Haha hier gaat het ook hard! Maar nog niet zo hard dat ik een 20 weken buik heb. Ik blijf echt een meisjes gevoel hebben. Oh wat zal dat een domper zijn als dat niet zo is hahaha
@bijnamama1988 wat leuk van harte gefeliciteerd! Even omschakelen want het is denk ik totaal anders maar dat kunnen we Als je boven het schermpje waarin je typt kijkt zie je een soort verfblik met een druppel ernaast. Als je daarop klikt verschijnen allerlei kleuren. Dan klik je op de kleur die je wilt en alles wat je typt wordt die kleur
Wat fijn, een goede uitslag @Vie87 . Ah leuk een meisje @bijnamama1988 ! Gefeliciteerd! Fijn dat ze het nu wel konden zien. Hier denk ik nog steeds boy, alhoewel de kinderen roepen meisje. We zullen zien!
Ik wissel echt enorm... helemaal in het begin dacht ik iets meer een jongen. Vooral omdat de zwangerschap anders is dan met mijn dochter. Daarna betrapte ik mezelf dat ik toch vaak dacht aan een tweede meid. Waarop ik dacht dan zal dat wel onbewust een gevoel zijn en is het een meisje. Mijn hele omgeving zegt jongen waardoor ik nu erg twijfel. De vorige keer had ik erg sterk het gevoel meisje, zo erg dat ik net voor de echo dacht ik moet er serieus rekening mee houden dat het een jongen kan zijn. Niet dat ik dat minder leuk gevonden had maar gevoel was toen zo duidelijk...
Herkenbaar haha! Toen ik zwanger waa van me dochter deed ik de test en zei meteen het word een meid!! We gingen naar de echo en zei ook tegen me man wedden dat het een meisje is. Als ze zegt het word een jongen dan sta jk versteld! En het was een meisje! Nu had ik me twijfels en dacht eerst steeds een jongen. Maar weet niet of dat dat kwam doordat ik een jongetje nu wel heel leuk had gevonden. Laatste week toch in twijfel en dacht Uhmm me symptomen zijn erg het zelfde!! Aach het maakt niet uit! Alles is leuk en als het maar gezond is. Vandaag ga ik naar Tilburg naar een grote baby winkel. Kijken voor een nieuwe kinderwagen en alvast idee opdoen voor het kamertje ! Zo leuk hihi
Veel plezier @rissie10 Ik gebruik gewoon de spullen die ik voor mijn zoontje gebruikt heb dus hoef eigenlijk niet superveel aan te schaffen. Ik dacht ook meteen dat het nog een jongen zou worden. Kon me haast niet voorstellen dat ik een meisje zou krijgen. Maar later ging ik ook wel twijfelen hoor. Ook vooral omdat veel mensen dachten dat het een meisje zou worden. Volgens mij zetten ze vaak gewoon in op het geslacht dat je nog niet hebt haha.
Ooow zo herkenbaar! Ik het gister het eerste broekje gekocht. Maar er is TE veel en mijn man zegt nu al: gaat dit nog 6 maanden zo door? We raken blut
Bij mijn eerste zei ook iedereen jongetje. Zelf waren we allebei overtuigd van meisje. En dat was ook zo. Bij de tweede dacht weer iedereen jongetje, omdat we zo blij waren nadat we het geslacht wisten. Maar wij wisten dat het weer een meisje was. Zo leuk toen! Bij de jongste dacht iedereen meisje. (Iemand die wist dat ik aan het bevallen was zei: ik eet m'n schoen op als het een jongetje is) maar ook nu had iedereen het fout, want wij wisten het is een jongetje. Zoveel lol om gehad!
Ik ook ! En dan is het vaak ook nog baby gerelateerd. Schrik ik snachts ineens paniekerig wakker. Wordt er af en toe ook een beetje naar van. Maar ik kan daarna wel prima weer verder slapen.
Ben niet zoveel actief geweest. Ben in een schoonmaak bui. Alles moet aangepakt worden! De nesteldrang hapt al flink toe hier. @bijnamama1988 Gefeliciteerd!! Wat leuk! Ik denk hier een meisje. We hebben vijf jongens, en dit is de eerste keer dat ik een sterk meisjes gevoel heb. Zul je zien volgende week dat er gewoon weer een piemeltje op het scherm voorbij komt. Ik heb m'n geslachts echo verzet van de 26e naar de 24e, want hoe eerder hoe beter. Kan.niet.wachten. Vorige week zo onzeker gevoeld omdat ik de kleine niet veel voelde. Nou... nu de hele tijd! Echt heerlijk! Genieten! Nu nog wel Komt gauw genoeg dat ik klaar ben met het geschop.
