Mijn vriend neemt vd zomer 1 weekje op, zodat hij na de bevalling wat extra dagen kan opnemen. Ik denk de extra dagen als de kraamhulp weg is.
Ohhh leuk @BabyLady87 ben benieuwd!! Mijn vriend neemt twee weken op vanaf het moment dat we thuis zijn (zou van mij wel langer mogen haha) Vroeg me af wat een beetje normaal is hihi Maar het scheelt denk ik ook of het je eerste is of niet, toch flink wennen haha
Mijn man vond die 2 dagen oke maar heeft gezegd ik wil liever pas vrij zijn als de kraamhulp weg is anders voel ik me nutteloos. Uiteindelijk geen kraamhulp gekregen en dus is mijn moeder paar dagen komen helpen toen we eindelijk uit t ziekenhuis waren. Toen wilde mijn man ook geen vrij Eenmaal gewend was het vrij zijn ook geen must meer. Mijn man werkte toen ook nog van 17 uur savonds tot 2 uur snachts maar was meestal tegen 23 uur al thuis en deed dan vaak de voeding zodat ik een paar uur slaap pakte
Okee hihi, waarom heb je geen kraamhulp gehad? (omdat je langer in het ziekenhuis was?) Mannen en schoonmoeders hahaha Oh das wel fijn dat hij dan de voeding deed als hij thuis kwam en jij wat kon slapen hihi Ben toch zo benieuwd hoe het straks loopt hihi mijn vriend denkt namelijk dat het gewoon makkelijk is haha (ik zie geen beren op de weg, maar er gaat wel wat veranderen hihi)
Voor mijn vriend is het wel de eerste, voor mij niet. Dus voor hem denk ik ook wel fijn om een aantal vrije dagen te hebben. Om dingen te leren en wennen. En bij te slapen haha. Het is ook gewoon behoorlijk zwaar die gebroken nachten. Bij mij was het ook wel extreem hoor vorige keer. Hij was aan het begin bijna heel de nacht veel wakker. Doorslapen deed hij pas toen hij 2 was. Dus ik bereid me vast weer voor op het ergste haha.
Mijn vriend krijgt 5 dagen van zijn werk en neemt dan zelf ook nog minimaal 1 week op dus die zal ongeveer 2 weken thuis zijn en misschien wel langer. Het is echt wennen met zo'n kleintje en ik verwacht dat het bij een 2e ook weer even duurt voordat we onze draai een beetje hebben gevonden, zeker met die gebroken nachten. Al denk ik dat we nu wel wat makkelijker worden in bepaalde dingen.
Ik voel de kleine vandaag trouwens echt veel beter. Die is een feestje aan het vieren daar binnen. Haha! Ik heb het nog niet gevraagd maar ik kan me niet voorstellen dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ik voel het nu echt duidelijk. En ook al de eerste trapjes op mijn blaas. Die zijn iets minder fijn.
Ik heb de kleine ook alweer iets gevoeld vandaag. Het blijft een grappig gevoel zo in het begin omdat het nog zo zachtjes is.. Hoe zit het met jullie buikjes dan? Die van mij groeit echt mega pfff.. Ik krijg nu ook al regelmatig opmerkingen erover. (groeit goed, ziet er goed uit, gaat hard he?)
@rissie10 nou EINDELIJK ik heb de nipt binnen ! En alles is gelukkig goed. En ben opgelucht poeh. Hoop dat die van de rest ook snel binnen is!
@Adrianaj hoeveel werkdagen heeft het geduurd? Ik voelde de baby vanmiddag ook weer even. Leuk he! Over iets meer dan 27u weet ik wat het wordt yeaaaaaah. Buik gaat hier ook hard! Valt echt wel op. Veel sneller dan de eerste keer.
Vanaf vorige week maandag heb ik gewacht. ( 11 werkdagen ) omdat Koningsdag ertussen zat. Dus als je woensdag geprikt hebt denk ik dat hij er vrijdag is.
ow hehe eindelijk!! Gelukkig alles goed! Had vanmorgen gebeld en zien krijgen ok 7 uur s ochtends altijd de meldingen binnen zei de vk. Dus ik hoop op morgen en anders idd vrijdag pfff
Dat is vroeg! Jouw bloed ging ook naar het Erasmus zeker? Misschien stonden onze buisjes wel vlakbij elkaar
Jaa heel vroeg. Ze krijgen die meldingen via de mail zei de vk. Ja ook naar het Erasmus. Ik hoop gewoon dat het er morgen is. Ik word er Zo zenuwachtig van. En achteraf super spijt dat ik geen combinatie teat gedaan heb. Dan weet je het meteen.
Maar stel je combinatietest toont reden tot bezorgdheid, moet je alsnog een nipt doen en duurt het alsnog 10 werkdagen! Dat heb je nu in ieder geval niet En de kans is het grootste dat er niks is joh. Ik maak me geen zorgen, maar vind het wel een beetje spannend worden nu het niet lang meer kan duren.
Kan je nagaan als je een eigen bedrijf hebt krijg je dus niks. Ook niet 1 januari. Hier moet je zelf voor sparen.
Ja ik weet het, maar ik denk steeds op de echo foto een verdikte nekplooi te zien bij de geslachtsecho afgelopen week, en sinds dien wil ik zo snel mogenlijk de uitslag. Nou weet ik tuurlijk helemaal Niet zeker of dat de nekplooi is maar ik ga heel de echo bestuderen en maak me zelf gek! Vanaf begin ook al een naar gevoel en Angst, maar heb dit bij me dochter ook gehad. @qwerty123 als vrouw zijnde heb je toch wel recht op verlof met een eigenzaak? Je kan dan een uitwerking aan vragen bij het UWV
Nee bedoel als man zijnde niet. Dan krijg je ook niet 2 dagen of straks 5. Als vrouw kan je zeker een uitkering aanvragen