@AB25 Jaa ik ben ook van vooruit plannen. En hoop dat er eentje in juli komt idd! Dan kunnen we nog mee doen. Raar dat je niks hoort. @Vie87 Oo hoop dat jou uitslag vandaag ook nog komt!! Balen van die hoofdpijn en duizeligheid. Hopen dat je pillen snel werken!
@rissie10 wat fijn dat de uitslag goed was!! En nu geen zorgen meer maken en niet meer zelf dokteren op de echo. Gewoon vertrouwen dat het goed zit als de echoscopiste geen andere signalen afgeeft. @Vie87 spannend, hoelaat mag je? Bedankt voor de geruststellende woorden allemaal.. ik ben nu inderdaad al wat gerustgesteld. Ik ga er maar van uit dat het door de seks van zondag komt
Meiden kennen jullie dat? Ik heb geen foto mee gekregen van de geslachtsbepaling... Nu ben ik zo bang dat het straks toch een jongen blijkt te zijn. Ze was er 99 procent zeker van en heb zelf de 3 streepjes ook zien zitten.. Hoe groot is de kan dat het dan toch nog anders zou zijn?
Gaat nu wel goed dankjewel. Waarschijnlijk stelt het toch niets voor.. Wat vreemd dat je geen foto hebt gekregen! Bewust niet of heeft ze er niet aan gedacht? Als je echt 3 streepjes hebt zien zitten dan is de kans erg klein dat het alsnog een jongen zal zijn.
Kan het me zeker voorstellen als je geen foto hebt gekregen. Ik zou dan ff googelen. Je ziet namelijk echt wel verschil met dit termijn. Een jongen is wel echt een jongen
H Het stomme is.. Ze heedt alleen via de zij profiel gekeken en dus niet echt tussen de beentjes... en op doe manier zag je wel echt 3 streepjes, maar toch... Ik baal
Wat raar! Was een specifieke geslachtbepalings echo toch? Dan zou je wel een goede check en foto's verwachten. Je betaald er toch ook voor
@Triesje91 Jeetje, dat is schrikken. Maar als het eenmalig was, en je geen rood bloed verliest, zal het wel goed zitten. @Amelie Jemig, wat een droom. Ik droom ook meer de laatste tijd, maar gelukkig geen enge dromen.
Kun je niet bellen dan? Dat je wel een foto wil hebben? Zoals @laurazoey zegt, je betaalt er wel voor.
Ik denk ook wel dat het goed zit nu. Het is helemaal gestopt en heb nu nergens meer last van. Ik ken dit helemaal niet van de vorige zwangerschap dus vond het echt heel erg raar.
Lijkt me ook erg naar! Kan me je angst heel goed voorstellen hoor. Zou het ook hebben. Wanneer heb je weer controle of echo?
Ik mag zaterdag nogmaals terug komen om nog een keer naar het geslacht te kijken! Dit soort fotos heb ik gekregen
Over precies 2 weken hebben wij de geslachtsbepaling en dan pas op 18 juni de 20 weken echo. Donderdag 24 mei hebben wij weer controle bij de vk. Ik zit wel te denken om vanavond naar het doppler spreekuur te gaan om even naar het hartje te luisteren. Oh beter!! Hopen dat je dan een mooiere foto mee krijgt. Opzicht lijkt mij de kwaliteit van de echo best wel goed dus zou je verwachten dat je ook wel een duidelijkere foto mee kunt krijgen?
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 november 2018 25 oktober Pooh82 - 3e kindje 31 oktober Cyd - 27 jaar - 2e kindje 1 november Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje 2 november Ldmx - 19 jaar - 1e kindje 3 november Adrianaj - 25 jaar - 1e kindje Laurazoey - 29 jaar - 2e kindje Wiedeltje - 27 jaar - 4e kindje Vie87 - 30 jaar - 2e kindje 4 november Dominique1991 - 27 jaar - 2e kindje 5 november AB25 - 25 jaar - 1e kindje Vrouwke87 - 31 jaar - 2e kindje 6 november Kaila - 31 jaar - 2e kindje 7 november LollyLolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje EliQue15 - 29 jaar - 2e kindje Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje Qwerty123 - 28 jaar - 2e kindje 8 november Stampertje - 26 jaar - 2e kindje Lila8 - 31 jaar - 6e kindje 9 november BabyLady87 - 30 jaar - 2e kindje Triesje91 - 26 jaar - 2e kindje Amelie - 30 jaar - 2e kindje 10 november Butterfly24 - 34 jaar - 3e kindje 11 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 12 november 13 november Poodle13 - 39 jaar - 2e kindje 14 november PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje 15 november Silsil - 28 jaar - 2e kindje Totaal: 26 jongen (2) meisje (2) verrassing (3) onbekend (19) * Elletje - 27 jaar - 1e kindje (ma 8+1) * Aniek83 - 34 jaar - 1e kindje * Dansprinsesje - 29 jaar - 1e kindje (ma 10) * Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje (ma 10+0) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken Mei 9 Vie87 - geslachtsbepaling 9 AB25 - geslachtsbepalingsecho 9 Laurazoey - geslachtsbepalingsecho 11 Amelie - controle vk + 1e keer hartje luisteren 14 Adrianaj - controle + echo zk 17 BabyLady87- echo vk 21 Lila8 - controle vk 22 Vie87 - controle vk 22 Qwerty123- controle vk 23 Rissie10 - controle vk 23 Triesje91 - geslachtsbepaling echo 24 Triesje91 - controle vk 26 Silsil - controle vk 26 Lila8 - geslachtsbepalings echo 28 Dominique1991 - controle vk Afspraken juni 4 Cyd - echo 6 Pooh82 - 20 weken echo 11 Vie87 - 20 weken echo 14 Laurazoey - 20 weken echo 18 Adrianaj - 20-weken echo 18 Triesje91 - 20 weken echo 20 Wiedeltje - 20 weken echo 20 Dominique1991 - 20 weken echo 21 Kaila - GUO
Als die er is zou ik zelf wel even gaan. Voor je eigen geruststelling iig. Ik heb mijn 20 weken echo net laten plannen op 14 juni