Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoe laat mag je voor de echo @Lila8?

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    zag het op fb staan net. ze is al geweest :D
    nu nog ff hier meedelen @Lila8 iedereen is nieuwsgierig :D

rissie10 vindt dit leuk.
  3. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    5 jaar geleden tijdens mijn vorige zwangerschap mocht salami enz ook al niet hoor. En leverproducten is nog steeds max 1 boterham met dat erop.
    Ik heb nog geen veranderingen opgemerkt.

Ik ga snel op Facebook kijken haha.
    Wij zijn lekker op het strand.

rissie10 vindt dit leuk.
  4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Het stond zeker gewoon op Facebook? Zie het niet in de groep.

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ow ja sorry haar eigen fb. omdat ik der heb toegevoegd in de groep heb ik haar als vriend op fb haha :)

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jaaa @Lila8 we zijn heeeel nieuwschierig!

@Vie87 wij wilde eerst ook gaan. Maar vanmorgen nog een beetje bewolkt enzo. Dus maar ff na Ikea geweest . En nu in de tuin in het badje!
    Maar Oo heerlijk lekker strand en zwemmen! Heb toch wel spijt.

7. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik heb hier amper internet, maar ik ben ook wel benieuwd hoor @Lila8 :D ik gok op een meisje

8. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Ik ook nieuwsgierig hihi

Ik ben alweer terug van het shoppen was leuk
    2 jurkjes gekocht en ene compleet setje kleding en wat
    Ditjes en datjes

rissie10 vindt dit leuk.
  9. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik ook hoor. Geen grote hoeveelheden maar af en toe wel. En ook snijworst eet ik wel eens op brood

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Was zeker lekker! Alleen heel veel kwallen dus heb niet echt gezwommen helaas. Wel een stukje erin geweest, maar moest ze wel in de gaten kunnen houden hoor haha. Ze hadden de bewolking al voorspeld en dat het weg zou trekken, dus de gok maar genomen. Zelfs met de bewolking was het al goed te doen daar.

rissie10 vindt dit leuk.
  11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Je laat ons wel lang in spanning hoor @Lila8!

Stampertje1 vindt dit leuk.
  12. Stampertje1

Wat vinden jullie fijne en mooie babykleding?
    Ik onder anderen noppies maar poeh wat is dat duur

13. Stampertje1

en dan nog een vraagje hoeveel setjes kleding kopen jullie voor in begin?
    ik zat te denken aan 6 setjes in maat 50 en 6 setjes in maat 56
    in onze familie worden kleine babys geboren
    onze eerste heeft ook echt een poos in maat 50 gezeten en zelfs nog prematuur

14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik vind Noppies ook leuk maar inderdaad aan de prijs, moet je echt in de Sale proberen te scoren. Ik vind sommige dingen van Z8 ook leuk, maar die hebben volgens mij niet veel unikleur en Name It is ook leuk. Maar dat zit allemaal beetje in dezelfde prijsklasse. Verder Hema, C&A en Zeeman hebben vaak voor leuke prijsjes wel het een en ander.

Ik moet nog even kijken wat ik heb liggen in unikleur en of ik nog wat bij moet halen. Onze dochter was vrij groot en heeft maat 50 nauwelijks gepassen dus ik denk niet dat ik dat nog bij hoef te kopen. Verder misschien wat in 56 maar als het weer een meisje is heb ik sowieso genoeg dus ik haal niet al te veel want dan is ze straks veel te snel overal uitgegroeid en kan de helft ongedragen de zolder op. Ik denk dat ik wel uit ga van 6 uni pakjes in maat 56 en dan als het geboren is zien we wel verder of ik nog snel moet gaan shoppen. ;)

15. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hier zal het er aan liggen wat het wordt. Van dochtertje heb ik nog genoeg leuke dingen liggen. Zij heeft trouwens echt wel 3 mnd ruim maat 50-56 aangehad.

Is het normaal om nu al harde buiken te hebben?

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ik ben fan van de hema. vind noppies te duur want mn zoontje ging qua groei veel te hard. nu hij langer in 1 maat zit hebben we veel tumble en dry en name it. ook z8 maar voor de prijs is de kwaliteit soms slecht.
    vind kleertjes van de zara en h&m ook prima.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik koop gewoon wat ik leuk vind en niet te duur. Ga echt geen broekje van 25 euro kopen die hij 2 weken past :D kleine maatjes heb ik nog best wel wat van liggen en al wat gekocht en gekregen dus heb al bijna genoeg denk ik. Vorige keer max 2 weken maat 50 en 4 weken 56 volgens mij.

18. Stampertje1

Leuk al die ervaringen!

Dit keer wil ik wel een voorraadje kleding hebben aangezien ik bang ben dat ik net als de eerste na de bevalling erg lang moet herstellen
    Dat is helaas zo bij mij

Vind het veel te leuk om zelf wat dingen te kopen dan van alles te krijgen hihi
    Aangezien ik best een specifieke smaak heb

19. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Ik koop altijd voor een jongetje en een meisje een eerste pakje. Dat krijgen ze aan als ze net geboren zijn. De rest van de kraamtijd gaan ze lekker ouderwets in een luiertruitje en een luierdoek.
    Inmiddels heb ik voor beide wel kleertjes voor daarna en de rest koop ik anders wel. Ook bij goedkopere winkels trouwens hoor, of in de uitverkoop.
    Deze keer hoopt mijn moeder trouwens de eerste pakjes te breien. Zulke leuke patroontjes gekregen van mijn collega! En in november kan een gebreid setje prima!

Silsil en Stampertje1 vinden dit leuk.
  20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik koop echt overal. Hema zeeman. Primark Zara trumble and dry. Soms z8 en me dochter had in begin ook feetje en noppies maar idd zo duur Pff.
    Ze heeft best lang maat 50 aan gehad. Moet alles van haar nog even uitzoeken want heb alles bewaard. Mooie leuke kleding hou ik. Koop denk een geboorte pakje dat vind ik wel leuk. De rest ligt er echt aan wat nog mooi en goed is. Maar denk voor de eerste tijd niet veel bij hoef kopen.

Silsil en Stampertje1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina