Ja ik zat er ook over te denken om morgenvroeg weer eens een testje te doen. Mijn gevoel gaat echt enorm heen en weer en mijn humeur dus ook. Maar de krampen zijn niet zo erg als bij mijn menstruaties en het bloed / bruinverlies blijft bij een paar inlegkruisjes per dag dus daar probeer ik me maar aan vast te houden. Maar mijn gevoel zegt steeds dat het niet goed zit. Ik merk dat ik er steeds meer afstand van neem. En dat lijkt me dan weer geen goed teken. Dus ik weet het ook niet. Wat mij betreft mag de misselijkheid al wel komen. Dan heb ik nog een soort van houvast dat het goed zit. Ik hoop dat ik heel snel spijt ga krijgen van die uitspraak en over een paar weken terug kan kijken en kan denken "waar maakte ik me in hemelsnaam druk om?".
Ach meid rot he die onzekerheid!! Heb er ook enorm last van. En ik heb niet eens bloed. Maar ik vind dat me testen te weinig oplopen. Ze zijn al 3 dagen het zelfde en krijg maar geen knaller. Merk ook dat ik enorm sago ben en niet blij. Pff Drama dit !!
Oh sorry meiden maar moet om jullie lachen. Niet om de onzekerheid die is gewoon irritant en vervelend. Maar vooral om de opmerking zwanger zijn is stom. Probeer je rust te vinden alsjeblieft. De onzekerheid is ook niet goed voor je kleintje.
Ik verlang ook naar het moment dat ik zal zeggen, waarom verlangde ik achter die misselijkheid...' ik zal eigenlijk wel blij zijn als ik meer symptomen zal hebben, want nu voel ik echt niets...
Haha ik heb dat ook hoor. Ben zo onzeker met vlagen. Merk ook dat ik dan best wel chagrijnig kan zijn, omdat ik steeds in angst zit. En ik ben niet echt lichamelijk gestresst, maar qua stemming merk ik het wel heel erg.
En hopelijk allemaal over 2 weken aan het klagen over alle kwaaltjes! Al vind ik het prima om niet misselijk te zijn, als ik maar weet dat het goed zit.
meiden, om jullie gerust te stellen... mijn test knalde pas op 20 dpo... kortom, het komt wel ik ben nu 5.5 week... en de kwaaltjes beginnen nu langzaam aan te komen.... Geniet nog even van het goed voelen dus
Dat weet ik ook hoor en zeg ik ook tegen mezelf. Vorige keer ook pas rond die tijd. Maar het is allemaal zo spannend
Dus ik mag nog een weekje genieten van het feit dat ik, op snel buiten adem en tegen de avond wat licht in mijn hoofd na, nergens last van heb. jeej. Precies in die week moet ik naar Friesland rijden vanuit brabant. Kijk er al naar uit
Ik weet het.. elk lichaam reageert er anders op dus je kunt er eigenlijk geen touw aan vast knopen. Ik blijf voorlopig nog even testen zolang ik nog streepjes zie die niet af lopen ben ik nog zwanger houd ik mij voor
Ahhh, ik ook! Mijn eerste zwangerschap, voor mijn zoontje, zorgt er ook wel voor dat ik meer onzeker word. Ik voelde toen niets en het was een leeg vruchtzakje. Ik had van het begin al het gevoel dat het niet goed zat... maar nu heb ik dat gevoel niet. Komt goed
Heb toch maar mijn 1e afspraak gepland met MvM deze week. En tot die tijd maar kijken hoe het loopt. Vanavond ook even uitgebreid met mijn vriend over gehad. Die alles super rationeel bekijkt natuurlijk, arme ziel, die heeft wat de verduren met mij. En ik heb bij de afspraakbevestiging per mail naar de verloskundige toch maar even aangegeven hoe de situatie is. Hopelijk kunnen ze me wat informeren / geruststellen. Al weet ik dat antwoord waarschijnlijk zelf ook al. Nu slapen en hopen dat morgen alles weer goed is.