Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja zo dacht ik hem al. Alleen zag geen 2e been dus dacht huw!

@Amelie heerlijk tenerif! Geniet!

2. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    #4542 qwerty123, 13 mei 2018
    Laatst bewerkt: 13 mei 2018
    Gelukkig inmiddels weer gevoeld:)

3. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Ik voel de kleine ook nog niet. Maar hoeveel meer zwangerschappen je hebt gehad hoe eerder je de kleine voelt.

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik voel het alleen als ik even druk in de weer ben geweest en dan een beetje voorover geleund ga zitten. Blijft een apart gevoel he!

Nog 3,5 week en dan weten wij ook eindelijk wat het wordt! Maar nog belangrijker is dat de 20 weken echo helemaal goed is. Toch ook wel weer een spannend moment!

qwerty123, AB25, Triesje91 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Ja, daar heb ik ook nog aan gedacht ook toen ik op het wachtbankje zat, van hee Vie87 zat hier ook haha! En ze deed het echt heel leuk, wat een geduldige vrouw he!
    Wat balen van je NIPT! Hopelijk krijg je deze week snel duidelijkheid!

Lastig hoor! Je man heeft gewoon recht op vakantie en mag die dagen waar hij recht op neemt (in overleg) opnemen. Ik hoop dat jullie eruit komen! Denk ook dat het fijn is als je man thuis is in je kraamtijd, even wennen met z'n allen!

Balen dat ze het niet zagen! Gelukkig is het bijna dinsdag!

Wat een mooie echo @Cyd!! :)

Fijn dat je de baby hebt gevoeld, @Lila8!! :)

Fijne vakantie @Amelie, lekker genieten :)

Gaat opschieten @pooh82, spannend!

Was gisteren op de nautische markt @rissie10 dacht later had je wel tegen kunnen komen misschien haha

Zoooooo ik ben weer zo goed als bijgelezen, sorry als ik je ben vergeten..:rolleyes:

Ben echt blij, ik heb gewoon mijn energie terug en misschien nog wel meer :D
    Heeeeel het huis schoongemaakt (was hard nodig), had dan wel energie, maar m'n lijf was er eind van de dag minder blij mee hihi

Donderdag komen ze de laatste kratten van MvM ophalen, vind ik eigenlijk niet zo erg... :rolleyes:

Even een praktisch vraagje, de echofoto's blijven die lang mooi? Of kan je daar beter een foto van maken en die goed digitaal opslaan?

Buikje komt nu ook steeds meer, i.p.v. alleen eind van de dag elastiekje om m'n knoop, moet dit nu toch wel al halverwege de ochtend hihi:D
    Maar ik hoop toch echt nog even m'n eigen broeken te kunnen dragen haha

Vrouwke87, pooh82, Cyd en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik heb de vorige zwangerschap geen enkele nieuwe broek gekocht. Het bleef gewoon lukken met een elastiek rond de knoop:roflmao:

qwerty123 en AB25 vinden dit leuk.
  7. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Wow echt waar! Ik heb mijn zwangerschapsbroeken nu al weer aan een paar weken. Eigen broeken zitten echt niet meer

AB25 en Cyd vinden dit leuk.
  8. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Voorlopig draag ik mijn eigen broeken nog zonder elastiek zelfs. Maar ik merk dat het toch begint te spannen. Zwangerschapsbroeken vind ik echt nizt goed zitten. Ik had er 1 gekocht en maar 1 keer aan gedaan omdat ik het ongemakkelijk vond. Zal wel aan mij liggen:roflmao::p

AB25 vindt dit leuk.
  9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jaa dat had zomaar gekund want is was er van 11 tot 3 ofzo! Haha

AB25 vindt dit leuk.
  10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik draag ook al zwangerschapsbroeken. Vind mijn eigen broeken ook echt niet meer lekker zitten! En veel jurkjes, want dat zit het lekkerste!

