto komen. M'n benen wijd doen doet pijn. Dus bijv een paar cm uit elkaar en de pijn is vreselijk. Heb alleen vooraan pijn, niet in m'n heupen. Herkent iemand dit? Ik herken het op zich wel van m'n vorige zwangerschappen, maar vindt dit wel erg vroeg, en erg veel.
Wat vervelend zeg bekken banden pijn. Ik herken het niet aan de voorkant en met je benen uit elkaar, bij mij zit het bij me onderrug, stuitje en trekt door naar bil spier en soms onder me voet! Maar dat het heel naar is weet ik wel! Even de fysio Bellen
Ik ken dezelfde versie als @rissie10, van voren klinkt niet bekend. Misschien even aankijken of het eenmalig is? Ik heb het nu ook af en toe al, maar niet steeds. Als het blijft zou ik inderdaad de fysio even bellen.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 november 2018 31 oktober Cyd - 27 jaar - 2e kindje 1 november Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje 2 november 3 november Adrianaj - 25 jaar - 1e kindje Laurazoey - 29 jaar - 2e kindje Wiedeltje - 27 jaar - 4e kindje Vie87 - 30 jaar - 2e kindje 4 november Dominique1991 - 27 jaar - 2e kindje Lila8 - 31 jaar - 6e kindje 5 november AB25 - 25 jaar - 1e kindje Vrouwke87 - 31 jaar - 2e kindje 6 november Kaila - 31 jaar - 2e kindje 7 november LollyLolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje EliQue15 - 29 jaar - 2e kindje Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje 8 november Stampertje - 26 jaar - 2e kindje 9 november BabyLady87 - 30 jaar - 2e kindje 10 november Amelie - 30 jaar - 2e kindje Butterfly24 - 34 jaar - 3e kindje 11 november 12 november Qwerty123 - 28 jaar - 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje 14 november Silsil - 28 jaar - 2e kindje 15 november Triesje91- 26 jaar - 2e kindje Totaal: 22 jongen (0) meisje (0) verrassing (4) onbekend (18) * Elletje - 27 jaar - 1e kindje (ma 8+1) * Aniek83 - 34 jaar - 1e kindje * Dansprinsesje - 29 jaar - 1e kindje (ma 8+4) * Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje (ma 10+0) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken april 23 Rissie10 - controle vk 23 Amelie - termijnecho 23 Adrianaj - 3e echo 24 qwerty123- controle + echo 24 bijnamama1988 - termijnecho 25 Lila 8 - intake vk + 3e echo 25 AB25 - controle VK 26 Triesje91- controle vk 30 Tries je 91 - termijn echo Afspraken Mei 8 Laurazoey - controle vk 9 Vie87 - geslachtsbepaling 9 AB25 - geslachtsbepalingsecho 9 Laurazoey - geslachtsbepalingsecho 11 BabyLady87- Geslachtsbepalings echo 22 Vie87 - controle vk Afspraken juni 4 Cyd - echo
Jeeeejj.. Ook hier vandaag de 12 weken grens behaald ♡... Op naar de volgende mijlpaal: start van het tweede trimester. Ik ben er nog steeds niet uit of ik wel of niet wil weten wat het wordt. Twijfel enorm...