Jaaa idd morgen nieuwe kansen nieuwe ronden!!! Zal je zien dat de beeb lekker eigenwijs is ofzo whahha! Nee morgen wil ik het weten hoor!! Niks geen file en geen eigenwijzen baby! Ik wil zondag als me familie komt en vrienden me roze blauwe taart snijden lekker in de tuin met moooi weer!
Pffff wat een gedoe zeg :O Het is bijna iedere week nu raak met de Haringvlietbrug.... Waar ga jij voor de echo? Ben toch zooooo benieuwd! Morgen weet je het als het goed is hihi
Kan joh rot brug! En het stomme is 3 min van te voren nog gekeken en niks geen file. Rij de weg op en de brug gaat omhoog om half 11 ?? Zeg huw tegen me man?? Wat is dat dan weer?? Storing dus! Via de vk kan het tegenwoordig bij woman care in fijnaart! Maar morgen mag ik in ouden bosch. Alles zit vol Pff! Waar ga jij? Bij me dochter toen in Barendrecht geweest. Ga daar wel voor een 3D echo. In Barendrecht. Is goedkopen en mooie kwaliteit heb ik gezien.
Ja tis echt verschrikkelijk... Ook dat dat ding open gaat in de spits en dan ook niet meer dicht gaat... Oohh oke, toch wel fijn dat je dan toch in Ouden Bosch mag! Hoe laat mag je? Wij gaan in Barendrecht Hoop dat ze morgen al wat kan vertellen aan de hand van de nub Woensdag geslachtsbepalingsecho met de ouders
Hebben jullie wel eens wat bij Babydump gekocht? Toch best een rare gang van zaken... Wij hebben vorige week georiënteerd op een kinderwagen, waren er eigenlijk wel uit, prijsje op laten stellen... Die bon was dan 4 weken geldig, als je niks meer laat horen heb je de kinderwagen gewoon gekocht. Je kan de bon eventueel wel afbellen, maar zij gaan zelf geen rondje meer bellen, want daar hebben ze geen tijd voor blabla (en iets met kortingen die dan niet meer geldig zijn enz. enz.) met m'n wazige hoofd (hadden al een uurtje of 2,5 rondgebracht in de winkel...) getekend.... dus vandaag maar gemaild dat ik het wil annuleren en een schriftelijke bevestiging wil... (heb er toch een apart gevoel aan over gehouden) Vandaag bij Babypark geweest, daar heel netjes geholpen maar pfffff wat een keus zeg haha ook offerte laten maken, maar hier bellen ze nog of ze hem om mogen zetten tot bestelling en of dat er wijzigingen zijn enz.. (we zijn er wel vroeg bij, maar nu is het nog goed te doen lange tijd in zo'n winkel rondstruinen hihi)
hmm waar raar... ze vallen onder het zelfde bedrijf, maar iemand verplichten na 4 weken wat te kopen vind ik echt bizar...
Ja het was een hele aparte gang van zaken.... Het was een beetje je stond erbij en je keek ernaar en achteraf denk je eehhh dit kan niet de bedoeling zijn....
Eigenlijk alleen kleine dingen gekocht bij babydump en babypark. Babykamer via marktplaats en daar kan de baby nu mooi in en de oudste in groter bed. Verder veel gekocht bij een winkel in Tilburg. (Weet ff de naam niet meer) Wandelwagen en die kan nog prima voor nr 2 gebruikt worden. En prenatal want die zit lekker dichtbij met een grote winkel