@Adrianaj Inderdaad, het tweede trimester is vaak heerlijk symptoom vrij en krijg je weer meer energie. Derde trimester krijg je dan weer de ongemakken van het gigantisch zijn, en andere kwalen. Nu proberen lekker van te genieten. Ik heb dus wel al een gigantische buik. Echt niet leuk! als iemand me vroeg hoe ver ik was, zou ik er makkelijk mee wegkomen om te zeggen 26 weken. Het zit ook al flink in de weg, met bukken enzo. Bah! Lijkt wel alsof m'n buik bij elke zwangerschap groter wordt.
Ik heb wel echt al veel last van mijn onderrug en stuitje. Echt niet fijn. Moet me echt al inhouden in het huishouden ed. Verder vaak hoofdpijn wel. Vandaag ook heel de dag een bonkend hoofd.
@Dominique1991 & @Lila8 idd eerste kindje na mn miskramen. Daarom ook zo spannend. Maar ik volg jullie advies op ! Ik Google expres geen dingetjes want dat moet ik gewoon niet doen. En heb vandaag heerlijk genoten lekker op bevrijdingsfestival geweest. En jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk. GENIET dat je nergens last van hebt ! Dat komt later wel weer. En dat ga ik ook doen ! Vind het fijn jullie reacties xxx
Woe wat snel!!! Ik denk dat ik de kleine ook al een paar keer heb gevoeld (van binnen) maar is zeker niet dagelijks. Nu al weer een dag of 2 geleden
Hier vandaag eindelijk de uitslag van de Nipt. 2,5 wkn op moeten wachten maar alles goed gelukkig. Ik heb deze zwangerschap ook veel hoofdpijn. Vorige helemaal niet!
Fijn dat je uitslag goed is! Lekker genieten nu! Ja helaas hier nog wachten! Hoop hem zo snel mogenlijk te hebben word zenuwachtig!! @Adrianaj snap je onzekerheid wel hoor zeker als je een mk heb gehad en het je eerste kindje is. Maar het hoort er allemaal bij En het komt goed. Dus geniet van je mindere kwaaltjes hihi! @Vie87 herkenbaar die stuit Pff ! En me moeder komt vaak helpen met het huishouden. Sommige dingen moet ik ook beperken. Of eerst rusten. @Lila8 haha misschien is Het ook wel zo dat je bij iedere zwangerschap een grotere buik krijgt. Merk nu al bij nr 2 dat ie dikker is als bij nummer 1 bij 13 weken. Lijkt me wel lastig nu al zo dikke toeter hihi.
Je zorgen zijn heel normaal hoor! En googlen vooral niet doen. De kans dat het nu nog fout gaat is echt klein!
Ik ben ook veel dikker al! Vorige keer begon het een beetje te worden met 16 weken. Nu 14 en kan er echt niet omheen om het maandag gelijk (was schoolvakantie) te vertellen aan collega's. Mijn buik spreekt boekdelen haha. Wat stuitje betreft inderdaad ook veel rusten tussendoor. Iets doen, liggen, iets doen, liggen
Hebben jullie wel eens een babywatcher gehuurd ? Mn moeder wil t cadeau doen aan mij voor 7 dagen ( superleuk !!! Zit nog even te kijken wanneer ik dat dan het liefst wil doen )
Heb het zelf nooit gehuurd, maar spieken naar je baby is nooit verkeerd. Ik zou het tussen nu en de 18 a 20 weken huren dan. Dan kan je de beeb nog helemaal in beeld krijgen. Daarna wordt het al lastiger. Hoppa 14 weken zwanger en 1.5 kilo aangekomen. Best netjes Vorige zwangerschap zat ik al op 4 a 5 kilo. Hoe gaat het bij jullie?
Ja idd leuk cadeau. Heb er laatst naar gekeken omdat iemand hier het noemde maar ik vind het echt te duur. Eens met het vorige antwoord. Niet al te laat doen omdat je dan niet alles goed meer kan zien
Heb er ook Naar zitten kijken maar toch lijkt het me een eng idee . Ik ga namenlijk altijd zelf voor doktertje spelen en bestudeer me echo’s ook altijd en zie dingen die er niet zijn! Dus ik begin er maar niet aan haha! @Dominique1991 das netjes toch! Hhah. Ik ben nog steeds het zelfde gewicht. Ik ben eerst 4 kilo afgevallen. En nog niks aan gekomen. Maar eet wel weer iets meer. Maar avond eten is drama.
Dames, ik kom me ook weer eventjes melden! Ik krijg het niet meer voor elkaar om de lijst op mijn telefoon aan te passen, maar ik ben een dagje opgeschoven: 14 november is nu de definitieve uitgerekende datum! Hier gaat alles eigenlijk weer steeds beter. Ik was behoorlijk moe en neerslachtig door de hormonen de afgelopen weken en merk dat dat nu begint weg te trekken. Begin nu echt te genieten! Inmiddels zijn bijna alle mensen die het persoonlijk van ons moeten horen ingelicht én hebben we, om de goede termijnecho van afgelopen woensdag te vieren, een vakantie naar Cyprus geboekt! Nog één keer lekker met zijn tweeën op vakantie begin juli, voor de achtbaan begint, haha. En wat super dat sommigen van jullie het geslacht al weten! Wij willen het ook weten, maar wachten tot de 20-wekenecho. Ik ben wel heeeeel nieuwsgierig!
Ik ben ook amper aangekomen nog. 1,5 kg ofzo. Vorige keer was het sowieso meer. Hoeveel precies weet ik niet hoor.