Sorry! We zijn er de hele dag op uit geweest. Nog even een huis bekeken die we misschien willen kopen, shoppen, wandelen etc. We zijn net thuis...ben BEK AF! Maar...we krijgen een meisje! HELP! Hoe doe ik dit? Echt heel raar, om na vijf jongens gewoon geen piemel op het scherm te zien. Minpuntje is dat de kleine tijdens de echo haar beentjes opgetrokken had, maar die nooit strekte en bewoog. Dus daar moet naar gekeken worden met de 20 weken echo. Het zou wel kloppen met dat ik deze baby minder voel dan m'n anderen. Ik vroeg nog waar m'n placenta zat, maar die zat helemaal bovenin en aan de achterkant. Zucht... Ik ga denk ik bellen om m'n 20 weken echo te verplaatsen richting de 18 weken, gewoon zodat ik me niet een maand ga zitten opvreten, terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is. Ben ik goed in namelijk. Oh, en we hebben de naam! Was ons helemaal duidelijk na de echo, en we gaan die binnenkort ook bekent maken aan familie en vrienden. Stuur me maar een prive berichtje als je nieuwsgierig bent. Sorry, lees even niet bij. Ik ga slapen.
ik ben wel heel benieuwd naar de naam wat leuk een meisje. haha lijkt mij ook heel gek na al die jongens hoor. zelfs na 1 jongen denk ik al : hoe dan!? laat staan naar 5 jongens wat betreft der benen zou ik dan inderdaad ook de 20 weken echo vervroegen. da scheelt piekeren
Wauw @Lila8 wat fantastisch! Dat zal enorm wennen worden voor jullie. Maar zo leuk! Ik ben ook heeel benieuwd naar de naam. Je mag hem ook wel hier delen hoor! Denk dat iedereen hem wel wil weten. Ik snap dat je de 20 weken echo wil vervroegen, dat zou ik ook doen. Dat piekeren is niet goed voor je. Hopelijk is er niks aan de hand en is de kleine meid gewoon helemaal in orde. De meiden lopen uit dames! De jongens moeten even aan de bak.
@Lila8 jaaaa een meisje!! Wat leuk voor jullie!! En toch ook spannend, nu is het toch wel weer echt een beetje nieuw! Ik hoop voor je dat de 20w echo naar voren kan en je gerust gesteld wordt!
Waaauw @Lila8 Wat onwijs leuk! (En wennen!).... Gefeliciteerd. Ben wel benieuwd... Willen jullie hierna nog meer kinderen? Hier 17 weken... Nu aftellen naar de 20 weken en dan alweer op de helft! Ik voel de kleine meid ook nog helemaal niet hoor. Al ligt mijn placenta wel voor. Geduld wordt vast beloond!
Ja op zich wel, maar ik heb waarschijnlijk endometriose, dus dat kan het lastiger maken nog zwanger te worden. Jeetje! Ja dan zit je echt al lekker bijna op de helft. Het gaat nu echt snel. Ik kan de naam hier niet delen, want het is echt heel ongebruikelijk, en Google vindt 'em hier.
onbekende naam voor mij inderdaad. klinkt wel leuk! ze krijgt dus 3 namen? hebben al je kinderen 3 namen? wij hebben al moeite 1 naam te vinden hahaha
Nee allemaal twee. Maar dit kwam zo uit. We twijfelden heel erg, maar ineens na de echo was het duidelijk wat het worden moest.
Wat leuk @Lila8 een meisje!! Ik heb hetzelfde haha na nu ook een jongetje te hebben.. maar wij kunnen dat! Hoop voor je dat je eerder mag spieken net de 20 weken echo zou wel fijn zijn
Mooie naam zeg! Nog niet eerder gehoord maar heel mooi. Mijn nr. 1 naam voor een jongen is Mathé maar dat vindt mijn vriend niks dus die moet ik laten gaan...
Ik heb misschien een compromis gevonden. In ieder geval iets waar ie over na wilt denken en niet meteen afkaatst. En anders komen we er ook wel uit hoor. We zijn beide vrij meegaand en zitten op dezelfde lijn.
@Lila8 wat leuk zeg, een meisje erbij! Wel even wennen denk ik ja, na vijf jongens. Wel een leuke aparte naam! Snap dat je de echo nu graag wat eerder wilt. Hopelijk niks aan de hand.
@Lila8 leuk een meisje!! Gefeliciteerd !! Hier een bekkenband aangeschaft omdat ik best laat heb. Hopen dat het helpt.
Ik heb me vandaag aangemeld voor de fysio ivm bekkenpijn. Sommige dagen heb ik echt heel veel last en kan ik bijna niks. En dan doe ik toch weer te veel natuurlijk. Bij mij dochtertje ook last gehad van mijn bekken en toen hielp fysio best goed.
Balen he die bekken.goed dat je naar de fysio gaat.loop hier ook al sinds week 8 bij de fysio,heb goeie en slechte dagen zo rot pff
@Lila8 nog meer roze ! Gefeliciteerd, wat spannend & extra leuk zeg na 5 jongens een klein zusje erbij. Moest weer een hoop teruglezen heb me voorgenomen om vanaf nu elke dag maar te gaan checken hier. ( Nogsteeds geen meldingen bah ) Hier morgen om 18:45 de geslachtsbepaling ben wel benieuwd of het nu ‘echt’ 100% procent een meisje is we gaan het zien.