Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja maar lisette is van geloof 180 naar 299 gegaan.. :(:confused:

2. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Wij doen ook sowieso een newborn shoot. Kost ons 150euro, wat goed meevalt in vergelijking met veel fotografen en we hebben echt alle foto's in hoge resolutie:thumup:

laurazoey vindt dit leuk.
  3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    150 euro a 200 vind ik een mooie prijs. De 299 euro die ik zag op de site, is ook nog het simpele pakket. Dan krijg je bijna niks. Wil je een duurder pakket dan stijgt de prijs flink. Denk dat zij zich echt wil gaan onderscheiden voor de bnrs

4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou ik heb weer het klokje rond geslapen hoor. En nog steeds moe... o_O Vandaag een beetje zon pakken en hopen dat dat een beetje helpt.

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @laurazoey weeew zo duur!! Zou ik er niet voor over hebben!

@Amelie heerlijk klokje rond haha! Maar herken het wel soms blijf je moe moe moe!
    Lekker rustig aan doen.

Amelie vindt dit leuk.
  6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Hier ook, moeheid is niet tegenop te slapen! Ik doe ook bijna elke middag een dutje en ga echt op tijd naar m’n bed, maar helaas.
    Hoop dat het snel beter wordt!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heb ik ook niet haha. Daarom nu bij een andere ;)

8. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Lady’s ik zit een beetje in een dipje.. ( misschien helemaal niet nodig )
    Ik heb al een paar dagen eigenlijk het gevoel,
    Dat ik me helemaal niet meer zwanger voel ?
    Heb eigenlijk helemaal nergens last van. Alleen dat me boobs flink gegroeid zijn.
    En me buikje een beetje. En dan zegt iedereen :
    Dan moet je juist blij zijn. Maar ik wordt er echt een beetje onzeker van.
    Dit is de eerste x nu dat ik ‘eindelijk’ zover ben gekomen.
    Dus misschien ben ik mezelf een beetje gek aan het maken.
    Hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel. (SOS help :p )

9. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    14 weken jeuhjjj !:oops:

Amelie vindt dit leuk.
  10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Snap je wel hoor. Ik heb dat ook een beetje. Ik heb nog steeds wel kwaaltjes maar minder dan eerst. Mijn buikje begint te groeien maar is nog niet echt het mooie buikje wat nog gaat komen en verder gaat het dagelijks leven gewoon door. Je valt nu een beetje overal tussenin. Maar dat veranderd nog wel als de buik gaat groeien en je de baby gaat voelen op den duur. Maar dat duurt even helaas. Nog meer wachten... :$

Adrianaj vindt dit leuk.
  11. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een geld zeg voor zo'n shoot, ik moet ook nog eens rond gaan kijken... Het is wel leuk hihi

Hier eigenlijk ook weinig kwaaltjes, nouja eigenlijk nergens last van op het moment... (behalve beetje humeurig zo af en toe haha) en je ziet eigenlijk ook nog niks... (heb altijd wel een klein randje van mezelf gehad hihi)

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik begrijp je onzekerheid heel goed. Maar je bent nu 14 weken en dat is toch voor veel mensen het moment waarop ze zich minder zwanger voelen omdat ze meer energie krijgen en de kwaaltjes (eindelijk) afnemen dus ik denk dat je idd blij moet zijn. Je buik komt nog wel en dan voel je je een walvis ;)

qwerty123 vindt dit leuk.
  13. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.498
    1.851
    113
    Van harte @rissie10 ! Nog een dochter. Hier zijn de oudste 2 ook meisjes en meestal;) de dikste vriendinnetjes. Super leuk! Vanmorgen de hele morgen ze niet gehoord, spelen zo lief!!

Qua moe zijn: s Avonds ben ik uitgeput en ga ik ook echt vroeg naar bed. Maar overdag gaat het prima. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld tijdens een zwangerschap. Bizar gewoon.
    Als je je moe voelt, neem extra vitamine D. Pas was die op bij mij en beetje laks geen nieuwe gekocht. Maar voelde me na een week of 3 moe, moe, en moe. Had geen greintje energie meer. Ik heb nieuwe gekocht en na een tijdje slikken voel ik me gewoon topfit. Heerlijk! Misschien een tip voor jullie.

Vrouwke87, rissie10 en AB25 vinden dit leuk.
  14. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Nu is het moment met de minste kwaaltjes en minste buikje, dus eigenlijk ook een beetje het minste zwangergevoel...

Ik heb vanochtend voor het eerst ons ventje zijn eerste schopje van buitenaf gevoeld! Ik vind het nog altijd zo speciaal!

qwerty123, Vrouwke87 en rissie10 vinden dit leuk.
  15. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Dames bedankt ! Dan stel ik me aan Haha.
    Maar idd ik moet gwn blij zijn en dat ben ik ook! Maar gwn beetje onzeker, waait wel over straks. btw Idd die shoots die jullie noemen de prijzen zijn best hoog. Maar echt de moeite waard ( oké €299 ) gaat té ver.. gelukkig is een mevr bij ons in de straat ook zwangerschaps/newborn fotograaf en krijg ik een beste korting. Want wat is het mooi om zoiets te hebben !
    En we gaan weer van het weer genieten, want de temp gaan weer omhoog yippie. :D ( word daar sowieso een leuker mens van Hihi )

qwerty123, Triesje91 en laurazoey vinden dit leuk.
  16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Snap je onzekerheid wel hoor heeel normaal. Hier gaat het ook met ups en downs!
    Het is dat ik gister gezien heb dat er een baby in zit whaha maar anders .
    En het ene moment heb ik ook meer kwaaltjes dan het andere moment komt vast goed!
    Zo zit ik hier nog in spannening over die stomme nipt test waar ik steeds meer angst van krijg bah!

@Cyd cool dat je het vanaf buiten al kon voelen hihi zo leuk!

@wiedeltje leuk hoor 2 Meiden! Vind stiekem ook wel leuk!
    En idd als ze samen lekker kunnen spelen.
    Maar ruzie zal ook wel eens gebeuren haha.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik ben juist blij dat de kwaaltjes wat minder zijn. Weet van vorige keer dat het normaal is. Staat ook overal trouwens, vanaf 13 weken neemt het vaak weer wat af! Bij de een eerder en bij de ander later! Het zit vast goed. Als je je echt zorgen maakt gewoon de vk even bellen. Misschien willen ze naar het hartje luisteren of echo make.

18. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    @rissie10 hier ook Nogsteeds op de nipt aan het wachten zal maandag of dinsdag wel komen hoop ik !

rissie10 vindt dit leuk.
  19. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Heb op dit moment ook echt 0,0 kwaaltjes. Ben er eigenlijk best wel blij van eindelijk weer beetje energie. Vandaag ook hele dag in de stad gelopen. Op de fiets gegaan met de kleine maar pfffff die conditie is echt ver te zoeken. Had ik al niet Maar nu is dat kleine beetje toch echt helemaal verdwenen haha

20. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Aaah ... @Adrianaj is het je 1e kindje? Het tweede trimester is vaak voor de meeste het makkelijkste trimester en leukste! Weer meer energie en nog geen mega buik. Je gaat merken dat de aankomende weken je buik gaat groeien en je ergens in het 2e trimeter de baby gaat voelen. Zowel van binnen als buitenkant en dat is prachtig .. Genieten dus!

Hier nog altijd kokhalzen en extreem moe. Ik neig naar een meisje... Bij mn zoontje dit niet zo extreem gehad.

Deel Deze Pagina