Oooh sta ik een beetje te staan buiten en op mijn telefoon te kijken.. voelde ik ineens een DIKKE PLOP ❤❤ en nog eens.. En nog eens.. Wel met fijne krampjes erbij het rekt aardig uit volgens mij
@Triesje91 en @Amelie leuk he hihi! Had vanmiddag toen ik in de stoel buiten lag echt 3 van die steekjes rechts net of de baby aan het uitrekken was tegen me buik. Voel nog geen plopjes. Althans ik weet niet of het de baby is. Wel af en toe een kriebeltje
Ja bij mij voelt het meer als een verschuiving van gewicht en kleine bonkjes tegen mijn baarmoederwand. Kan het niet echt plopjes noemen, dat heb ik bij mijn dochtertje ook niet gehad. Ik voelde haar wel al heel vroeg en ook mijn vriend kon haar met 17 weken al voelen aan de buitenkant.
Jaa precies net of we iets verschuift in me buik. Maar weet ook dat ze rechts ligt omdat als ik luister met de angelsound zit ze rechts bij me schaambot. En soms best diep. Maar het is wel een drukke tante want ze schopt er tegen. En hoor der bewegen
Hihi zo leuk! Nu begint de leuke periode. Nu alleen nog ff die misselijkheid en vermoeidheid weg en dan kunnen we echt genieten.
Ik voelde de baby gisteravond op bed zeker weten. Gewoon een bepaald gevoel ter hoogte van bm wat zeker iets daarmee te maken heeft haha.
Ik kan het niet anders beschrijven dan een plop op dit moment.. blrrpp klinkt misschien beter maar dat is geen woord op de echo was ze (denk ik toch echt) zich de hele tijd aan het afzetten tegen de baarmoeder wand dus dan zou het miss kunnen kloppen