@Cyd Gefeliciteerd! jongens zijn geweldig...ik heb er vijf! En ineens is het besef er dat ik straks dus weer moet bevallen.
Ja ik bedacht me dat ook ineens. En had En had een hele goeie snelle bevalling. Maar daarna zo enorm last van me stuitje wat ik nog heb en dat me bekken nog steeds zeer doen. En ben bang dat als de kleine erlangs moet dat het enorm zeer doet.of dat het niet door me bekken past. Hier ook enorm moe van het geslenter van konningsdag. Hier echt het gevoel dat het een jongetje word geen idee waarom. En ergens hoop ik daar stiekem ook op . Dan heb ik allebei hihi. Maar een meisje is ook leuk! Als het maar gezond is!
Ik zou langer thuis willen blijven of als het lukt thuis bevallen en ik wil in bad. Dat wilde ik vorige keer ook maar omdat ik al zo snel naar het ziekenhuis moest, is dat er niet van gekomen. Ik denk dat ik nu een bevalbad ga huren zodat we een bad in huis hebben en ik daar op tijd in kan.
Ik snap niet waarom de foto telkens gedraaid is.. Maar hier mijn "beginnende" buikje ❤❤ jullie ook al aardig op weg?
Wauw jij hebt echt al een buikje ! Wat mooi. Mijn buikje trekt juist weer een beetje weg. Maakte me al zorgen maar begreep dat dat meer een darmenbuikje was. Maar dat komt vast allemaal wel goed Haha. Prachtig in ieder geval !
Dit is ook echt wel grotendeels een darmen buikje ga ik van uit maar toch begint het er ergens op te lijken hihi. De vk had de fundushoogte gemeten op S+2 dus nu zou het sowieso hard moeten gaan ga ik van uit
Ik krijg nu de 2e maar het valt hier ook nog wel mee hoor hihi. Bij me dochter zag het pas iets bij 20 weken.
*breekt even in* Heb even een vraagje over zo'n doppler. Ben er totaal niet bekend mee, naar een vriendin van me heeft er 1 die ik mag lenen! Is het nu al te doen met 14 weken? En kan het geen kwaad?( Dat las ik hier telkens dat het kwaad zou kunnen?)