En wat een idiote banner heb ik. Ben al over 15 weken (toch!? 8 Nov uitgerekend), maar die baby is al bij de 20 weken zo wat!?
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 november 2018 25 oktober Pooh82 - 3e kindje 31 oktober Cyd - 27 jaar - 2e kindje 1 november Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje 2 november Ldmx - 19 jaar - 1e kindje 3 november Adrianaj - 25 jaar - 1e kindje Laurazoey - 29 jaar - 2e kindje Wiedeltje - 27 jaar - 4e kindje Vie87 - 30 jaar - 2e kindje 4 november Dominique1991 - 27 jaar - 2e kindje 5 november AB25 - 25 jaar - 1e kindje Vrouwke87 - 31 jaar - 2e kindje 6 november Kaila - 31 jaar - 2e kindje 7 november LollyLolbroek86 - 31 jaar - 3e kindje EliQue15 - 29 jaar - 2e kindje Rissie10 - 28 jaar - 2e kindje Qwerty123 - 28 jaar - 2e kindje 8 november Stampertje - 26 jaar - 2e kindje Lila8 - 31 jaar - 6e kindje 9 november BabyLady87 - 30 jaar - 2e kindje Triesje91 - 26 jaar - 2e kindje Amelie - 30 jaar - 2e kindje 10 november Butterfly24 - 34 jaar - 3e kindje 11 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 12 november 13 november Poodle13 - 39 jaar - 2e kindje 14 november PenelopeGarcia - 26 jaar - 1e kindje 15 november Silsil - 28 jaar - 2e kindje Totaal: 26 jongen (4) meisje (4) verrassing (3) onbekend (16) * Elletje - 27 jaar - 1e kindje (ma 8+1) * Aniek83 - 34 jaar - 1e kindje * Dansprinsesje - 29 jaar - 1e kindje (ma 10) * Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje (ma 10+0) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken Mei 12 Cyd - pretecho 14 Adrianaj - controle + echo zk 17 BabyLady87- echo vk 22 Vie87 - controle vk 22 Qwerty123- controle vk 23 Rissie10 - controle vk 23 Triesje91 - geslachtsbepaling echo 23 AB25 - controle vk 24 Triesje91 - controle vk 24 Silsil - controle vk 24 Lila8 geslachtsbepalings echo 24 Lila8 - controle vk 28 Dominique1991 - controle vk Afspraken juni 1 Silsil - geslachtsbepaling 4 Cyd - 20 weken echo 6 Pooh82 - 20 weken echo 8 Amelie - controle vk 11 Vie87 - 20 weken echo 11 Vrouwke87 - 20 weken echo 13 rissie10 - 20 weken echo 14 Laurazoey - 20 weken echo 18 Adrianaj - 20-weken echo 18 Triesje91 - 20 weken echo 20 Wiedeltje - 20 weken echo 20 Dominique1991 - 20 weken echo 21 Kaila - GUO 21 AB25 - 20 weken echo 25 bijnamama1988 - 20 weken echo 29 Silsil - 20 weken echo
Vandaag controle gehad bij de VK. Alles helemaal goed! Hartje gehoord voor het eerst. Zo mooi! En ik was maar 1,3 kilo aangekomen sinds het begin! Echt niet gedacht! Heb vandaag wel vreselijk rugpijn. Zo'n zeurende, onder in mijn rug. Voel me er gewoon niet lekker van.. was daarom ook extra blij met de mooie hartslag.
Haha, dan moet je altijd weer even omschakelen he! Ik was bij mijn zoontje ook overtuigd van een meisje (volgens mij was dat meer omdat ik al een dochter had, had het gevoel dat ik alleen meisjes kon maken ofzo), en toen ze zei dat het een jongetje werd was mijn reactie : "oh,ik weet niet of ik dat wel kan!" Maar nu bij de derde dus echt 0,0 gevoel wat het gaat worden....
Ja vervelend he. Over echt bizarre maar enge dingen. Hier last van me onderrug echt al erg ik wil dat niet. Hopelijk is het morgen over.