AB25 vindt dit leuk.
  11. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Zelfde verhaal hier.. kan mijn eigen kleding ook niet meer aan. Enige wat ik nog van mijzelf aan kan zijn de tricot jurkjes en lange hemdjes..

AB25 vindt dit leuk.
  12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ook geen eigen kleding meer. Vind de positiemode echt een opluchting :)

AB25 vindt dit leuk.
  13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier ook al vanaf week 7 ofzo me positie broeken of leggings gelukkig bestaat het hihi!

Ow ben weer zo moe! Zo geen puf om uit bed te komen.maarja we zullen moeten helaas!! En dat saaie weer helpt ook niet echt mee!

14. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Haha hier ook hoor. Ik draag normaal veel jurkjes maar die bollen zo awkward op aan de voorkant nu:rolleyes:. Positiekleding it is!

Gisteravond voor het eerst echt kunnen genieten van schopjes en plopjes. Zo heerlijk! De afgelopen week steeds getwijfeld of het wel de baby was, maar eindelijk was het dan duidelijk, yay!

Mijn man wil geen geslachtsbepaling doen :( in Arnhem doen ze het vanaf 15 weken en ik wil zo graag. Zegt ie 'dan ga je toch gewoon alleen'... Ja leuk joh :(

laurazoey vindt dit leuk.
  15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Oww Nouja dat is echt niet leuk dat hij dat zo zegt!! En dan moet je zeker ook nog 7 maanden je Mond houden over bet geslacht??

16. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Hij wil het graag gewoon bij de 20wk echo horen. Eerder vindt hij niet nodig. Hij heeft natuurlijk gelijk, maar dit is mijn laatste zwangerschap en bij mijn dochter had ik niet de gelegenheid, dus ik zou een pret echo gewoon heel leuk vinden:)

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wat leuk dat je de baby hebt gevoeld!

Wel jammer dat je man geen geslacht bepaling wil doen. Mijn man vond het eerst ook onzin hoor. Beetje zonde van het geld. Dus ik zei nou dan ga ik wel met mn moeder en jouw moeder en je vader. En dan zeggen we niks tegen je.
    Dus hij ging mee en die blik van hem. Ik weet zeker dat hij blij was. En als we dan de fotos bekijken om te zien of het écht een meisje is dan zie ik dat hij blij is dat hij mee was.

Hier ook steeds vaker toch het idee dat k de kleine meid voel. Mn placenta ligt dit keer niet helemaal voorlangs dus het zou wel kunnen denk ik :)

Wij hebben begin juni een bruiloft feestje savonds. Zit echt al te denken wat ik dan aan moet. Zou het echt niet weten nu :confused:

Silsil vindt dit leuk.
  18. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Lastig! Mijn vriendinnetje trouwt volgende week vrijdag, ik heb een positie jurk gekocht maar achteraf had een gewone jurk ook in een maatje groter gekund. Zalando Lounge heeft dinsdag f geloof ik positie mode in de aanbieding. H&M heeft ook wel leuke jurkjes

19. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Nou.. ik ben net terug van mijn afspraak in het ziekenhuis. En ging natuurlijk direct vragen of ze naar het geslacht wou kijken !
    Dus na lang kijken zei ze, ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik weet het wel bijna zeker..

Het wordt een.. meisje !!

Zag ook echt niks tussen de beentjes. En ze had de 3 streepjes gezien. Maar! Nu wil
    Ik het natuurlijk wel zeker weten. :oops:
    Dus toch even kijken of ik een geslachtsbepaling kan doen z.s.m hahah.
    Ben ook helemaal enthousiast nu.

Vrouwke87, BabyLady87, pooh82 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja een normale vk of gynaecloog is altijd wat terug houdener tot 20 weken is mijn ervaring. Maar als er met dit termijn nog niks van een pieletje te zien is mag je denk ik best vertrouwen hebben in een meisje :)

Dominique1991 en Adrianaj vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina