oeeeh ik zou geen enkele echo willen doen zonder mijn vriend... Het is zo bijzonder en mocht het toch mis zijn... Ben je samen. Voor mij geldt echt... Samen zwanger en niet alleen
Bevallings lijst Uitgerekend 1-15 november 2018 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Cyd, 27 jaar, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje Kaila, 31 jaar, 2e kindje 7 november LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje EliQue15, 29 jaar, 2e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar 9 november Aniek83, 34 jaar, 1e kindje Triesje91, 26 jaar, 2e kindje 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje Rissie10. 28 jaar. 2e kindje 11 november 12 november Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 14 november 15 november Totaal: 16 jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (12) ------------------------------------------------------------------------------------ Afspraken 12 maart Dominique1991 - 1e echo & afspraak bij gynaecoloog 14 maart Dansprinsesje - 1e echo 20 maart Cyd - 1e echo 23 maart Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 maart Vie87 - intake vk EliQue15 - intake + 1e echo 27 maart Aniek83 - 1e echo 28 maart Elletje - 1e echo &intake vk Vie87 - 1e echo Rissie10 - 1e echo 29 maart Triesje91 - 1e echo & intake vk laurazoey - 1e echo 3 april Tjemmie - Intake vk Amelie - intake vk + 1e echo Qwerty123- intake vk +1e echo
Met echo's wil ik toch wel graag dat mijn vriend erbij is. Ook met de intake van de verloskundige en belangrijke momenten zoals de eerste keer hartje luisteren enzo. Vorige zwangerschap is hij overal mee naartoe geweest en dat vond ik wel fijn. Ik zou nu misschien bij de controles wat verderop in de zwangerschap niet per se elke keer samen hoeven gaan maar vind het wel het leukste om samen te gaan. Dan kun je er nog over napraten samen. En mijn vriend wil zelf ook graag overal bij zijn.
ben benieuwd of er nog dames bij gaan komen heb niet echt in een nod lijst geschreven dus heb dat zelf niet bijgehouden
ahh oke. ik vroeg het me af omdat er weinig meiden aan het eind staan. dacht misschien is die nod lijst nog bezig
Kan best dat er nog wat bijkomen hoor! Maar zijn alweer met 16 dus al een goede opkomst toch Nog wel wat lege dagen aan het einde ja.
@Cyd ; Wat spannend! Mijn duimen draaien voor je. Slim dat je vanavond nog een keer bloed gaat prikken. @Triesje91 ; Wat lastig! Ik zou persoonlijk ook de echo verplaatsen. Vooral de eerste echo zou ik samen willen doen. De vorige zwangerschap was mijn man heel veel weg voor zijn werk en heeft hij dus ook veel moeten missen. Als hij wel in NL was ging hij dus echt wel mee voor de echo's. Dankzij de lieve verloskundigen mochten we zelfs een keer extra daarom Deze zwangerschap zal mijn man ook weer héél veel missen helaas Daarom juist de eerste belangrijke echo's samen! De echo's / controles dat hij niet mee kan gaat mijn moeder of mijn beste vriendinnetje mee. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb ook bijna geen symptomen. Wel wat gevoelige borsten, maar lang niet zo erg als de vorige keer. Soms wat gevoelige buik, maar zeker geen krampen/steken. Wel heel erg honger.
Jeeej deze is binnen! Echt een leuk boek. Net de verloskundige gesproken. Ze gaf aan dat het inderdaad vaak voorkomt bij een 2e kindje dat de baarmoeder al sneller gaat oprekken en dat dat krampen geeft. Bruinverlies is vandaag tot nu toe al veel minder dan gisteren, echt een paar druppels nu over de hele dag verspreid dus hopen dat dat zo blijft.
Ik vind het inderdaad erg lastig om VOORAL de eerste echo zonder mijn vriend te gaan. Misschien kan ik het nog verschuiven. Heb net namelijk de bevestigingsmail die ik van onze echopraktijk heb gekregen beantwoord met het verzoek of de afspraak alsnog een dag eerder of later kan en dan aan het einde van de dag. Dat mijn vriend wellicht niet alle controle afspraken mee kan ivm zijn werk is tot daar aan toe maar de echo's vindt ik toch echt wel heel erg belangrijk!! Ik ben van 7 weken en 3 dagen op 29 maart, waarschijnlijk!, dus dat is nog wel vroeg. Ik ga heel hard duimen dat ze nog een afspraak voor mij kan maken rond die datum en niet dat het ineens 1 of 2 weken later moet..
@Elletje en @laurazoey dat is "mijn" NOD lijst. Ik was de eerste op roze. Vandaag nog een roze bijgekomen, dus misschien komt zij ook nog wel. Een stuk of 4 op tuurtest, dus er komt denk ik nog wel een stoer dames aan haha.
Ik lees alweer een tijdje mee, ben niet zo'n reageerder Ik mag er ook bij. Celes, uitgerekende datum 12 november. 1e echo en intake 26 maart. Heb het ook nog niemand verteld ook mijn man niet Dit ook omdat het de laatste keer bij 3 maanden verkeerd is gegaan.
welkom en hopelijk blijft het nu wel bij je. Wel van plan om het je man binnenkort te vertellen? Ik snap dat je onzekerheid als je op 3 maanden nog een miskraam hebt gehad. Maar lijkt me wel fijn om het samen met iemand te kunnen delen en het niet in je eentje te dragen.
Vind het tot nu toe wel lekker rustig zo haha. Tuurlijk ga ik het wel vertellen voor die afspraak. Het wachten duurt al zo lang en wilde het hem dat ook besparen aangezien hij zo graag wilt. De verloskundige heb ik al wel gebeld omdat ik buikkrampen had en kon al veel eerder komen maar denk dat dat toch niet veel duidelijkheid geeft. Krijg nog wel met 9 weken een extra echo gelukkig. Die onzekerheid he pfff Beter dat ik die zelf heb dan mijn man er ook nog bij haha.
Ik kan me er ergens wel wat bij voorstellen. Het zal ook wel wat rust geven inderdaad dat je alleen je eigen onrust hebt. Het gebeurd toch in jouw lijf. Ik zou het alleen echt niet kunnen. Die van mij schoot per direct in de stress toen hij het hoorde, maar gelukkig is hij alleen in de weekenden thuis op moment. Volgende week is hij wel thuis. Hopelijk is hij tegen die tijd een beetje aan het idee gewend.
Haha echt he. Ja dan zou het bij mij ook wel anders zijn geweest. En het is niet zozeer een bewuste keuze geweest om het niet te vertellen. Maar het is ook een bescherming voor mezelf zodat ik het er niet continu over kan hebben haha. Dan is het leven hier nog enigzins normaal haha. Spannend dan om hem weer van het weekend te zien! Leuk
Aangezien iedereen lekker aan het testen was vandaag. Heb ik het ook maar gedaan en zelfs een gok genomen op een clearblue. Op exact 5 weken, met de verwachting een 2-3 weken te krijgen.
Welkom! Wow heftig dat je het je man ook nog niet verteld hebt zeg. Dat zou ik niet kunnen. Maar ook echt heftig dat het zo laat nog mis is gegaan zeg. Wanneer was dat? Hoe ben je er nu zelf onder?