Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Alleen op dat plaatje staat die baby al zover bedoelt ze denk ik.

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Zoo de kinderwagen is binnen!! En ook al mee kunnen nemen!
    jaa idd. En ik 7-11 en vandaag 15.0. Hihi

qwerty123, AB25 en Adrianaj vinden dit leuk.
  3. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Hee meiden! Langzaam aan krijgen alle banners een kleurtje! Ik durf nog steeds niet te geloven dat het een meisje is. Kan gewoon continu huilen als ik kleine meisjes kleren zie. Zo gek!!

Morgen om 16.00 uur 3D echo in maastricht ziekenhuis met Virtual Reality bril. Zo benieuwd naar die ervaring. Stiekem hoop ik ook dat ze het geslacht nog even kunnen en willen bevestigen haha

Vrouwke87, qwerty123, Silsil en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik hou een grijze banner hoor ;)

Ik kan er ook maar niet over uit.
    Wat moet ik in vredesnaam kopen, er is ZOVEEL!!

AB25, Silsil, laurazoey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha, wat een probleem! Een echt luxe probleem.

@Dominique1991 klinkt leuk! Veel plezier.

@rissie10 welke kinderwagen is het geworden?

Ik heb een nieuwe drager gekocht. Ben ik ook helemaal blij mee!

rissie10 vindt dit leuk.
  6. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Wat voor drager heb je gekocht?
    Ik wil ook gaan dragen maar er is zoveel dat ik niet weet wat voor 1 hihi

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Musty evo in olijf groen. Helemaal leuk!!!
    Ook ideeën op gedaan voor het kamertje.

AB25 vindt dit leuk.
  8. EliQue15

EliQue15 Actief lid

5 jan 2018
    176
    148
    43
    Hoi meiden,

Sorry voor de super lange afwezigheid! :oops: Ik heb wel regelmatig met jullie mee gelezen en geleefd hoor, maar weinig energie en tijd om te reageren.

Ik ben nu 15 weken. Wat een mijlpaal weer! Eindelijk begin ik mij ook weer wat beter te voelen.
    Leuk om te zien dat er al een heleboel weten of zij een jongen of meisje krijgen! Leuk al die kleurtjes. Wij weten het over 3 weekjes ook. Super spannend!
    Ik heb nu wel een licht voorgevoel voor een meisje, ik ben benieuwd of ik deze keer weer gelijk ga krijgen.

@rissie10 ; Mooie wagen! Leuk alweer wat nieuwe dingetjes shoppen :D

@Stampertje1 ; Wil je gaan dragen met een doek of drager?
    Ik ben een hele fanatieke drager en ook consulent :D Mocht je wat willen weten mag je altijd een berichtje sturen hoor.
    Er is inderdaad zoveel keuze, kan mij voorstellen dat je niet weet waar te beginnen!

AB25, laurazoey, rissie10 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Echt ! Héél toevallig, ik heb ook de mutsy in olijfgroen besteld vorige week :D

AB25, laurazoey en rissie10 vinden dit leuk.
  10. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    @EliQue15 wat fijn dat je je eindelijk wat beter voelt! Duurt lang tot die echo hé.

Ik wil zelf heel graag met een doek gaan dragen. We hebben bij mijn dochter een drager van maxi cosi gekregen en een mini monkey. Van beide veel gebruik gemaakt, maar ik miste toch het comfort van een doek. Weet jij welke doek een goeie instapper is?

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jaa is de nieuwe kleur Hee !! En vind het een mooie kleur! Zowel voor een jongen als meisje. Bij me dochter hadden we ook een musty in spijker grijs die hadden we toen besteld toen we nog niet wisten wat het werd.

Ik wil ook wel graag iets hebben om te dragen. Niet dat ik het hele dagen wil doen. Maar soms als de kleine onrustig is. Of als je even dingen moet doen en je handen vrij moet hebben lijkt het me bij een 2e wel makkelijk.

12. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Ja ik wou eerst ook spijker idd ! Maar me schoonzusje heeft die ook. Dus eigenlijk wou ik die toen al niet meer. En toen zag ik een tijdje geleden die olijfgroene en was verkocht en idd leuk voor een jonge en een meisje ! Leuk hoor dezelfde. Hele goeie smaak heb jij :roflmao::oops:

rissie10 vindt dit leuk.
  13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @rissie10 leuk!

@Stampertje1 je kunt EliQue15 raadplegen dus :p of je kunt een draagconsulent in je omgeving raadplegen. Dan kan je vanalles testen enzo.
    Ik heb de Kokadi wrapstar besteld. Half drager half doek. Ik heb ook nog een geweven Oscha doek, een rekbare doek en een bondolino draagzak. En nog een tula toddler voor oudere kinderen :roflmao:. Oeps, best veel eigenlijk. Mijn zoontje was echt een mama plakker dus dan is het wel makkelijk.
    Zal een plaatje toevoegen van mijn nieuwe. Ben een beetje verliefd haha.

Bijgevoegde bestanden:

qwerty123, EliQue15, Silsil en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wij hebben ook een bondolino :)
    Maar dan eigenlijk voor mijn man. Die zei.. jij draagt hem (was bij mn zoontje) 9 maanden in je buik. Ik wil hem dragen buiten de buik.

Heel aandoenlijk! En dat voor een stoere bouwvakker onder de tattoos. Zon baby maakt van iedereen een softie ;)

qwerty123, EliQue15, Silsil en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Oef. Ik ga van dat alles helemaal niks nieuws aanschaffen veel te duur:roflmao::thumup: marktplaats is mijn vriend

Silsil vindt dit leuk.
  16. Stampertje1

Wat een mooie!

17. Stampertje1

Ik heb kort gedragen bij onze eerste door omstandigheden maar vond Het heerlijk!

Ik neem aan dat je bij een pasgeboren baby de beentjes er eerst in doet bij deze doek?

18. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Hier niet zozeer nachtmerries, maar droom wel de meest gekke dingen en heeeeeeeeel veel hihi

Fijn dat alles goed was @wiedeltje!!

Ohhh ik ben ook nieuwsgierig naar draagdoeken! @EliQue15 gooi eens wat tips in de groep waar we op moeten letten :D (als je dat wil hihi)

Silsil vindt dit leuk.
  19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb deze ook van iemand overgenomen hoor! Maar ze blijven prijzig.

@Stampertje1 geen idee, heb me er nog niet in verdiept. Bij veel dragers is dat inderdaad wel zo. Staat wel in het boekje.

Triesje91 en Stampertje1 vinden dit leuk.
  20. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Oke dan klopt de online zwangerschaps calculator niet. :eek: Ach nou ja! Het maakt ook niet uit.

Ik heb nog niet zoveel gekocht. Een winterpakje voor naar buiten. Wit met wolken relief. :rolleyes: Ja, wit!!! Je zou toch denken dat ik beter weet onderhand. Verder heel veel wasbare luiers. Saai he!? Ik ga volgende week na de echo los. We gaan direct erna naar H&M en Next. :D

EliQue15, Silsil en rissie10 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina